100 minut za 10 zł dla wszystkich abonentów Idei Optimy

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 187

Od 3 lutego br. Idea wprowadzi nową usługę "Przyjaciel", z której będą mogli korzystać nowi i dotychczasowi abonenci Idei Optimy, korzystający z planów taryfowych Idea Optima 30-360 oraz Nowa Idea Optima 30-240. Usługę będą mogli aktywować również abonenci korzystający z usługi "Trzy i ja" lub "Wolne chwile". Wówczas najpierw będą wykorzystane minuty zakupione w usłudze "Przyjaciel". W przypadku abonentów Idei 50/150 minuty dostępne w ramach usługi "Przyjaciel" dotyczą tylko połączeń głosowych i nie są wymienne na SMS-y. Usługa przyjaciel nie dotyczy planów taryfowych NIO 15, Pakiet DoMowy i StartOptima oraz połączeń z numerami specjalnymi.

Aby aktywować usługę "Przyjaciel" należy wysłać SMS pod nr 7542, w treści wpisując komendę AKT i po spacji numer telefonu w sieci Idea poprzedzony prefiksem 48. SMS o treści AKT 48501123456 oznacza, że abonent 100 minut dostępnych w ramach usługi "Przyjaciel" chce przeznaczyć na rozmowy i/lub SMS-y z numerem 501123456. Minuty będą dostępne następnego dnia po aktywacji i będzie je można wykorzystać po wyczerpaniu bezpłatnych minut przysługujących w ramach abonamentu zgodnie z planem taryfowym. Koszt SMS-a pod nr 7542 wynosi 5 zł netto. Aktywacji usługi "Przyjaciel" można również dokonać, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer *22.

W analogiczny sposób można zmienić wybrany numer używając używając komendy MOD lub dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer *22. Aby sprawdzić jaki numer został wybrany należy wysłać SMS z komendą POK pod nr 7042 (koszt SMS-a - 0.50 zł netto). Ta funkcjonalność będzie dostepna od 1 marca 2003 r.

Deaktywacja usługi "Przyjaciel" możliwa jest przez SMS lub telefon do Biura Obsługi Klienta. W celu rezygnacji z usługi należy wysłać SMS o treści REZ pod nr 7042 (koszt SMS-a - 0.50 zł netto).

Miesięczna opłata abonamentowa za usługę "Przyjaciel" wynosi 10 zł netto.

Prosimy o nie kopiowanie powyższych informacji.

Opinie:

Opinie archiwalne (187):

Komentuj

Komentarze / 187

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    parys pisze: 2003-01-28 21:21
    Wow jestem pod wrazeniem
    0
  • Users Avatars Mini
    tucoss pisze: 2003-01-28 21:23
    Czyli Ide nadgania straconych klientów na rzecz ERY! A co na to Plus GSM??? Jak zwykle NIC!!!! Kiedy Plus się obudzi???!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    l_s pisze: 2003-01-28 21:26
    Promocje idei byłyby całkiem w porządku, gdyby były taryfikowane nie PO WYKORZYSTANIU MINUT Z ABONAMENTU, tylko od razu.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2003-01-28 21:26
    to jest naprawde dobre. 10 gr za min. Nie dla mnie ale dla tych co dzwonia ciagle pod jeden numer to piekna sprawa.
    0
  • Users Avatars Mini
    portal pisze: 2003-01-28 21:28
    no prosze... ladnie ladnie
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2003-01-28 21:34
    Calkiem niezla oferta, a co wazne takze dla dotychczasowych abonentow co sie zadko zdaza. Duzy plus dla Idei!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-28 21:38
    Tak,tym razem Idea dała coś nowego,chyba nikt nie może napisać,że coś odmałpowała i faktycznie nawet dla starych nie tylko dla nowych abo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-28 21:40
    Zaczynam się zastanawiać,czy to nie obawa przed pogłoskami o tym Strefy Domowej w Plusie i dlatego taka poprawa swojej oferty.
    0
  • Users Avatars Mini
    bluffin pisze: 2003-01-28 21:44
    sorx ze nie na temat ale w radiu slyszalem ze 8310 w plusie za 49zl, wiecuie cos o tym bo gol milczy..
    0
  • Users Avatars Mini
    galeo pisze: 2003-01-28 21:48
    Fajna sprawa. Minuta za 12gr. Ja bym się skusił jak bym miał telefonik w Idei. Ale nie mam... w Plusie dostałem na pół roku Samych swoich zo 3 osób. Też było fajnie. Ale się skończyło.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dex pisze: 2003-01-28 21:59
    hmm. całkiem to łakomy kąsek, ale ja jakoś sceptycznie do tego podchodze. wyczuwam jakiś haczyk na odległość. a tu, to nawet haczysko.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-01-28 22:11
    Oferta byłaby korzystna gdyby te 100 minut było równolegle wykorzystywane z tymi z abonamentu. To znaczy dzwoniąc pod wybrany numer wykorzystywalibyśmy te 100 minut, ale zaraz dzwoniąc gdzie indziej - wykorzystywalibyśmy pulę minut zawartych w abo. Poza tym nic nie piszą czy ten wybrany numer ma być wewnątrz sieci czy może być dowolny. Znając działania naszych opów - na pewno będzie to numer wewnątrz sieci. Czy są jeszcze jakieś haczyki????
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-01-28 22:14
    Ale ogólnie - 100 minut za 10 zeta - to rewelacja! W erze za 10 zeta ma się 30 smsów (w starych taryfach MOJA). No ale ile przekażę smsem, a ile głosem - bez porównania (hihi - a jednak porównałem :)).
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-28 22:15
    tucoss: plus wprowadzi strefe domowa 10 lutego, i najlepszym atutem bedzie mozliwosc dzwonienia ze strefy domowej na dany stacjonarny z kierunkowym nalezocym do srefu bo bardzo atrakcyjnej cenie, oraz wiele innych bajerow ale sami zobaczycie pozniej ACHA i to wszystko za 10 zl na miesiac !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jaski pisze: 2003-01-28 22:18
    To jest wynik, przygotowań Plus-a do wprowadzenia nowej oferty. Idea podobnie jak w listopadzie-grudniu, z powodu wprowadzenia nowej oferty Biznesowej Plus-a szybko zareagowala swoja oferta dla biznesu. Te dzialania Idei są skierowane na Plus-a, który własnie pare tygodni później wprowadzi swoją nową ofertę dla abonentów indywidualnych. Jakby nie było potwierdza sie polityka agresywna Idei względem Plus-a. Chcą za wszelką cene zawsze pokazywać że są o krok szybciej z ofertą. mam wrażenie, że juz jest gotowy cały szerek usług w Idei, tylko czekają na akcje Plus GSM, i jeżeli dostaja przeciek że Plus wprowadza nowe usługi, to wypuszczają swoją wersję nowości. Czyli teraz czekamy na krok ze strony Plus-a, nowa usługa o której wspominano \"strefa domowa\" z pewnością się teraz pojawi w lutym.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-01-28 22:19
    Hmmm...czyli wynika z tego, że idea już teraz działa zanim plus zdąży wprowadzić swoje. Ciekawe co na to era?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-28 22:19
    rulez***co będzie to się zobaczy,już było wiele róznych danych na temat tej usługi liczy sie to co jest podane na stole,a nie to co obiecane w zaproszeniu.Będzie oferta bedziemy dyskutować,a na razie to tylko domysły.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-28 22:20
    sorry za literowki ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-28 22:22
    Jedno jest pewne dla Zakochanych Par w Walentynki jak znalazł,bo kto jak kto,ale takie pary to na pewno wykorzystają;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-28 22:23
    Kan: powiedzmy, ze wiem zpierwszej reki...
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-01-28 22:24
    Co prawda podoba mi się taka agresywna polityka IDEI, bo to tylko nam wszystkim na plus wyjdzie (hihi - zbierzność przypadkowa). Natomiast, pomimo żółwiego tempa reakcji PLUSA - życzę mu, by nie dał się IDEI, która ma ogromne wsparcie finansowe mamusi TEPSY.
