Virgin Mobile Polska chwali się jakością obsługi swoich klientów i szybkością pracy konsultantów Centrum Miłej Obsługi Klientów. Statystyczny czas oczekiwania klienta Virgin Mobile Polska na połączenie z konsultantem CMOK trwa tylko 14 sekund, a 90 procent zgłaszanych spraw jest realizowanych w trakcie jednego połączenia. Jak wynika ze statystyk najczęściej poruszane tematy w rozmowach z konsultantami CMOK-a to m.in.: szczegóły oferty i promocji, jak przenieśd numer (MNP), sposoby konfiguracji, sposoby konfiguracji transmisji danych w telefonie oraz sposoby doładowania konta. Klienci Virgin Mobile Polska dzwonią do CMOK zwykle w godzinach porannych i wieczornych.
Centrum Miłej Obsługi Klientów Virgin Mobile Polska działa codziennie (7 dni w tygodniu) w godzinach 8.00 - 22.00.
"Jako operator wprowadzający unikalne w Polsce standardy jakości obsługi klientów prepaid cieszymy się, że Polacy korzystający z telefonów na kartę coraz częściej doceniają nasze wyjątkowe podejście do tego ważnego zagadnienia biznesowego" - mówi Maciej Grzeszczuk, Dyrektor Operacyjny Virgin Mobile Polska - "Mamy ambicję, aby Virgin Mobile Polska wyznaczał innym operatorom zupełnie nową filozofię działania wobec użytkowników kart prepaid, a nasi klienci byli zawsze zadowoleni z jakości usług i obsługi".
"Jesteśmy dumni z faktu, że mamy coraz lepsze wyniki jakości obsługi klientów, którzy nie boją się dzwonid do CMOK-u ze względu na koszty i doceniają coraz bardziej fakt bardzo szybkiej i efektywnej realizacji ich potrzeb przez naszych konsultantów" - mówi Paweł Małys, Manager Centrum Miłej Obsługi Klientów Virgin Mobile Polska - "Z zadowoleniem obserwujemy także, że coraz liczniej przenoszący się do nas, dotychczasowi klienci innych sieci komórkowych są często pozytywnie zaskoczeni darmowym połączeniem z telefonów Virgin (*222) oraz wysoką kulturą obsługi i profesjonalizmem konsultantów CMOK-u."
Operator nadal nie podał ilu ma klientów i ile osób dzwoni miesięcznie do BOK. Nie wiadomo także ilu konsultantów zatrudnia Virgin.