Agencja Brain odpowiedzialna za komunikację reklamową marki i produktów PLAY została wyróżniona nagrodami w Ogólnopolskim Konkursie Reklamy „Złote Orły”.
Jury złożone z przedstawicieli świata reklamy i sztuki przyznało 30 statuetek. Agencja Brain otrzymała nagrodę GRAND PRIX za kampanię reklamową wprowadzającą markę PLAY na rynek. Jurorzy wyróżnili również sam projekt logo PLAY nagradzając go „Złotym Orłem”.
Dodatkowo do agencji Brain powędrowały dwa wyróżnienia za reklamy przygotowane dla PLAY:
1. w kategorii FILM/TELEKOMUNIKACJA za „Nie żałuj marnej 9-tki”
2. w kategorii DRUK/TELEKOMUNIKACJA za „Kiss me baby”
Zespołowi z agencji Brain został także przyznany tytuł Art Directora Roku . Statuetkę wręczono Asiyi Malinowskiej, Annie Łoskiewicz oraz Agnieszce Kruk, które na stałe współpracują z PLAY.