120 tys. osób skorzystało z akcji Orange Kino Letnie

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 0

W tym roku podczas wakacji najciekawsze tytuły filmowe ostatnich lat obejrzało ponad 120 tys. miłośników kina w Sopocie, Zakopanem, Warszawie oraz w Wagonie Filmowym Orange Kino Letnie, kursującym w weekendy między Bałtykiem a Tatrami.

Największą popularnością cieszyło się kino pod gwiazdami na sopockim molo. W lipcu i sierpniu filmy obejrzało tam ponad 65 tys. osób. Kino letnie przy zakopiańskich Krupówkach, odwiedziło ponad 50 tysięcy widzów a weekendowe projekcje w Warszawie, przy Stacji Balon przyciągnęły prawie 5 tys. osób. Pomiędzy Sopotem a Zakopanem kursował specjalny weekendowy, pociąg z Wagonem Filmowym Orange Kino Letnie z mobilną salą kinową, Pociąg 16 razy przejechał między Sopotem a Zakopanem, pokonując łącznie 13 tys. kilometrów. Wyświetlono w nim ponad 100 filmów, które obejrzało ponad 2 tys. podróżnych.

Tegoroczny rekord frekwencji padł w Sopocie na molo podczas projekcji filmu Romana Polańskiego "Rzeź", na który przyszło ponad 2000 osób. W kinie letnim w Zakopanem, w nowej lokalizacji na Górnej Równi Krupowej największym powodzeniem cieszyły się filmy "Kac Vegas w Bangkoku" i "Wyjazd integracyjny".

Przez cały lipiec i sierpień widzowie głosowali na najlepszy film festiwalu. Plebiscyt Publiczności wygrały dwa filmy: "O północy w Paryżu" Woody'ego Allena oraz "Jak zostać królem" z niezapomnianą kreacją Colina Firtha.
Już po raz drugi wręczona została nagroda festiwalowa - Diamentowy Klaps Filmowy. W tym roku statuetkę otrzymała Anna Przybylska, jedna z najbardziej popularnych aktorek młodego pokolenia. Nagroda przyznawana jest aktorce lub aktorowi za osobowość, która wnosi do filmu pozytywne przesłanie, dostarczające widzom wielu wzruszeń, emocji i dobrej energii.

Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2012 to projekt realizowany we współpracy miast partnerskich - Sopotu i Zakopanego. Organizatorem jest firma Outdoor Cinema – specjalista w organizacji projekcji filmowych na otwartych przestrzeniach. Sponsorem Tytularnym już po raz piąty jest Orange. Firmy współpracują przy tym projekcie z Sopockim Kąpieliskiem Morskim, Stowarzyszeniem Turystycznym Sopot oraz Biurem Promocji Zakopanego. Oficjalnym przewoźnikiem jest PKP Intercity, a partnerem strategicznym telewizja TVN. Patronami medialnymi są: Radio ZET, Planeta FM, Wirtualna Polska, Gazeta Wyborcza i Stopklatka. Imprezę wspiera także sieć salonów EMPIK, firma reklamy zewnętrznej AMS, sieć bankomatów Euronet oraz magazyn Art&Business. Sponsorami wspierającym są firmy Villeroy & Boch oraz Lotus Grill.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: