14 sekund - czas oczekiwania klienta Virgin Mobile Polska do CMOK

Newsy
Opinie: 35

Virgin Mobile Polska chwali się jakością obsługi swoich klientów i szybkością pracy konsultantów Centrum Miłej Obsługi Klientów. Statystyczny czas oczekiwania klienta Virgin Mobile Polska na połączenie z konsultantem CMOK trwa tylko 14 sekund, a 90 procent zgłaszanych spraw jest realizowanych w trakcie jednego połączenia. Jak wynika ze statystyk najczęściej poruszane tematy w rozmowach z konsultantami CMOK-a to m.in.: szczegóły oferty i promocji, jak przenieśd numer (MNP), sposoby konfiguracji, sposoby konfiguracji transmisji danych w telefonie oraz sposoby doładowania konta. Klienci Virgin Mobile Polska dzwonią do CMOK zwykle w godzinach porannych i wieczornych.

Centrum Miłej Obsługi Klientów Virgin Mobile Polska działa codziennie (7 dni w tygodniu) w godzinach 8.00 - 22.00.

"Jako operator wprowadzający unikalne w Polsce standardy jakości obsługi klientów prepaid cieszymy się, że Polacy korzystający z telefonów na kartę coraz częściej doceniają nasze wyjątkowe podejście do tego ważnego zagadnienia biznesowego" - mówi Maciej Grzeszczuk, Dyrektor Operacyjny Virgin Mobile Polska - "Mamy ambicję, aby Virgin Mobile Polska wyznaczał innym operatorom zupełnie nową filozofię działania wobec użytkowników kart prepaid, a nasi klienci byli zawsze zadowoleni z jakości usług i obsługi".

"Jesteśmy dumni z faktu, że mamy coraz lepsze wyniki jakości obsługi klientów, którzy nie boją się dzwonid do CMOK-u ze względu na koszty i doceniają coraz bardziej fakt bardzo szybkiej i efektywnej realizacji ich potrzeb przez naszych konsultantów" - mówi Paweł Małys, Manager Centrum Miłej Obsługi Klientów Virgin Mobile Polska - "Z zadowoleniem obserwujemy także, że coraz liczniej przenoszący się do nas, dotychczasowi klienci innych sieci komórkowych są często pozytywnie zaskoczeni darmowym połączeniem z telefonów Virgin (*222) oraz wysoką kulturą obsługi i profesjonalizmem konsultantów CMOK-u."

Operator nadal nie podał ilu ma klientów i ile osób dzwoni miesięcznie do BOK. Nie wiadomo także ilu konsultantów zatrudnia Virgin.

Opinie:

Opinie archiwalne (35):

Komentuj

Komentarze / 35

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2013-03-27 19:43
    Niech się pochwalę bezczelną obsługą i brakiem odpowiedzi na reklamacje z listopada ubiegłego roku.I niech dodadzą dlaczego nie otrzymałem f-ry za zamówione i zapłacone na stronie startery w listopada ubiegłego roku.ŻENADA OMIJAĆ ŁUKIEM
    -5
  • Users Avatars Mini
    macc pisze: 2013-03-28 13:31
    Wbij *62*790998725# i zielona sluchawka potem wbij *67*790998725# i zielona sluchawka a wlaczysz w virgin mobile powiadomienia sms o probie polaczenia, gdy bedziesz mial/a wylączony telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    użytkownik pisze: 2013-03-28 16:42
    Tak, to jest prawda z tym b.krótkim oczekiwaniem na konsultanta.Doświadczyłem tego przy przenoszeniu numeru do nich.
    -5
  • Users Avatars Mini
    eugeniusz pisze: 2013-05-24 15:51
    Jest. Ok, przeniosłem z Heyah do Virgin, lepszy zasięg i dużo taniej. CMOK, nie ma problemu z informacją i pomocą...
    0
  • Users Avatars Mini
    igor pisze: 2013-05-26 10:23
    Również przeniosłem numer z Heyah i teraz jestem zadowolony
    1
  • Users Avatars Mini
    lenxy pisze: 2013-07-22 10:52
    A mi się bardzo podoba. Numery żony i córki przeniosłem do Virgin, teraz przenoszę numer mamy. Jak na razie (kilka miesięcy) wszelkie kontakty z BOK są OK. Zawsze odpowiedzi zgadzały się z rzeczywistością, nawet, gdy wydawało się, że coś nie tak z doładowaniem czy inne sprawy. Przeniesienie z Orange numeru żony odbyło się praktycznie bezprzerwowo (nie licząc czasu na zmianę karty w telefonie. Jeśli dzwonię z miejsca, gdzie jest słaby sygnał i zostanie przerwana rozmowa, to konsultant natychmiast oddzwania.
    -1
  • Users Avatars Mini
    lenxy pisze: 2013-07-22 10:55
    A mi się bardzo podoba. Numery żony i córki przeniosłem do Virgin, teraz przenoszę numer mamy. Jak na razie (kilka miesięcy) wszelkie kontakty z BOK są OK. Zawsze odpowiedzi zgadzały się z rzeczywistością, nawet, gdy wydawało się, że coś nie tak z doładowaniem czy inne sprawy. Przeniesienie z Orange numeru żony odbyło się praktycznie bezprzerwowo (nie licząc czasu na zmianę karty w telefonie. Jeśli dzwonię z miejsca, gdzie jest słaby sygnał i zostanie przerwana rozmowa, to konsultant natychmiast oddzwania.
    -1
  • Users Avatars Mini
    angelina pisze: 2015-12-03 18:54
    Prosze o katakt 783176616
    0
  • Users Avatars Mini
    angelina pisze: 2015-12-03 18:55
    A nie da rady tej karty teraz aktywowac
    0
  • Users Avatars Mini
    marecki pisze: 2016-05-14 08:23
    Według mnie to obecnie najlepsza sieć sprawdźcie sami bo narzekać wszyscy potrafią nawet jak jest dobrze czy źle .
    1
  • Users Avatars Mini
    marecki pisze: 2016-05-14 08:23
    Według mnie to obecnie najlepsza sieć sprawdźcie sami bo narzekać wszyscy potrafią nawet jak jest dobrze czy źle .
    0
  • Users Avatars Mini
    Mazak pisze: 2016-08-09 19:15
    Taaak...chyba to jakiś żart....od 3 godzin próbuję się połączyć z konsultantem !!! żenada
    3
  • Users Avatars Mini
    Tadek pisze: 2016-08-11 20:32
    Czekalem na linii 15 minut i nikt nie odebral. Dłużej dzwonić nie będę, bo mam co robić. Fatalny poziom.
    4
  • Users Avatars Mini
    Bo no pisze: 2016-09-01 16:54
    Po zalogowaniu do konta Virgin ma mizerotę w obsłudze w porównaniu do Heya.Brak możliwości uruchomienia dodatkowych usług z pozycji konta.Brak na stronie Virgin kodów uruchamiajacych lub wyłączających dodatkowe usługi np.powiadomienie SMS kto do mnie dzwonił gdy byłem poza zasięgiem lub miałem wyłączony telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    Virgin pisze: 2016-11-10 18:16
    Same kłamstwa w artykule, jest wszystko dokładnie na odwrót. Minimum 10 minut i i tak nie rozwiążą sprawy. Artykuł sponsorowany!
    1
  • Users Avatars Mini
    Virgin to najgorsza siec pisze: 2017-03-03 14:52
    Dokladnie, zgadzam sie z poprzednikiem. Ja sie 5 razy probowalam dodzwonic czekalam za kazdym razem okolo 10 minut i nic. Dopiero po 20 minutach raczyli odebrac. Nie polecam tej sieci.
    2
  • Users Avatars Mini
    Virgin sic! siec pisze: 2017-04-13 09:25