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-28 22:24
    Chcesz wiedziec wiecej, napisz na: rulez@plusnet.pl, pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-01-28 22:26
    zbieżność - przez "ż" oczywiście :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-28 22:26
    Moja opinia dotycząca wszelkiego rodzaju ofert tańszych minut do jednego numeru, podwójnych minut do własnej sieci czy pięciu dowonych numerów po wykorzystaniu limitu minut abonamentowych to największa bzdura i jednocześnie jak widać najlepsza marchewka na klienta... Nie mógłbym się zdecydowac na dzwonienie przez 3 tygodnie do wszystkich a przez tydzień do jednego (no bo przecież za pozostałe rozmowy trzeba już płacić po stawce, a to już bacik :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-01-28 22:30
    no prosze:)) bardzo mi się to podoba..zaczyna się rywalizacja i co najważniejsze dotyczy tez starych użytkowników
    0
  • Users Avatars Mini
    kevcio pisze: 2003-01-28 22:34
    koszt wyslanego sms'a & abonament & wykorzystywanie tych 100min dopiero po wyczerpaniu "darmowych" minut czynia ta oferte po glebszym zastanowieniu bardzo przecietna....
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-01-28 22:43
    rulez : nie powiedzialbym "tylko 10zl miesiecznie" - nie wszyscy duzo dzwonia - bardziej mnie ciekawia nowe taryfy plusa- moze zradzisz wiecej na ten temat ;] ? . Idea faktycznie elastycznie reaguje na zmiany - choc ta promocja bardziej dla plci pieknej (i gejow ;)) anizeli dla zwyklego usera pilnujacego pakietu darmowych minut
    0
  • Users Avatars Mini
    daz pisze: 2003-01-28 22:48
    a czy te minuty zamieniaja sie na smsy? w sensie ze jedna minuta na 4 smsy? wie ktos? daz
    0
  • Users Avatars Mini
    Joseph pisze: 2003-01-28 22:59
    Według mnie oferta w porządku, choć i tak w Plusie minuta połączenia do 3(!) wybranych osób wynosi 0.05PLN, a tu wychodzi 0.10PLN, i nie trzeba płacić co miesiąc 10PLN, tytko tyle ile w rzeczywistości się wykorzysta (mój znajomy miał po trzech dnia korzystania z telefonu wydzwonione 10h, ostatnie połączenie 2,5h :) - wychodzi taniej niż TPSA lokalne :))
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-28 23:13
    ssi: na oferowane mozliwosci to jest tylko 10 zl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ideowiec pisze: 2003-01-28 23:22
    Bardzo dobra promocja dla zakochanych, niska taryfa np. NIO 30 + 100 min. to jest super propozycja.
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2003-01-28 23:35
    wszystko git, tylko szkoda ze do uzytku po skonczeniu darmowych minut
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2003-01-28 23:46
    przychylam sie do wczesniejszych opini, jesli zrobiliby mozliwosc korzystania z tych minut rownolegle do pakietu z abonamenty taryfa bylaby rewelacyjna!
    0
  • Users Avatars Mini
    BeRNaL pisze: 2003-01-28 23:48
    moze nie załapałem do końca co i jak , ale moze wy powiecie mi czy te minuty do przyjaciela sa dostepne tylko do przyjaciela z idei czy do innych opow tez.
    0
  • Users Avatars Mini
    zenoin pisze: 2003-01-29 00:01
    rulez: a skąd wziąłeś 10zyla za miesiąc strefy domowej??? słyszałem o innej stawce
    0
  • Users Avatars Mini
    torre pisze: 2003-01-29 00:01
    Mimo wszystkich niedociągnięć tej oferty należy ją jednak pochwalić. A kto nie chce nie musi aktywować
    0
  • Users Avatars Mini
    alllf pisze: 2003-01-29 00:04
    wsumie oferta może byc niezla ale gdzie jest chaczyk ????
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2003-01-29 00:07
    jest napisane w poscie(ze tylko do numeru telefonu z idei)
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2003-01-29 00:08
    ZOBACZCIE, ZE TO NIE JEST PROMOCJA. TO JEST USLUGA1! TO BARDZO WAZNE, BO NIE MOZE SIE SKONCZYC JUTRO JAK WSZELAKIE PROMOCJE NP. W plusie (np. promocja Roaming w Simplusie - 1 min rozmowy z Czech do Polski zaledwie 7,50 zl/min :) Oceniam na 10. Brawo idea!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    alllf pisze: 2003-01-29 00:16
    Nawet w usługach nastepuja zminay - a ta znizka w idei dlugo nie bedzie bo to nie jest oplacalne na dluzsza mete ;/
    0
  • Users Avatars Mini
    Jack the Ripper pisze: 2003-01-29 00:17
    oferta jest ok, duży plus za to, że jest to usługa a nie promocja ograniczona czasowo - chyba dobrze zrozumiałem?
    0
  • Users Avatars Mini
    jacek33 pisze: 2003-01-29 00:24
    Własnie!To nie promocja lecz usługa.Super sprawa!
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-29 00:38
    *****zenoin: to żle słyszałeś... 10 zł. netto, zresztą wszystkiego sie dowiecie 10 lutego , pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2003-01-29 00:41
    Oferta dobra dla dzwoniących pod jeden numer. Tylko i wyłącznie. Dla innych zupełnie nieprzydatna.
    0
  • Users Avatars Mini
    v600 pisze: 2003-01-29 00:41
    To oznacza że za 10 zł bede mógł ywsłać 400 sms'ów do swojej dziewczyny!!! Super oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    ams pisze: 2003-01-29 01:07
    "minuty dotycza tylko polaczen glosowych i nie sa wymieniane na smsy" a ponizej, ze "moze przeznaczyc na rozmowy i/lub smsy" to sie cos kupy nie trzyma.
    0
  • Users Avatars Mini
    mumin79 pisze: 2003-01-29 01:11
    A czy ktos wie czy te 100 minut bedzie taktowane zgodnie z sekunda PRO ???????????
    0
  • Users Avatars Mini
    mumin79 pisze: 2003-01-29 01:14
    I czy jesli nie wykorzystamy to beda przechodzily na nastepny miesiąc - A tak wogóle to bedzie promocja WALENTYNKOWA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    SZybowiec pisze: 2003-01-29 01:35
    golem, idioci to są tacy którym nie sposób dogodzić - cokolwiek się zaproponuje, i tak źle. Może lepiej by było, gdyby nie było żadnych promocji ? Albo np za 10 PLN abonamentu, coś tak ze 240 minut połączeń, a potem minuta z 0,20 w szczycie ? Myślę, że byli by tacy co by się i tak przyczepili, i stwierdzili, że to lipa. Moim zdaniem, oferta bardzo cieakawa i warta uwagi, szczególnie że wiele osób faktycznie używa komórki do kontaktów z jedną osobą. Np mnie zdarza się podczas jednego cyklu rozliczeniowego wygadać nawet dwie godziny z moją lubą, a że ona również ma komórkę w Idei, to coś w sam raz dla mnie. Pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-29 01:45
    Switna sprawa:-) **wlo** bedac w najgorszej sieci ktory niczego nie wprowadza to bym sie nie odzywal i nie krytykowal, ja wiem ze lepiej placic za minute w plusie jak za zboze!!! BRAWO IDEA! Ciekawe czy Era zareaguje! Hej cos sie zaczyna dziac :-) A co do plusa-dostalem rachunek z kara za zerwanie umowy bo jakis idiota w dziale deaktywacji mi telefon zamiast 9 stycznia to 2.wylaczy bo inteligentny inaczej z salonu firmowego zle zaznyczyl na pismie o rezygnacji z uslug!!!Co za siec!! I znowu czeka mnie kilka miesiec pisania reklamacji zanim laskawie uznaja!!Ta siec mnie do siebie tak zrazila!!! Nikomu juz nie doradze!!!A znajomych namowie do rezygnacji!! Oferta konkurencji w prepaidzie jest bardziej atrakcyjna niz zdzierusa z ironicznym usmiechem!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-29 01:48
    To nie na temat,ale musialem sie wyzalic:( Idea natomiast zaskakuje na plus, natomiast byly lider - zdzierus to tylko dziwi swoja bierna postawa. Ciekawe jakie beda te nowe taryfy Plusa. Zdecyduje sie polkomtel na jakis powazny ruch??Rozpocznie sie wreszcie konkurencja na rynku czy nadal beda to ruchy pozorowane,czyli bedzie minimalnie taniej tylko dla pewnych osob???? No coz w plusa to juz dawno nie wierze!!! Idea natomiast reaguje b.szybko na zmiany i oferte ma super!! Jak dla mnie.:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    przem pisze: 2003-01-29 02:37
    Świetna usługa! szkoda że nie wykraczam poza moje z abonamentu, bo bym wziął! pozdr!
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-29 02:42
    louis - wiesz, krytykowac warto, za to bezkrytycznie patrzec na szajsowaty pokurcz tpsa jakos gorzej...
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-29 02:45
    wlo - masz swiętą racje - takie rozwiązanie miałoby sens gdyby połączenia "z przyjacielem" były zupełnie osobno (!!!) taryfikowane. Ale tego ... po tpsa (czytaj idea) sie nie spodziewaj... Ale zachwyt jest...!!! Tak jak "rabaty" w telefonii stacjonarnej...na których zyskuje sie raptem 1-3 zł miesiecznie, ale chwyt reklamowy jest!
    0
  • Users Avatars Mini
    Cosmic pisze: 2003-01-29 02:52
    Troche naokolo (no bo nie w abo) ale tanieja rozmowy
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-29 03:59
    golem - właśnie o tym mówiliśmy z WLO od początku ... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-29 07:42
    Tucoss - ad. 28-01-2003 20:23, trzymaj się zatem Ery, skoro Plus śpi i nie marudź ;-P ************* Czy ta wiadomość jest tak samo wiarygodna jak ta wczorajsza, o LIKWIDACJI zdrapek Simplus? ******************* A jeśli tak to gdzie tkwi haczyk? O czym nie napisano? Przedłużenie umowy o 12 miesięcy?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-29 08:35
    ams***te różnice spowodowane są taryfami jakie posiadasz w Idei,minuty można wymieniać na sms-y w NIO,nie można w starszych taryfach jeżeli ktoś jeszcze nie przeszedł do nowych.Zresztą jest to dokładnie opisane.
    0
  • Users Avatars Mini
    tucoss pisze: 2003-01-29 08:53
    Grzegorz Z: Plus śpi, a ja marudził będe dopóty dopóki Plus nie wprowadzi nowych taryf, czy Ci się to podoba, czy nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    sumik pisze: 2003-01-29 09:09
    oferta super gdy te 100 min równolegle z minutami abonamentowymi a nam +) pozostaje czekać aż Plus ruszy cenami w dół (mam nadzieje że w dół)
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2003-01-29 09:21
    Czy "PRZYJACIEL" musi być z IDEI?
    0
  • Users Avatars Mini
    tommen1 pisze: 2003-01-29 09:25
    niestety ta usługa nie jest dla wszystkich abonentów,błąd w tytule
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-01-29 10:46
    HMMMMMM........Wczoraj niepełne informacje o zdrapkach w Simplusie, dziś też nie do końca wiarygodne informacje o usłudze IDEI. Co się dzieje? Jakoś powoli zaczynam powątpiewać w prawdziwość informacji podawanych na GOLu. W każdym razie zaczynam do tego podchodzić z coraz większą rezerwą. GOLu - co jest grane???
    0
  • Users Avatars Mini
    przem pisze: 2003-01-29 10:59
    chyba zamiast wydać 12 zł na te 100 minut, wolałbym wydać 18 zł na abo naliczania sekundowego! 90% moich połączeń to jest : "sprzedawaj" lub "kupuj" :) 5 - sekundówki były dla maklerów!
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-29 11:00
    **wpe** przeczytaj co GOL wypisuje w taryfach-roi sie od bledow, to nie bedziesz sie dziwil ze news czasami bledny puszcza!
    0
  • Users Avatars Mini
    jaculak pisze: 2003-01-29 11:00
    eeeh, pewnie jakiś znajomy prezesa dzwoni ciągle na ten sam numer i zrobili dla niego taką promocję :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    przem pisze: 2003-01-29 11:01
    chyba zamiast wydać 12 zł na te 100 minut, wolałbym wydać 18 zł na abo naliczania sekundowego! nie poptrzebują całej minuty , żeby powiedzieć: "sprzedawaj" lub "kupuj" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tribal pisze: 2003-01-29 11:10
    od czegos trzaba zaczac!! widac ze teraz wszyscy zaczynaja dbac o klienta!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    NoName88 pisze: 2003-01-29 11:36
    Louis kiedyś pewnie z usmiechem na ustach przybiegłeś do salonu Plusa po telefonik, teraz nagle Ci się przestało podobać. Co do pisma z rezygnacji usług to z tego co wiem się musisz pod nim podpisać. Czyli jesli pracownik popełnił błąd (nie da się ich uniknąć) to przed podpisaniem powinieneś to zauważyć. A teraz na temat...
    0
  • Users Avatars Mini
    NoName88 pisze: 2003-01-29 11:36
    Usługa z pozoru jest bardzo ciekawa, ale tak naprawdę adresowana jest do bardzo wąskiego segmentu klientów, dzwoniących między sobą i do tego w obrębie własnej sieci. Operator wprowadzając taką usługę wie co robi, bo wręcz zmusza klienta by wydzwonił minuty gratisowe z abonamentu po to by potem mógł zadzwonić "do przyjaciela". Tak naprawdę dużą kasę będzie jednak op zbijać na wszystkich pozostałych połączeniach płaconych wg stawki cennikowej. Tańsze połączenia z jednym numerem to dla opa niewielka strata, zysk z pozostałych nieporównywalny...
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-01-29 11:52
    *****NoName88: No właśnie. Dlatego należy zauważyć, że właściwie żadna sieć nie oferuje dodatkowych minut równolegle z tymi z abo. Zawsze jest to po wykorzystaniu minut z abo.
    0
  • Users Avatars Mini
    przem pisze: 2003-01-29 12:05
    NoName88 zgadzam się w 100 % !!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-29 12:19
    wpe, Noname - a ja sie podpisuje również, rękami i nogami ! :p
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2003-01-29 12:24
    Cieplix: czytam ciąge te Twoje wypociny że Idea be bo to TPSA i ciągle się zastanawiam czym Ci tak za skórę zaleźli. Wydaje mi się że w Twoim wypadku jest to czysta fobia ale o tym sie nie dyskutuje, to się leczy chłopie. Czegokolwiek by Idea nie wprowadziła to i tak zawsze będzie źle. Ale czego tu wymagać skoro nie raz sam prosisz o obiektywizm ale chyba nie rozumiesz do końca znaczenia tego słowa. Co się tyczy samej promocji uważam że jest na prawdę dobra, w sam raz dla kogoś kto rozmawia dużo z jedną osobą i wygaduje dużo minut poza abonament, czyli np ja :-) I jeszcze jedno pytanko, jak to jest z tymi sami swoi za 5 groszy w Plusie - czy jesli sie z tego korzysta to tez najpierw wykorzystywane sa darmowe minuty z abonamentu a pozniej dopiero liczone te rozmowy za 5 groszy czy daromowe minuty sa do wykorzystania oddzielnie a te rozmowy za 5 groszy sa liczone poza abonamentem. Pozdrawiam i dzieki za odpowiedź
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2003-01-29 12:27
    PS. Nie twierdzę iż TPSA jest lux bo nie jest i tez bym ja zmienil jesli tylko mialbym jakas inna siec stacjonarna w okolicy lecz tak nie jest. Sorry za ostre slowa Cieplix ale troche mnie to ponioslo czytajac kolejny raz to samo z Twoich ust.... Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    Kwiatek pisze: 2003-01-29 12:37
    no tak w sumie ciekawa propozycja!!! jak na to spojrzec z 2 strony noname88 ma racje!!! w PLUSie jest lepiej!!! bo mozna wybrac 3 numery do ktorychh dzwoni sie po 5 rz za min. ale tylko z PLUSa!!! a czy tu mozna wybraz numer z poza sieci???
    0
  • Users Avatars Mini
    PAQL pisze: 2003-01-29 12:41
    ciekawie sie zapowiadalo, ale nic z tego.. przypomina mi to niegdysiejsza promo ery - w okreslonych godzinach za darmo (w najnizszych taryfach to bylo cos 2300 - 0000).. i w dodatku zastrzezenie, ze po wyczerpaniu minut i tylko (zapewne) do wlasnej sieci.. zenujace troszku.. ludzie to wykupia i.. beda dzwonic bo maja, a nie dlatego, ze musza cos przekazac drugiej osobie.. moja ocena (1-6): 3-.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mumin79 pisze: 2003-01-29 12:46
    ******NoName88 29-01-2003 10:36 : Czytaj dokładnie newsy ...Usługę będą mogli aktywować również abonenci korzystający z usługi "Trzy i ja" lub "Wolne chwile". Wówczas najpierw będą wykorzystane minuty zakupione w usłudze "Przyjaciel".... a nie jak ty to napisałeś ....Operator wprowadzając taką usługę wie co robi, bo wręcz zmusza klienta by wydzwonił minuty gratisowe z abonamentu po to by potem mógł zadzwonić "do przyjaciela"....
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-29 12:48
    Hipo***właśnie,bo to jest oferta dla chętnych i tym którzy mogą jej potrzebować.Nikt tu nikogo do niej nie zmusza.Dobre w tej ofercie jest,to że dotyczy wszystkich abonentów nie tylko nowych,co zasługuje na trochę cieplejsze słowa,bo najczęściej jest tak,zgoda chcesz i podoba Ci się oferta,ale musisz zawrzeć nowe cyro i dotego przejście nic nie kosztuje.Zaślepionych jest w każdej sieci na GOL-u pewna ilość i ci zawsze mają swoje ale,poprostu tego się nie da uniknąć może im płacą szkoda tylko,że się nie podzielą swoimi kontaktami,może też bym się podpiął pod jakiego opa;)Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    mumin79 pisze: 2003-01-29 12:56
    #### A TAK WOGÓLE TO W BOKu IDEI (*22) NIC NA TEMAT TEJ USŁUGI NIKT NIE SŁYSZAŁ I NIC NIE WIE !!!! #### Jesli jest ktos w Idei to niech pomeczy konsultanta z Boku moze cos z niego wydusi
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2003-01-29 12:56
    Kan** powiem krótko - święte słowa. Trzeba wiedzieź swoje i na niektóre komentarze patrzeć z przymrużeniem oka. Ja tak robie od dłuższego czasu i sie po prostu nie wypowiadam, ale dziś coś mnie drgneło i napisałem pare słów które zbierały się powoli od pół roku. To tyle :-)) Do przeczytania nastepnym razem. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    mumin79 pisze: 2003-01-29 12:57
    #### A TAK WOGÓLE TO W BOKu IDEI (*22) NIC NA TEMAT TEJ USŁUGI NIKT NIE SŁYSZAŁ I NIC NIE WIE !!!! ####
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2003-01-29 13:08
    noname88:popieram kolegę w całej rozciągłości. Trzeba czytać co się podpisuje, a co do minut to racja, płacisz 10 miesięcznie jeszcze 5 zeta za sms'a aktywacyjnego, gadasz z "przyjacielem" niby za grosze, a z resztą ludzi drogo. No i do tego jeszcze normalny abonament trzeba zapłacić. To może lepiej od razu wybrać wyższą taryfę z większą ilością minut i to na wszystkie numery. Pozdrowiony
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-01-29 13:08
    kolejna ciekawostka - gadzet. ale pewnie czasem moze sie przydac... ogolnie mi sie podoba, a w szczegolach hmm coz ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    DJ-Geld pisze: 2003-01-29 13:12
    Jezeli to prawdziwa informacja to dla niektórych użytkowników jest szansa porozmawiania za atrakcyjne pieniądze. Oferta jest adresowana do pewnej grupy, jeżeli dla kogoś nie jest atrakcyjna nie musi korzystać,
    0
  • Users Avatars Mini
    nataniel pisze: 2003-01-29 14:04
    bez sensu chcą tylko wydrzec kase od abonentów !!kochani !!! opłata jest miesieczna 12.20 zl brutto i aktywacja 6.10 zl brutto = ponad 18 zeta a i tak najpierw czerpie sie darmowe minuty z aboto moze byc dobre jezeli ktos ma nio 30 to jeszcze jak cie moge ale w wyzszych taryfach to sie w ogole nie oplaca nie no bezsens!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    clyde22 pisze: 2003-01-29 14:30
    Oferta jest dobra dla zakochanych.Ja nie mam drugirj połówki,takze dla mnie jest mało atrakcyjna.Bez sensu,ze te 100 minut do przyjaciela mozna wykorzystać dopiero po wykorzystaniu minut z abonamentu!Czy ktoś moze coś napisać o usłudze w plusie,która nazywa się strefa domowa,albo o nowych taryfach plusa,bo nic na ten temat nie jest mi wiadomo?Moim zdaniem co do trzech operatorów to plus jest najgorszy,poniewaz nie ma atrakcyjnych abonamentów.W Idei i Erze klient ma mozliwość decydowania czy w danym miesiącu będzie więcej gadał czy wysyłał smsów.Pozdrawiam.Acha chce kupić Alcatela 511.Napiszcie co sądzicie o tym telefonie,bo nie wiem czy go kupić?
    0
  • Users Avatars Mini
    BIAŁA pisze: 2003-01-29 14:38
    jest tu pewna niescisłość- najpierw pojawia się informacja ze minuty te będą wymienne na smsy- potem w drugim akapicie że są one przeznaczone tylko na połączenia głosowe- i tak przypuszczam że będzie. Dlaczego??? Idea przecież oferuje usługę PAKIET SMS , która istnieje po to by wysyłanie smsów w trakcie wykorzystywania pakietu bezpłatnych minut nie wiązało się z ich wymiennością- innymi słowy 4 smsy to 1 minuta. Tak więc przypuszacam, że oferta skierowana jest tylko na połączenia głosowe. Moja ocena - rewelacja- zwłaszcza że usługa TRZY I JA i WOLNE CHWILE, zdaje się, już się troche zdezaktualizowała. Biorąc pod uwagę nowy PAKIET DOMOWY- całkiem , całkiem sobie idea poczynia- oby tak dalej MOJA TYLKO MAŁA SUGESTIA- DZIAŁ MARKETINGU POWINIEN POMYŚLEĆ O BARDZIEJ AGRESYWNEJ POLITYCE REKLAMY- WIELE BOWIEM NOWOŚCI DLA KLIENTA MIESZKAJĄCEGO W JAKIEJŚ \" WÓLCE\" niewiedziec jakiej zreszta, JEST ZUPEŁNIE NIEDOSTĘPNE LUB NIEZROZUMIALE .POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2003-01-29 14:43
    i co by tu dodac...., wrocilem ze szkolenia w sprawie Home Zone i zapowiada sie ciekawie, tylko nikt nie zdradza cen:(
    0
  • Users Avatars Mini
    IGOR pisze: 2003-01-29 14:44
    clyde22: Szczerze mowiac na nowe taryfy Plusa trzeba poczekac co najmniej do kwietnia. a Tak poza tym to widze ze optymizm po takich NEWSACH opada zawsze im więcej jest opini. Sam jestem od niedawna w Idei i poza nieco gorszym zasiegiem niż w Erze ta sieć wcale niczym jej nie ustepuje !!! Panie w BOK-u może nie są zawsze najlepiej poinformowane ale przynajmniej się starają i są miłe- w Plusie pod tym wzgledem ŻENADA. A że wprowadzaja nowe usługi bo chca zwiększyć zyski- no ćóż to chyba jest oczywiste.Tylko nie wszyscy wiedzą po co operatorzy dzialaja na rynku i zachowują się nieraz jak obrażone dzieci. Nie chcesz nie muszisz korzystać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jar Jar Binks pisze: 2003-01-29 15:21
    Wszystkie oferty oferujace niby DEAL-e sa dla mnie bezuzyteczne. Juz dawno korzystalbym z wielu ofert, czesciej korzystalbym wtedy z IDEI niz TPSA gdyby nie fakt ze minuty nie sa naliczane rownolegle. To wszystko jest przemyslane, jednak wg mnie troche przesadzili. Mogliby zebrac duzo duzo wiecej ludzi, poszczycic sie naprawde fajnym produktem gdyby minuty zliczone bylyby od poczatku. Jestem pewny ze od dawna korzystalbym z uslug WOLNE CHWILE, oraz tanszych rozmow z wybranymi numerami. Wydawalbym dodatkowo na abonamenty na te uslugi. Korzystalbym wylacznie wewnatrz sieci. Bylbym bardziej zadowolony i suma sumarum wydaje mi sie minimalnie wiecej pieniedzy zostawilbym u operatora. A tak, zadna z \"SUPER PROMOCJI\" mnie niestety jeszcze nie skusila, bo jest dla mnie nieoplacalna. IDEO stajesz sie liderem, ale rob to tez z klasa, a nie tanimi chwytami marketingowymi.
    0
  • Users Avatars Mini
    tmc.masterb pisze: 2003-01-29 15:52
    Bardzo ciwkawe.Idea kombinuje jak może.
    0
  • Users Avatars Mini
    tho pisze: 2003-01-29 16:13
    hmm 130 minut za 60 zl z jedna tylkoo soba- to daje 46 groszy za minute.Czy to jest taka rewelacja?
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2003-01-29 16:21
    He, he jak zawsze trochę się podpaliłem ... i już mi przeszło: NIO15 nie, bo nie (mam tam 15+5 min.), na drugim numerze mam Ideę 50 i to w zasadzie mi wystarcza, więc po prostu nie mam gdzie tyle dzwonić do Idei ... Choć to tylko 12,20 zł ... ale to wymagałoby "akrobacji" - wygadać szybko i później tylko na jeden numer ... GDYBY to można było mieć na NIO15 ... to bym był chętny, a GDYBY jeszcze na inny niż Idea kierunek to byłbym SUPER ZADOWOLONY (marzenie ;-) ... Tak to mi nie bardzo pasuje Ideę 50 wykorzystuję na Ideę i "regionalne" w miarę równomiernie z pewnym nasileniem pod koniec okresu rozliczeniowego (wygaduję z "idealną" częścią rodzinki "resztki" z 50 min.) ... jakbym tam sobie tą usługę wykupił to w zasadzie ta aktywacja byłaby "kulą u nogi" ... a nie po to ją mam ;-) Żonę mam na miejscu, kochanki nie mam ;-) Gdyby minuty szły równolegle ... , ale nie idą. Cała ta usługa powinna nazywać się : „GDYBY” ... Pozdrawiam „złośliwiec” ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    przem pisze: 2003-01-29 16:37
    mumin79 , 29-01-2003 11:46 a może nie masz racji? : "Minuty będą dostępne następnego dnia po aktywacji i będzie je można wykorzystać po wyczerpaniu bezpłatnych minut przysługujących w ramach abonamentu zgodnie z planem taryfowym".
    0
  • Users Avatars Mini
    tomb pisze: 2003-01-29 16:51
    ta usluga powinna nazywac sie "PRZYJACIEL- który ma idee, jesli nie to niech kupi"
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-29 17:03
    Jezeli gdzieś nie doczytałem,to wyprowadżcie mnie z błędu i pokarzcie cytat,gdzie pisze TA OFERTA IDEI JEST OBOWIĄZKOWA według mnie to tylko oferta i tak ją należy traktować.Jest coś co komuś sie może przydac i tyle nic wiążącego.Przypomina mi to wojnę jaką opozycjoniści do tej sieci wywołali,gdy tepsa podpisala umowę o tańszej taryfikacji z idęa jakie były komentarze.Przyszedł moment,że podpisała z innymi i wtedy komentarze zmieniły się na plus.Znaczy jeżeli ktoś coś dostaje co mi się nie przyda,to źle nie rozumię.To tak jakbym ja napisał taryfa nocna Plusa jest do d...y bo mi jest niepotrzebna,lub itp.Szkoda nawet już pisać na tym newsie kiedy nie można podyskutować,bo zawsze bedzie na nie.To wolna oferta mi zresztą też się nie przyda,ale znajoma juz o niej myśli rozmawia tylko z córką i dla niej to dodatkowe tańsze rozmowy.Pozdrawiam wiecznie niezadowolonych,bo zadowoleni i tak mnie zrozumieją.
    0
  • Users Avatars Mini
    bluetooth pisze: 2003-01-29 17:06
    Chyba najlepsza promocja jaką widziałem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2003-01-29 17:06
    takie usługi maja swój sens.. mój brat miał przez rok rozmowy po 5 gr /min na wybrany numer.. dzwonił do dziewczyny.. bilingi mial po kilkanaście stron a rachunki malutkie... Oczywiscie po wyczerpaniu minut w abo. I oczywiscie w "plusie zdzierusie" jak piszą niektórzy
    0
  • Users Avatars Mini
    pshemek pisze: 2003-01-29 17:12
    Zawsze to jakies udogodnienie dla uzytkownikow. Ja tez czekam az Plus sie zbudzi, ale cos nic nie slychac. Jak gdzies slyszalem, cos mialo sie zaczac od lutego. Poczekamy zobaczymy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-29 17:19
    Michał***jak widać komuś moze się przydać,taka oferta i o to w tym wszystkim chodzi.Karzdy ma inne potrzeby gdyby tak nie było,to po co różne taryfy,po co biznes taryfy.Jeżeli ja tego nie potrzebuję,to znaczy że jest niepotrzebne.A dla tomb***tak oferta jest dla klientów Idei i taka jest prawda więc nie rozumie tego ździwionego tonu.Klient Idei nie dostanie tego co ofirauje Era,czy Plus.Wreszcie po to mamy 3opów by był wybór ofert,a niedługo wejdzie pierwszy wirtualny.Co powinno zaowocować jeszcze lepszymi ofertami,a może właśnie skierowanymi do poszczególnych klientów i do ich potrzeb zresztą według mnie to jest ten kierunek jaki powinni obrać opy.Nawet wspomniana tu Strefa Domowa Plusa nie każdego zadowoli,bo też będzie skierowana do konkretnego klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-29 17:23
    Hipo - no to ripostuję ;) Tepsa zalazła mi za skórę całokształtem... działalności ...tak sie składa ze moje przejscia z monopolistą mozna by opisywać w gazecie. A NIE MAM sensownej alternatywy... Moze i mam fobie na punkcie tpsa..i przykro mi bardzo z tego powodu. A co do samej promocji to jak bys uwaznie czytał, chodziło mi o to ze wiekszosc BEZKRYTYCZNIE czyta posta, (zazwyczaj piewcy ideii) i rozpoczyna sie wysławianie operatora. CDN...
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-29 17:26
    Mało kto wie, ze np. ta promocja obcina z puli bezpłatnych minut... Wcale nie twierdze ze u innych operatorów jest inaczej...akurat w +) też jest to samo (z wyjatkiem rozmów w ramach biznes-grupy, ale kto ma biznes grupę). Jesli dobrze pamietam to nawet promocja Ery 2h za darmo (chyba najlepsza imho na rynku jak dotąd) też pożerała minuty z abonamentu... Oczywiście dla niektórych (wszystko zależy przecież od profilu dzwonienia) ta usługa bedzie odpowiadać. Niestety jak to ma miejsce w Polsce, mało kto czyta cały regulamin (tyczy się to 3 opów - zeby nie było ze sie czepiam), i po 2 rachunkach przychodzi ostre "rozczarowanie" i płacz. Pozdrawiam i bez urazy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-29 17:28
    kan - a masz jakieś szczegóły o home zone ? :-) Podziel się jakby co!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-29 18:05
    CiepliX***szczegóły,hmmm troche danych mniej czy bardziej oficjalnych otrzymałem od jednego z userów.Znaczy wniosły trochę wiecej do mojej wiedzy na temat tej usługi i jej możliwości.Dla niektórych uzytkowników może być rewelacyjna dla innych może mniej.Wszystko jak to zawsze piszę zależy od konkretnego klienta i jego potrzeb.Jak na razie czekam na konkretny cennik,ale wstrzymałem swoją decyzję,co do tego,czy przedłużyć w idei,czy wybrać nowego operatora.A decyzja ma związek z usługą nie Promocjami słuchawek jak to często bywa w wyborze.Myślę,że tylko pobudziłem Twoją ciekawość,ale może z technicznej strony coś wiem więcej,ale oferta cenowa jak się dowiedziałem,to tajemnica Plusa;)Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-01-29 18:05
    Slyszalem, ze podobno w Plusie w HomeZone minuty nie beda pobierane z pakiety gratisowych minut z abonamentu. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    python pisze: 2003-01-29 18:09
    nawet interesujaca oferta
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-01-29 18:11
    planowana cena polaczenia to 0,30-0,40 PLN, oczywiscie w HZ. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2003-01-29 18:15
    Cieplix: i teraz mowisz z sensem :-))) Zgadzam sie z Toba w 100%. Jesli chodzi o to iz wiele osob podnieca sie widzac sam naglowek newsa a ni czytajac tego co jest zawarte dalej. Tak samo jesli chodzi o to iz tanie rozmowy poniejszaja pakiet \"darmowych\" minut i to sie tyczy wszystkich opow. Jednemu sie to bedzie oplacac innemu nie ale przeciez po to to jest zeby osoby tego potrzebujace mogly obnizyc koszty rozmow przy takim profilu dzwonienia co slusznie zauwazyl Kan.CDN
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2003-01-29 18:15
    CD. A teraz deserek - TPSA :-)) Ja tez uwazam iz te ich reklamy o obnizkach z Czubówną w roli glownej sluza tylko wprowadzaniu powszechcnej euforii iz jest taniej choc na prawde to guzik prawda. I tez bym zmienil opa jesli tylko mialbym mozliwosc ale jej nie mam :-(( Natomiast daleki jestem od twierdzenia ze jezeli Idea to TPSA to juz bee. Ja tez Tepsy nie lubie i bym ja zmienil ale z Idei korzystam (glownie) bo mi ich oferta pasuje, zwlaszcza finansowo, do tego maja dobry zasieg na \"moim podworku\":-) i nie patrze na to przez pryzmat iz Idea=TPSA a to znaczy ze skoro nie lubie Tpsy to Idei tez nie powinienem lubic. Korzystam czasami z Plusa w taryfie czasami (Plus tobie to bardzo dobra sprawa i reszta opow moglaby pojsc w slady Plusa)ale nie tankuje w PKN Orlen (bo przerobilem sobie samochod na gaz:-), a do tego Orlen nie jest wcale najtanszy (wole np. Shella) .To takie male porownanie na zakonczenie moich wywodow na temat Idea=TPSA jak i komentarza do tego newsa. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2003-01-29 18:18
    mialo byc najtnszy i najlepszy. Sorry za przeoczenie. Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-29 18:41
    gm, gdzie slyszales o tych stawkach, przeciez polaczenia w HZ na stacjonarny tel maja byc na poziomie placzen lokalnych w tpsa ??? Oczywiscie w strefie wojew. gdzie znajduje sie nadajnik twojej HZ
    0
  • Users Avatars Mini
    agnieszka.bochinska pisze: 2003-01-29 18:44
    Fajnie, gdyby dostęp do tych usług mieli także abonenci optima 15, nie pozostaje mi narazie nic innego jak zmienić na 30
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2003-01-29 22:30
    hehe - dzwonie do BOK-u z pytaniem o szczegóły tej usługi, czy tylko na numery Idei itd. miła Pani pyta mnie w czy może pomódz, więc mówię, że chodzi mi o usługę Przyjaciel - ona na to, że chodzi mi o Co Gdzie Którędy, żeby zlokalizował przyjaciela.... (bez komentarza). Ale poszperała w kompie i zachwile zaczeła mi tłumaczyć aż tu nagle pi pi pi cos mnie rozłączyło. Więc dzwonie ponownie, tym razem trafiłą sie inna miła Pani, mówię o co mi chodzi a ta się mnie pyta czy chodzi mi to, żebym zlokalizował przyjaciela - hmmm - "no niestety nie chodzi mi o tą usługą...". Na to Pani prosi mnie, żebym jej powiedział na czym polega ta usługa... - w skrócie wytłumaczyłem i stwierdziła, że niestety ona nic nie wie na ten temat. No więc pytam jak to możliwe, że poprzednia Pani, z którą rozmawiałem wiedziała ? Usłyszałem - nie mamy takiej usługi w ofercie. Tak więc na koniec zapytałem czy jak wprodzicie Państwo tę usługę to coś więcej się dowiem - "tak" ...... (koniec)
    0
  • Users Avatars Mini
    ichtios pisze: 2003-01-29 18:59
    *Hipo* nawet jeśli przerobiłeś samochód na gaz, to możesz dalej tankować na stacjach Orlenu - bo mają tam butle z gazem. I dalej możesz zmieniać punkty Vitay na 5+ w proporcji 200:1 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    efen pisze: 2003-01-29 19:15
    calkiem niezla usluga :)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-01-29 19:17
    Hej, a ja jezdze duzo, mam karte FLOTE i nie moge zbierac pkt. do VITAY i 5Plus :-( rulez: polaczenia na poziomie tpsa, tzn. stawka taka sama ale z 1 minute a nie za 3 minuty.
    0
  • Users Avatars Mini
    Andsa pisze: 2003-01-29 19:27
    Moim zdaniem - świetny pomysł. Jestem w Idei ponad 3 lata i uważam, że ta sieć jest naprwdę ekstra, bo w odróżnieniu do Ery myśli także o swoich abonentach, a nie tylko potencjalnych klientach!
    0
  • Users Avatars Mini
    jacek33 pisze: 2003-01-29 19:36
    Wiec zmiencie na prepaidy!My mamy tansze polaczenia od razu,bez czekania na wykorzystanie minut z abo.Dotyczy to POP-a,SIM+ jak i TT!PREPAID w Polsce góra!
    0
  • Users Avatars Mini
    avocadon pisze: 2003-01-29 20:13
    Rewelacja !!! Mowie to jako Plusowiec
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-29 20:24
    gm: co do kwastii oplat za polaczenie ze stacjonarnym to chyba nie masz racji, ale nie bede sie spieral. Miedzy innymi, zamierzeniem plusa jest cd strategii przejscia do poluso z TP s.a. oraz rezygnacji z usług tego operatora. Jeżeli by tak bylo ja mowisz, czyli stawka taka jak do tpsy ale nie za 3 min tylko za minute to HZ stracila by główny atut swojej atrakcyjnosci. Nie wiem skad masz te info ale wydaje mi sie, ze jest nie do konca prawdziwe. Pozdrowiam
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-29 20:27
    Aha, jak zalatwie cennik to chetnie sie nim podziele po przez mail'a...
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-01-29 20:56
    rulez: ja sie nie spieram, i obym sie mylił w strawie oplat do TP SA. A czy Twoje źródło jest w miare wiarygodne? Mozesz napisac na priva albo na gg (4664). POZDRAWIAM, gm.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-29 21:35
    Hipo - masz rację... choć jak tu nie utożsamiac tp i ideii skoro: 1) kasa z tp zasila konto ideii (stad jej niskie ceny i werbowanie klientow z marszu), 2) brak problemow z punktami styku i korzystne umowy dla ideii (a zdzierstwo nieziemskie w stosunku do ery i plusa - dlatego chociażby postawiły swoje własne szkieletówki), 3) promowanie wśród 9 mln. abo tpsa ideii (były takie oferty w swoim czasie w rachunku telefonicznym)... No przykro mi ;) ale Idea to dla mnie...prawie tpsa, nie wiem jak sie sprawa ma z jakością obsługi i czy ignorują tak klientów jak TP s.a. w której klient to zło konieczne...
    0
  • Users Avatars Mini
    korek pisze: 2003-01-29 21:40
    IDEA JEST THE BEST!
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-29 22:00
    gm: byc moze masz racje... moje zrodlo jest pewne z tym, ze to zrodlo nie wspomnialo o tym dokladnie ;) Nie twierdze, ze tak jest tylko mowilem, ze usluga by stracila na swojej atrakcyjnosci...Z reszta 10 lutego dowiemy sie dokladniej ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-29 22:10
    hipo - o własnie takich "korków"miałem na mysli jak ten ostatni ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-29 23:21
    Bartek: "Od 3 lutego br. Idea wprowadzi nową usługę "Przyjaciel"...". Wiecie, już się Waszych bazgrołów czytać nie chce. Nic z tego nie wynika, a tylko męczy... Dajcie sobie z tym spokój. Będzie czas, w BOK-u też będą wiedzieć o jaką usługę chodzi...
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-01-29 23:40
    wlo to nie czytaj !!! kozdy ma prawo skomentowac to jak chce....
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2003-01-30 01:33
    Cieplix: ciesze sie iz doszlismy do porozumienia :-)) Oki, jest faktycznie tak jak mowisz, na pewno Idea miala i ma troche latwiej, nie mam zamiaru tu nikogo bronic ani oskarzac bo nie o to chyba w tym chodzi i nic z tego nie mam :-)) To ze tpsa wciska wszystkim swoim klientom rekalmowki Idei to prawda, sam ich dostalem juz kilka ale wyladowaly wiesz gdzie :-) Mnie Idea skusila wrecz prozaiczna sprawa - ma zasieg tam gdzie czesto bywam (dzialka) i najlepszy w Bialymstoku (niestety Plus gubi zasieg w miejscu gdzie pracuje (apteka) - ale nowy BTS juz w drodze.. A ze ceny miala duzo nizsze niz Era kiedy z niej przechodzilem to juz tak zostalo.CDN
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2003-01-30 01:34
    CD. Co ja na to poradze iz na mojej dzialce Ery nie uswiadczysz, Plus jest szczatkowy a Idea ma BTSa 1km dalej :-)) Ale Plus ma juz w planach BTSa na maszcie Idei wiec wszystko sie moze zdarzyc:-)) Wogole Plus sie rozszalal w planach nowych stacji co mnie tylko cieszy. Poczekamy do nowych tarfyf Plusa ktore maja byc na przelomie lutego i marca i zobaczymy co z tym home zone bedzie. A co sie tyczy wspomnianego \"KORKA\" to pozostawie to bez komentarza....:-)) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    kastrix pisze: 2003-01-30 10:11
    BOK Idea (*22) zna ofertę, wszelkie nie jasności dla osób zainteresowanych usługą "Przyjaciel" konsultanci będą udzielać nizbędnych informacji w momencie wejścia jej w życie.
    0
  • Users Avatars Mini
    kastrix pisze: 2003-01-30 10:12
    BOK Idea (*22) zna ofertę, wszelkie nie jasności dla osób zainteresowanych usługą "Przyjaciel" konsultanci będą udzielać niezbędnych informacji w momencie wejścia jej w życie.
    0
  • Users Avatars Mini
    jersie pisze: 2003-01-30 18:25
    Jak to sie ma do 1 sekundowek.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rosemai pisze: 2003-01-31 01:32
    przypuszczalnie 1 sekundowki beda obejmowac usluge. ciekawe czy usługa bedzie wprowadzona na stale czy tylko na jakis czas. tak czy inaczej bardzo fajna oferta. nawet jesli nie bedzie wprowadzona na stale warto skorzystac jesli jest ktos z kim czesciej się rozmawia, warto chyba jak najtaniej
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2003-01-31 02:46
    no, zaczyna się coś dziać! A Era coś spasowała ostatnio? Idea pruje do przodu, Plus też się obudził, a Era spocznie na laurach?
    0
  • Users Avatars Mini
    miken pisze: 2003-01-31 03:26
    hmm... ciekawe o ile wiecej w rzeczywistosci bede musial zaplacic jesli wykupie ta super usluge... bleee... Idea'lna siec juz mi zbrzydla juz nie chce w niej byc...
    0
  • Users Avatars Mini
    przem pisze: 2003-01-31 10:55
    miken nikt nie trzyma! zmień sieć, zrobisz coś pożytecznego dla otoczenia !
    0
  • Users Avatars Mini
    dwx pisze: 2003-01-31 11:38
    Trudno ocenic w praktyce jak ta usługa będzie sie sprawować. W zasadzie jest podobna do oferty np. "5gr za wybrany numer" z tym ze tu jest coś w rodzaju przedpłaty (10 zł - pewnie netto) na 100 minut czyli wypada 6 gr (netto) za minutę. Najważniejsze że jak na razie jest dowolność ze skorzystania z tej oferty - NIE MA PRZYMUSU do korzystania z tej usługi - na pewno znajdzie się ktoś komu to pasuje. Należy więc być raczej zadowolonym że taka możliwość jest !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    esso pisze: 2003-01-31 13:46
    zauwarzcie że to promocja bardziej dla operatora niż dla kliienta-minuty te dostępne są po wykorzystaniu minut przysługjących ci co miesiąc.Moim zdaniem orócz dodatkowego abonamentu podniosą się opłaty za rozmowy!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-02-01 03:00
    To oczywiste ze operator wprowadzajac te usługe,chce na niej zarobic.Ale uwazam ze to bardzo dobra oferta.0,12 zł za minute połączenia do bliskiej osoby to naprawde malutko.Wiec nie powinno sie na tą usługe narzekac.Dostrzegam jednak 2 wady:1.Aktywna jest dopiero po wykorzystaniu pakietu minut w abonamencie(odpada wiec kapitał minut) i 2.Raczej te 100 minut nie bedzie uwzględniane w informacji o pozostałych minutach.cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-02-01 03:03
    c.d. a zatem bedzie kłopot aby nie pogóbic sie w rachubie.Bedziemy wydzwaniac 80-90 minut(a płacili za 100)bojąc sie przekroczyć tą setke,by nie przepłacać kilkunastokrotnie!Ale i tak jest to godne polecenia!
    0
  • Users Avatars Mini
    mirpyp pisze: 2003-02-01 11:43
    Swietna oferta dla osob, ktore dzwonia pod jeden numer. Chociaz jakby sie dokladnie przyjrzec tej ofercie, to jest kolejny sposob na wyciagniecie od ludzi pieniedzy. Nie wyobrazam sobie sytuacji, zeby ktos tyle wygadal pod jeden numer. Inna kwestia jest to, iz 100 minut dostepnych jest dopiero po wyczerpaniu minut z abonamentu. Dla zakochanych chyba lepszym rozwiazaniem jest Pakiet Domowy za 99,99 netto (80 minut i dwa telefony).
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-02-01 12:00
    Jezeli te 100 minut objete beda 1 sek. naliczaniem,to bardzo dobrze.Ale jezeli policzymy abonament+opłata za sekundowe naliczanie + abo za usługe przyjaciel,to robi sie to juz bardzo drogi interes.
    0
  • Users Avatars Mini
    marand pisze: 2003-02-01 14:31
    Fajna sprawa tylko DLACZEGO jak zwykle te minuty beda dostepne po wykorzystaniu pakietu minut z abonamentu. To psuje cały urok tej usługi i z tego powodu ogranicza to znaczenie liczbe chetnych do korzystania z niej.
    0
  • Users Avatars Mini
    jakub007 pisze: 2003-02-01 15:52
    Jako posiadacz 2 numerow w Idei jestem wielce zadowolony z tej uslugi, jest super i polecam ja wszystkim userom Idealnej sieci!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2003-02-01 16:39
    A mnie się ta promocja, akurat podoba. Są sytuacje, kiedy dzwoni się pod jeden numer, minuty z abo sie juz wyczerpały i wtedy można sobie to aktywować :-)) Może w Erze, zamiast "Między Nami" coś podobnego by dali?
    0
  • Users Avatars Mini
    Czerstwy pisze: 2003-02-01 16:55
    Lepiej nie fundowac tego swojej babeczce na walentynki: czesc kochanie, gdzie jestes? czesc, co robisz slonko? witaj misiaczku kiedy bedziesz? czemu jeszcze ciebie ma? To moze byc jak przeklenstwo ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tribal pisze: 2003-02-01 18:11
    a czemu nie mozna zrobic tego w POPie :P hehe!
    0
  • Users Avatars Mini
    LUK pisze: 2003-02-01 20:19
    usługa dostepna jest od dzis!!!!! WŁASNIE JĄ AKTYWOWAŁEM
    0
  • Users Avatars Mini
    spinacz pisze: 2003-02-01 20:38
    a ja aktywowac nie bede ... nie mam Ideii :( Szkoda bo calkiem kozacka promocja
    0
  • Users Avatars Mini
    baronek1 pisze: 2003-02-01 21:01
    Wyjatkow promocjia naprawde, nie dotyczy wcale sjedynie nowych abonentów, daja sporo minut za niska cene.. ogolnie idea mi sie nie podoba ale ta promocjia daje rade.. naprawde
    0
  • Users Avatars Mini
    dudak pisze: 2003-02-02 03:07
    Fajna rzecz, przedewszystkim tanio, ale kiedyś idea i tak była lepsza, nowoprzybyły abonament mógł wybrać jeden numer i połączenia do niego przez 6 miesięcy za free.
    0
  • Users Avatars Mini
    QuaTro pisze: 2003-02-02 12:33
    uu indea wychodzi na przeciw ;
    0
  • Users Avatars Mini
    Syncio pisze: 2003-02-02 14:25
    Zwykła podpucha!! Jak ktoś duzo gada, to ma duży limit minut w abonamencie. A ta "promocja" działa (jak zwykle) dopiero po wyczerpaniu minut abonamentowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Okota pisze: 2003-02-02 18:19
    jak ja to lubie : "po wykozystaniu minut z abonamentu" heh k.... a co by sie im stalo jakby moznabylo rownoczesnie przeciesz nie bede dzwonil do tej osoby pod konies miesiaca!!! wrrr
    0
  • Users Avatars Mini
    Okota pisze: 2003-02-02 18:33
    zaraz zaraz "100 minut za 10 zł dla wszystkich abonentów Idei Optimy " wszystkich przeciesz nio15 nie ma!!! to mozna im klamstwo zazucic!!! wtedy powinni w nio15 wlaczyc ta usluge chyba ze tema t dali redaktozy z gsmonline
    0
  • Users Avatars Mini
    nitek pisze: 2003-02-02 22:21
    fajna promocja musze tacie powiedziec !! Po ostatnich ruchach na rynku widac ze Era i Idea wstaja powoli z zimowego snu .Tylko + jeszcze spi .Plus wstawaj szkoda straconych klientow !!! Jak tak dalej pojdzie to Idea wyprzedzi naprawde Plusa , no ale przyznaje nalezy im sie
    0
  • Users Avatars Mini
    argh007 pisze: 2003-02-03 02:07
    bardzo dobra promocja jesli sie dzwoni pod jeden numer, licze ze plus i era wprowadza jeszce lepsze promocje a szczegulnie plus ktory troche ucichl ostatnio
    0
  • Users Avatars Mini
    poor pisze: 2003-02-03 10:14
    10 zł optata ciekawe, a faktycznie płacimy 15 zł i to netto. Bo nikt nie powiedział czy dodał, że aktywacja to SMS za 5 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2003-02-03 10:51
    Oferta już od dziś dostępna w BOKu. Polecam wszyskim zakochanym.
    0
  • Users Avatars Mini
    przem pisze: 2003-02-03 12:11
    poprawcie mnie jeśli sie myle, ale (cytuje) : " Jeśli korzystasz z usługi “Trzy i ja" czy "Wolne chwile” nadal możesz aktywować “Przyjaciela” - w pierwszej kolejności wykorzystasz minuty z “Przyjaciela”." Czy to znaczy, że wtedy minuty z "przyjaciela" i z abonamentu idą razem ???
    0
  • Users Avatars Mini
    przem pisze: 2003-02-03 12:35
    ok, juz doczytałem! :)))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    nokiamobile pisze: 2003-02-03 12:43
    Następna korzystna oferta Idei. Oby tak dalej!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    nokiamobile pisze: 2003-02-03 12:44
    Pozdrawiam wszystkich użytkowników mojej ulubionej sieci!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-02-03 14:33
    No fajna sprawa,jak ktos ma swoja ukochana osobe,lub wspolnika w idei,ale jak ja mam idee jako doddatkowe abonamenty to lipa.Szkoda ze tylko nr do idei moze byc ;(
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-02-03 17:01
    Swietna rzecz 10gr/min niesamowite mozna tak zrobic dla kilku numerow i ma sie np za 30zeta 300 darmowych min na 3 numery niezle!
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-02-03 17:34
    No nie zle,ale tylko do idei...
    0
  • Users Avatars Mini
    gosia77 pisze: 2003-02-03 21:15
    w SUMIE I TAK SIĘ OPŁACA, BO WYGADAĆ 10 ZETA IDZIE SZYBKO, A 100 MINUT TO CO INNEGO. CHYBA SIĘ SKUSZĘ.
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-02-03 21:34
    poor*Aktywowac mozna tez pod *22,a za to nie trzeba płacić.Usługa spoko,ale bardziej podoba mi sie promocja w POP-ie.65% znizki pod wybrany nr.I nie trzeba czekac na wykorzystanie minut z abo.
    0
  • Users Avatars Mini
    sonix111 pisze: 2003-02-03 22:38
    kolejna pseudopromocja Idei, przeciez te 100 miut wchodzi w darmowe które posiadamy, czyli najlepiej oplaca sie wykorzystac to co mamy na poczatku cyklu rozliczeniowego, a pozniej mozemy dzwonic tylko do jednej i nie daj Boze zadzwonmy gdzies indziej bo nie daj Boże skasuja nas za to okrtunie
    0
  • Users Avatars Mini
    Pala pisze: 2003-02-04 00:16
    ja bym sie nie skusil,bo wiesniaki oczywiscie po wykorzystaniu minut i nawet nie dali mozliwosci,zeby zadzwonic na stacjonarny
    0
  • Users Avatars Mini
    masung pisze: 2003-02-04 01:32
    kurde jaka chojność:) ale i skompstwo zarazem
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek117 pisze: 2003-02-04 12:54
    w sumie wola?bym juz taktowanie co sekunde za taka kase :) ale nie powiem... Idea zasysa klientow ktorzy 'zbiegli' do Ery ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeL pisze: 2003-02-04 18:21
    :: Minuty będą dostępne następnego dnia po aktywacji i będzie je można wykorzystać po wyczerpaniu bezpłatnych minut przysługujących w ramach abonamentu zgodnie z planem taryfowym :: no gdyby nie to to oferta byla by swietna, ale w sumie jesli ma sie wiele do powiedzenia tej jednej osobie, to :) 30 min momentalnie zejdzie z abonamentu, no a potem ta 100, tyle tylko ze rownolegle, trzeba bulic normalnie za inne rozmowy, nie jest zle ... ale moglo by byc lepiej
    0
  • Users Avatars Mini
    bohdan300 pisze: 2003-02-05 21:32
    Czekamy na odzew konkurencji ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    DaViT pisze: 2003-02-06 02:18
    To jest calkiem oplacalna promocja oby takich wiecej u innych operatorow
    0
  • Users Avatars Mini
    max pisze: 2003-02-06 19:54
    zupelnie nieoplacalne, dziala dopiero po minutach w abo, jak ktos dzwoni tylko do jednej osoby to moze byc w innych przypadkach to frajerstwo
    0
  • Users Avatars Mini
    pk pisze: 2003-02-07 20:27
    Idea naprawdę się stara. Być może tylko trochę z opóźnieniem wprowadza nowe modele telefonow. Bardzo ciekawa usługa. Więszość moich rozmów z tel ideii kieruję na ten sam numer.
    0
  • Users Avatars Mini
    lm pisze: 2003-02-07 23:43
    fajna promocja
    0
  • Users Avatars Mini
    hak pisze: 2003-02-08 00:55
    dla babci której po trzy razy trzeba tłumaczyć - rewelacja
    0
  • Users Avatars Mini
    greatone pisze: 2003-02-08 11:25
    Super....przydaloby sie cos takiego w MERITUM dla starych abonnetow ofkoz...
    0
  • Users Avatars Mini
    przem pisze: 2003-02-09 20:15
    jakby zrobili naliczanie sekundowe tez za 10 zeta, to bym wziął sekundówki zamiast tych 100 minut, tym bardziej , że nie mam ukochanej osoby, bo zona chyba sie nie liczy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Fred_Durst pisze: 2003-02-10 23:40
    super promocja!!! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pol123 pisze: 2003-02-11 15:29
    szkoda że dopiero po wyczerpaniu własnego limitu
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-02-11 22:02
    a mnie sie ta promocyja podoba,szczegolnie oplacalna przy 30 bo i dodatkowe trzy i ja mozna inne numery wpisac-wiec niejako do czterech juz taniej! a plus ani era nie maja zadnej z tych opcjii
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-02-11 22:09
    a mi sie te 100 minut bardzo podoba,szczegolnie w 30 no i rownolegle trzy i ja wiec w sumie cztery numery taniej.Ani plus ani era tego nie ma
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: