Revolut podał, że jego roczne przychody z obsługi firm przekroczyły 0,5 mld dolarów.
Miesięczny wolumen transakcji klientów firmowych w Polsce przekracza 1 mld zł (+88% r/r).
Do Revolut Business dołącza na świecie miesięcznie ponad 20 tys. klientów.
Z platformy korzysta setki tysięcy przedsiębiorstw, w tym ponad 20 tys. firm w Polsce.
Revolut obsługuje klientów firmowych na 40 rynkach na świecie.
Revolut poszerzył dziś swoją ofertę bankowości dla firm o Revolut BillPay. To zintegrowana z programami księgowymi usługa, która ułatwia zarządzanie rachunkami i płacenie dostawcom.
Dalsze innowacje produktowe Revolut Business będą pojawiać się w czterech kluczowych obszarach:
- Bankowość: Revolut Business pomaga firmom wchodzić na nowe rynki oraz oszczędzać na transferach pieniężnych do ponad 150 krajów. Tylko w tym roku wprowadził lokalne numery IBAN na wielu rynkach europejskich, dzięki czemu płatności lokalne są jeszcze bardziej płynne. Będzie też nadal pogłębiać integrację z systemami płatności na lokalnych rynkach.
- Płatności: Revolut Business wprowadził opcję Push-to-Card, czyli prosty sposób na płacenie klientom i kontrahentom jak lokalny partner, na całym świecie, w ciągu zaledwie kilku minut. Usługa obejmuje 78 krajów i ponad 50 walut lokalnych. W przypadku firm potrzebny jest tylko numer karty (i nazwa), zaś przy płatnościach międzynarodowych można korzystać automatycznie z wymiany walut po konkurencyjnym kursie Revolut.
- Operacje skarbowe: po wprowadzeniu rachunków oszczędnościowych w Wielkiej Brytanii i elastycznych funduszy rynku pieniężnego (Money Market Funds) w krajach EOG, Revolut Business umożliwia klientom biznesowym uzyskanie konkurencyjnego oprocentowania i inwestowanie w fundusze rynku pieniężnego o niskim ryzyku.
- Acquiring: w 2023 r. już ponad 10 000 sprzedawców przyjmowało płatności za pomocą Revolut Pay, w tym duże międzynarodowe marki jak Aer Lingus, Kiwi, French Connection i Dermalogica. Aby sprostać dynamicznie rosnącemu popytowi, Revolut będzie oferował kolejne metody akceptacji płatności, w tym terminale płatnicze dla dużych firm (już teraz dostępne są w Polsce kieszonkowe czytniki kart z rozliczeniem płatności w kolejnym dniu, gdzie w przypadku konkurencyjnych rozwiązań, często czeka się dłużej).
Usługi Revolut Business są dostępne od 2017 roku, więc dynamika pozyskiwania klientów biznesowych nie jest zbyt duża.