    Nie można aktywować pakietu 3w1 po zakończeniu okresu rozliczeniowego z powodów technicznych. Ponadto kazano czekać na usunięcie usterki leżącej po ich stronie aż jeden dzień. Kontakt w BOK jest żenująco niski. Nie polecam tej sieci!
    0
  • Users Avatars Mini
    winterman pisze: 2017-09-07 12:23
    sralis mazgalis potrafi wisiec po kilkanascie minut
    1
  • Users Avatars Mini
    normalny pisze: 2017-09-07 17:55
    14 sekund ??? hahaha Teraz min 30 min.... Właśnie czekam już ponad 40min i jeszcze słucham muzyczki... Poza tym Virgin to porażka. Chciałem przejść z abonamentu na kartę. Przyszedł kurier z umową i nową kartą SIM (ale nie było nowej SIM w kopercie !!!). Teraz mam telefon zablokowany gdyż Virgin od razu po otrzymaniu informacji z DPD o doręczeniu przesyłki (nie ważne że był protokół szkody z informacją o braku nowej karty SIM) dezaktywuje starą kartę SIM. Pięęęęęknie !
    2
  • Users Avatars Mini
    ej pisze: 2017-11-08 22:25
    Od kilku dni próbuję się dodzwonić - powyżej 30 minut. teraz powyżej 40 - na razie cierpliwie czekam na połączenie. Na maila też nie mam odpowiedzi
    3
  • Users Avatars Mini
    ej pisze: 2017-11-08 22:29
    mam 3 numery w Virgin ale chyba to juz ostatni miesiąc przy takiej jakości CMOK i aktywacji pakietu.
    0
  • Users Avatars Mini
    weiss pisze: 2017-12-14 19:51
    zablokowano mi nr. podejrzewam że z powodu niezapłaconej faktury której nie otrzymałem od 2 mcy . chcąc w tej sprawie skontaktować się z konsultantem dzwonię od 5 dni czasami odkładając telefon i czekając ok godz bezskutecznie na połączenie.. dodam tylko że w te 5 dni wysłałem ok 10 maili na które również nie ma odzewu... dramat ...bd zrywał umowę
    1
  • Users Avatars Mini
    MKO pisze: 2017-12-18 19:10
    nikt nie odbiera telefonu, konsultant chyba nie istnieje
    1
  • Users Avatars Mini
    nie sądzę pisze: 2018-01-11 18:27
    CMOK w moim przypadku to 9 prób połączenia się a później ponad 30 minut czekania "na linii" po których i tak mnie nie połączono a z mojego konta PLAY ubyło 13zł. Zgłoszenie usterki posłałam również na @ i na profilu facebookowym - NIC nie zrobiono! KRĘTACZE !!
    0
  • Users Avatars Mini
    Beti pisze: 2018-01-15 08:51
    Od 3 dni dzwonię czekając na połączenie z biurem obsługi po 30 min i nie mogę się dodzwonić sprawa pilna bo zagubienie telefonu! Koszmar! Cieszę się że już nic nie będzie mnie łączyć z tą siecią!!!
    1
  • Users Avatars Mini
    Leszek pisze: 2018-01-15 22:44
    Ludzie uciekajcie z tej sieci... Porażka.Ludzie którzy tu piszą,mają absolutnie szczerą rację..ta sieć to jest koszmar żeby się tam dodzwonić to trzeba najpierw się dobrze pomodlić i wziąć coś na uspokojenie. Szczerze nie polecam......
    1
  • Users Avatars Mini
    dolo pisze: 2018-01-17 14:22
    ja dzwonie 30 minut i jeszcze się nie połączylem
    1
  • Users Avatars Mini
    dolo pisze: 2018-01-17 14:24
    dobrze ze jest na kartę, to rezygnuję z tej virgin i przestrzegam innych
    0
  • Users Avatars Mini
    Czekajacy na kolsuntanta pisze: 2018-01-23 19:43
    Ja jestem w szoku dziś ponad 3 godz dzwoniłem i rozladowalo mi telefon , nikt tam nie odbiera teraz czekam 1godz 14 min głowa goraca od telefonu.a oni nie odbieraja tylko reklamy puszczaja .
    1
  • Users Avatars Mini
    Czekajacy na kolsuntanta pisze: 2018-01-23 19:49
    Czekam 1godz i 23 min a oni przenosza do kolejki połączen !!!! Gdzie kolsuntant ????? Gdzie osoby odpowiedzialne za ten bałagan ????
    1
  • Users Avatars Mini
    martxxl pisze: 2018-01-31 16:09
    3 dni i gówno
    0
  • Users Avatars Mini
    martxxl pisze: 2018-01-31 16:10
    jutro piszę do rzecznika ,
    0
  • Users Avatars Mini
    fajny Tomuś pisze: 2018-02-06 13:37
    6-ty luty 2018r. czas oczekiwania 28min są k....a szybcy jak nasze pkp.
    0
  • Users Avatars Mini
    cheng pisze: 2018-02-06 20:59
    Totalna gra w bambuko - od wczoraj t.j. 5.02.18 probuje sie dodzwonic do cmok(kilka razy po ok.40min.) gdyz po doładowaniu brak aktywacji
    0
  • Users Avatars Mini
    jagbog12 pisze: 2018-02-23 13:13
    dzwonię piszę i nic gdzie te Wasze 14s
    1

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: