Linie Emirates kontynuują strategię One Device z wykorzystaniem produktów Apple.
W jej ramach 20 000 członków personelu pokładowego przewoźnika otrzyma iPhone'a 13 lub iPada Air z autorskimi aplikacjami Emirates, aby usprawnić obsługę pasażerów na pokładzie oraz zwiększyć komfort pracy załogi.
Linie Emirates do tej pory zainwestowały w tę inicjatywę ponad 32 miliony dirhamów, a rok temu rozpoczęły wydawanie urządzeń Apple. Obecnie ponad 7000 członków załogi Emirates korzysta z iPhone'ów podczas 450 lotów dziennie.
W nadchodzących miesiącach kolejne 5000 członków personelu pokładowego otrzyma iPhone'y i iPady z nowymi aplikacjami.
Wśród dedykowanych aplikacji znajduje się np. aplikacja usprawniająca proces zamawiania posiłków w klasie biznes, zapewniająca szybką i precyzyjną obsługę oraz umożliwiająca personelowi pokładowemu wgląd zarówno do profilu każdego pasażera, jak i jego statusu w programie Skywards.
Inna aplikacja zapewnia personelowi pokładowemu dostęp do aktualnych grafików i informacji o lotach, przeglądanie zmian miejsc i klasy podróży oraz wgląd w to, która załoga znajduje się na pokładzie.
Inicjatywa One Device zwiększa również wydajność i standardy bezpieczeństwa członków personelu pokładowego, zapewniając dostęp do całodobowego wsparcia na całym świecie, w tym zespołu specjalnie przeszkolonych ekspertów w hubie Emirates w Dubaju, a także za pośrednictwem Apple Support.
Personel pokładowy Emirates może korzystać z iPhone'a do użytku osobistego.