T-Mobile poinformowało, że 10 tysięcy klientów aktywowało usługę płatności zbliżeniowych MyWallet. Wynik ten osiągnięto w pięć miesięcy.
Usługa została komercyjnie wdrożona pod koniec października 2012 roku. Z usługi mogą korzystać klienci sieci T-Mobile, którzy posiadają jeden z 8 certyfikowanych modeli telefonów wyposażonych w technologię NFC, oraz odpowiednią kartę SIM. Obecnie klienci mogą instalować w swoich telefonach karty debetowe lub kredytowe czterech banków: Raiffeisen Polbank, mBank, Getin i Noble.
W przeprowadzonym przez PTC badaniu 87% respondentów zadeklarowało, że słyszało o usługach płatności zbliżeniowych telefonem. Ponad połowa właściwie wskazała nazwę usługi MyWallet i oferującego ją operatora.
Obecne wyniki sprzedaży MyWallet są bardzo dobre, ale liczmy nie tylko na podtrzymanie tego trendu, a nawet na przyspieszenie. Chcemy to uzyskać z jednej strony poprzez budowanie wśród klientów znajomości usługi, a z drugiej poprzez rozszerzanie portfolio partnerów z sektora finansowego jak i pozyskanie partnerów z innych sektorów oraz wprowadzanie nowych usług w ramach MyWallet – skomentował Grzegorz Bors, Członek Zarządu, Dyrektor Rynku Prywatnego w PTC.