Promocja "12 miesięczny kontrakt" w sieci Era
Nowa oferta promocyjna Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o., operatora sieci Era.
W okresie od 16.11.2001 do wyczerpania zapasów zestawów objętych niniejszą promocją, jednakże nie dłużej niż do 07.01.2002 (włącznie), PTC, operator sieci Era oferuje:
CENY ZESTAWÓW DLA WSZYSTKICH TARYF:
Alcatel 302
Zestaw I
Aparat telefoniczny - Alcatel 302
Kaseta wideo z filmem, "Czego pragną kobiety" (do wyczerpania zapasów)
Cena = 69,00 PLN + 22% VAT*
Ericsson R310s
Zestaw II
Aparat telefoniczny - Ericsson R310s
Cena = 29,00 PLN + 22% VAT*
Philips Fisio 311
Zestaw III
Aparat telefoniczny - Philips Fisio 311
Cena = 69,00 PLN + 22% VAT*
Philips Ozeo
Zestaw IV
Aparat telefoniczny - Philips Ozeo
Suszarka do włosów marki PHILIPS (do wyczerpania zapasów)
Cena = 99,00 PLN + 22% VAT*
Philips Azalis 288
Zestaw V
Aparat telefoniczny - Philips Azalis 288
Suszarka do włosów marki PHILIPS (do wyczerpania zapasów)
Cena = 99,00 PLN + 22% VAT*
Motorola T180
Zestaw VI
Aparat telefoniczny - Motorola T180
Cena = 49,00 PLN + 22% VAT*
Siemens C35i
Zestaw VII
Aparat telefoniczny - Siemens C35i
Cena = 69,00 PLN + 22% VAT*
Siemens M35i
Zestaw VIII
Aparat telefoniczny - Siemens M35i
Nadmuchiwany materac (do wyczerpania zapasów)
Cena = 99,00 PLN + 22% VAT*
Nokia 3310
Zestaw IX
Aparat telefoniczny - Nokia 3310
Cena = 199,00 PLN + 22% VAT*
*Podana cena zestawu nie uwzględnia opłaty za przyłączenie do sieci Era. Opłata ta, w niniejszej promocji, wynosi 19,00 PLN netto. Opłata ta jest doliczana do pierwszego rachunku.
Z oferty może skorzystać każdy, kto spełni poniższy warunek:
jednocześnie z nabyciem aparatu telefonicznego wraz z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją) w autoryzowanym punkcie sprzedaży, w salonie lub sklepie firmowym sieci Era lub u doradcy biznesowego sieci Era, zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 12 miesięcy na wybranym planie taryfowym.
W promocji dostępne są taryfy: Moja, Moja 10, Moja 45, Moja 100, Biznes 10, Biznes 45, Biznes 100, Biznes 220.
Dotyczy tylko taryf typu Moja:
Abonent, który w ramach niniejszej promocji zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 12 miesięcy na taryfach typu Moja może do 31.03.200 r korzystać z promocyjnej usługi "Szczęśliwe godziny".
a. Usługa "Szczęśliwe godziny" polega na tym, że Abonent w zamian za miesięczną opłatę za usługę w wysokości 3 pln netto, może o określonych porach w ciągu doby korzystać z bezpłatnych krajowych wewnątrzsieciowych połączeń głosowych.
b. Godziny, w których, Abonenci poszczególnych taryf mogą korzystać z promocyjnych połączeń:
taryfa Moja: 22:00 - 24:00 (pon.-niedz)
taryfa Moja 10: 21:00 - 23:00 (pon.-niedz)
taryfa Moja 45: 19:00 - 21:00 (pon.-niedz)
taryfa Moja 100: 18:00 - 20:00 (pon.-niedz)
c. Godziny obowiązywania usługi "Szczęśliwe godziny " są ustalone dla każdej taryfy typu Moja i nie mogą być zmienione przez Abonenta.
d. Od 01.04.2002 w w/w godzinach obowiązują stawki z Cennika Usług Telekomunikacyjnych PTC.
e. Usługa "Szczęśliwe godziny" nie jest oferowana w taryfach typu Biznes.
f. Usługa "Szczęśliwe godziny " dotyczy tylko krajowych połączeń wewnątrz sieci z wyłączeniem:
połączeń z numerami: 604 01 01 01, 604 02 02 02, 602 951 111, 602 963, 602 992 000, 602 951 000 oraz innymi numerami usług sieci Era
połączeń z numerami przyznanymi w usłudze Faksy i Dane
połączeń z Numerami specjalnymi
SMS-ów.
g. Usługa "Szczęśliwe godziny" może być aktywowana w momencie podpisywania Umowy (w salonach i sklepach firmowych Era oraz autoryzowanych punktach dealerskich) lub poprzez TeleErę** (tel: 602 909) lub I-BOA**.
h. Opłata za aktywację usługi "Szczęśliwe godziny" wynosi 18 pln netto.
i. Abonament miesięczny za usługę wynosi 3 pln netto i jest płatny z góry. Abonament jest naliczany proporcjonalnie do liczby dni obowiązywania usługi w danym Cyklu Rozliczeniowym.
j. Abonent, który ma aktywną usługę "Szczęśliwe godziny", będzie mógł wykorzystać minuty wliczone w abonament w proporcjach: 50% na połączenia wewnątrz sieci i 50% na połączenia do innych krajowych operatorów. Podział minut w abonamencie będzie obowiązywał od dnia aktywacji usługi do dnia 31.03.2002. Od 1.04.2002 minuty w abonamencie będą naliczane zgodnie z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych PTC
k. SMSy zawarte w abonamencie są naliczane zgodnie z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych PTC.
l. Minuty wykorzystane w godzinach ustalonych w usłudze "Szczęśliwe godziny" pomniejszają pakiet bezpłatnych minut zawartych w abonamencie telefonicznym.
m. Usługę można wyłączyć poprzez automatyczny system TeleEra** (602 909) lub I-BOA**.
n. Raz wyłączona usługa "Szczęśliwe godziny" nie może być włączona ponownie.
o. Zmiana taryfy na taryfę typu Biznes powoduje utratę promocyjnej usługi "Szczęśliwe godziny".
p. Cesja nie powoduje utraty prawa do usługi "Szczęśliwe godziny".
q. W przypadku zawieszenia karty SIM z powodu braku płatności Abonent bezpowrotnie traci prawo do usługi "Szczęśliwe godziny".
r. Usługi "Szczęśliwe godziny" nie można łączyć z innymi promocyjnymi sposobami naliczania opłat.
PTC, operator sieci Era informuje, iż podstawą nabycia aparatów telefonicznych objętych niniejszą promocją w autoryzowanym punkcie sprzedaży Era jest umowa sprzedaży zawarta pomiędzy osobą korzystającą z promocji, a autoryzowanym dealerem sieci Era.
2. PTC, operator sieci Era informuje, że oferowane aparaty telefoniczne posiadają system zabezpieczenia SIM LOCK, umożliwiający korzystanie z tych aparatów tylko z kartą SIM sieci Era.
3. Promocyjna cena przyłączenia do sieci (aktywacji) dotyczy tylko niniejszej oferty promocyjnej i obowiązuje pod warunkiem zawarcia z PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 12 miesięcy. Cena przyłączenia do sieci w przypadkach nie objętych niniejszą ofertą promocyjną wynosi 99 PLN + VAT.
4. PTC operator sieci Era informuje, iż autoryzowane punkty sprzedaży oraz doradcy biznesowi Era nie mają prawa do pobierania żadnych wpłat z tytułu usług telekomunikacyjnych w imieniu PTC, ze szczególnym uwzględnieniem opłaty za przyłączenie do sieci (aktywację) lub kaucji. Opłatę za przyłączenie do sieci wraz z pierwszym abonamentem należy uiścić w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury, którą PTC prześle pocztą.
5. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era przez PTC oraz z warunkami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi w każdym autoryzowanym punkcie sprzedaży, w salonach firmowych sieci Era lub u doradcy biznesowego sieci Era.
6. Zgodnie z postanowieniami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennika Usług Telekomunikacyjnych ustala się wysokość Limitu Kredytowego w czterech pierwszych Cyklach Rozliczeniowych w wysokości 200 PLN. W pozostałych Cyklach Rozliczeniowych wysokość Limitu Kredytowego wynosi 500 PLN.
7. W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało, co najmniej przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba, że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
8. Abonent przyjmuje na siebie:
8.1 zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 12 miesięcy;
8.2 zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z cennikiem.
9 W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt. 8.1., Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 650 zł. Kara umowna będzie pomniejszana w stosunku miesięcznym w zależności od czasu w jakim Abonent wykonywał zobowiązanie. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt. 7 i celu Umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu telefonu i usług. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożliwość utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn: - złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania. - rozwiązania przez PTC Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w § 17 ust. 3, 4, 5 i 6 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polska Telefonię Cyfrową. - utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywania związanych z tym obowiązków określonych w pkt. 10.
10. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach niniejszej promocji, przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
10.1 Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
11. Ze względu na uwarunkowania techniczne związane z przyłączeniem (aktywacją) do sieci Era aparatów telefonicznych zakupionych w ramach niniejszej promocji, PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, a aktywacją karty SIM do 5 dni roboczych. Jednocześnie informujemy, iż usługa poczty głosowej dla wszystkich korzystających z powyższej promocji zostanie udostępniona w ciągu 2 dni od daty aktywacji.
12. Warunków niniejszej promocji nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości.