Ericsson otworzył w Polsce centrum Global Service Delivery. Ericsson Global Service Delivery Center (GSDC) w Polsce operuje w Warszawie i Katowicach. Polski GSDC jest jednym z 23 takich centrów na świecie, które prowadzą szeroką obsługę sieci operatorów stacjonarnych, mobilnych oraz przedsiębiorstw. Centrum wykorzystuje rozwiązanie firmy Ericsson Managed Service Delivery Platform (MSDP), dzięki któremu możliwe jest zarządzanie sieciami klientów.
GSDC w Polsce specjalizuje się w zarządzaniu sieciami operatorów stacjonarnych. Jest jednym z dziewięciu centrów firmy Ericsson o takiej specjalności na całym świecie. W Polsce obsługuje firmę Netia, a także sieci klientów krajowych i zagranicznych.
115 inżynierów zatrudnionych do pracy w polskim GSDC pracuje według tych samych procesów, narzędzi i metod, którymi posługuje się 8 tysięcy pracujących w innych 23 centrach GSDC na całym świecie. Do końca roku Ericsson planuje zatrudnić w centrum kolejnych 50 pracowników. W ostatnim czasie Ericsson otworzył również centra GSDC w Pakistanie, Rumunii oraz Libanie.