„Złote Orły” za logo i kampanię PLAY

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 4

Agencja Brain odpowiedzialna za komunikację reklamową marki i produktów PLAY została wyróżniona nagrodami w Ogólnopolskim Konkursie Reklamy „Złote Orły”.

Jury złożone z przedstawicieli świata reklamy i sztuki przyznało 30 statuetek. Agencja Brain otrzymała nagrodę GRAND PRIX za kampanię reklamową wprowadzającą markę PLAY na rynek. Jurorzy wyróżnili również sam projekt logo PLAY nagradzając go „Złotym Orłem”.

Dodatkowo do agencji Brain powędrowały dwa wyróżnienia za reklamy przygotowane dla PLAY:

1. w kategorii FILM/TELEKOMUNIKACJA za „Nie żałuj marnej 9-tki”
2. w kategorii DRUK/TELEKOMUNIKACJA za „Kiss me baby”

Zespołowi z agencji Brain został także przyznany tytuł Art Directora Roku . Statuetkę wręczono Asiyi Malinowskiej, Annie Łoskiewicz oraz Agnieszce Kruk, które na stałe współpracują z PLAY.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2007-12-10 21:37
    pomysl trafny w 100%,nagroda jak najbardziej zasluzona!
    0
  • Users Avatars Mini
    M pisze: 2007-12-11 00:26
    no co jak co ale ten syf reklamowy playa ktos nagrodzil, przeciez gorsze reklamy od nich ma tyko mediamarkt. Jesli sie komus podobaja obciete palce czy cos jak kiss me powinien sie leczyc
    0
  • Users Avatars Mini
    XXX pisze: 2007-12-11 13:51
    *M* Popieram w 100% ! Jak już pisałem wcześniej reklama Play to krótko mówiąc zwyczajny bubel i wypociny. Takie mam zdanie i muślę, że podziela je wielu którzy choć trochę dysponują zmysłem estetycznym i wiedzą co naprawdę znaczy słowo SZTUKA.
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2007-12-11 14:04
    biorac pod uwage poszczegolne reklamy to jest roznie,ale same wprowadzenie marki z jej wizerunkiem i logo to co innego!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: