Od 22.06.br. z migracji z prepaid do postpaid z zachowaniem numeru w sieci Idea skorzystało 20 tys. dawnych użytkowników ofert telefonów na kartę. Oferta migracji dostępna jest na terenie całej Polski (we wszystkich punktach sprzedaży sieci Idea) i pozwala klientowi sieci Idea w wygodny sposób przenieść się z oferty na kartę do oferty abonamentowej – Jedna Idea MIX lub Jedna Idea z rachunkiem - z zachowaniem dotychczasowego numeru telefonu. Natomiast oferta migracji z ofert postapid do prepaid) jest dostępna w sieci Idea od początku marca br.
Zasady migracji prepaid -> postpaid w sieci Idea
Dla klienta zmieniającego plan taryfowy z planu prepaid numer klienta i karta SIM pozostają bez zmian. Kasowane są dotychczasowe usługi na koncie abonenckim z wyjątkiem usług: mBox, Poczty Głosowej i usługi CLIR. Usługi te będą nadal dostępne a ich funkcjonalność zostanie zmieniona na właściwą dla oferty Jedna Idea MIX lub z rachunkiem.
Wszystkie środki finansowe pozostające na koncie użytkownika prepaid (POP i Jedna Idea na kartę) są w całości przenoszone na poczet kwoty deklarowanej w nowym planie taryfowym (Jedna Idea MIX i Jedna Idea z rachunkiem) i mają ważność jednego miesiąca + jednomiesięczny Kapitał Złotówek.
Środki finansowe pozostałe na koncie Jedna Idea na kartę na poczet pakietów: Rozmowy, Wiadomości i Świat Idei są w całości przenoszone do nowej oferty jako środki przeznaczone na obsługę tych pakietów jednak i mają ważność jednego miesiąca + jednomiesięczny Kapitał Złotówek, przy czym usługi te powinny być ponownie aktywowane przez klienta. Warunki dostępu do sieci pozostają identyczne jak dla nowych klientów.
Klient migrując do oferty abonamentowej Jedna Idea MIX lub Jedna Idea z rachunkiem otrzymuje aktualną ofertę promocyjną dla nowych klientów. Klient ponosi opłatę aktywacyjną w wysokości 25 zł przechodzącą na poczet kwoty deklarowanej z miesięcznym okresem ważności i jednomiesięcznym Kapitałem Złotówek
Warunki skorzystania migracji:
Posiadanie aktywnego numeru prepaid
Podpisanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych
Podpisanie oświadczenia o prawach do numeru abonenckiego
W przypadku, kiedy klient migruje z oferty Jednej Idei na kartę do Jednej Idei MIX lub Jednej Idei z rachunkiem migracja nie może się odbyć wcześniej niż 3 miesiące od ostatniej zmiany formy płatności – zgodnie z zasadami migracji w ofercie Jedna Idea. W trakcie trwania umowy lojalnościowej nie jest także możliwa migracja na kwotę deklarowaną niższą od kwoty deklarowanej w momencie aktywacji – migracja jest dostępna wyłącznie na kwotę deklarowaną równorzędną lub wyższą.
Oferta może być realizowana wyłącznie osobiście w salonie sprzedaży sieci Idea. Aktywacja numeru w nowej ofercie nastąpi najpóźniej do 7 dni po podpisaniu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Po migracji punkty zgromadzone na koncie Profit będą nadal dostępne dla Klienta. Klient może dalej gromadzić przyznawane mu punkty Profit.