Od tego roku szkoły uczestniczące w programie "TPszkoła" i zamierzające do niego przystąpić mogą łączyć ofertę promocyjną (600 darmowych impulsów) z ryczałtem internetowym - 30 godzin za 60 zł do połączeń przez numery dostępowe: 0-202122 i 0-202422. Po wykorzystaniu darmowych jednostek automatycznie będzie włączany pakiet 30 godzin, za które szkoła zapłaci 60 zł.
Z ryczałtowego dostępu można korzystać przez cała dobę, a czas spędzony w Internecie to czas rzeczywisty. W danym miesiącu można wykorzystać jeden pakiet 30 godzin. Niewykorzystany czas nie przechodzi na następny miesiąc. Bonifikatę 600 jednostek taryfikacyjnych i ryczałt internetowy szkoły otrzymują w ramach Pakietu Standardowego, w którym abonament wynosi 35 zł + VAT.
Program "TPszkoła" przeznaczony jest dla szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych publicznych oraz niepublicznych o uprawnieniach szkoły publicznej. Dotychczas z preferencji mogły korzystać szkoły, które posiadały pracownię internetową zgodną ze standardami MENiS (Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu) tzn. składającą się przynajmniej z 5 komputerów.
Akcja promocyjna TP S.A. dla szkół trwa dwa lata i w tym czasie szkoły dokonały połączeń z Internetem, których wartość przekroczyła już 10 mln zł - według cen obowiązujących od września 2001r. Z bonifikaty 600 jednostek taryfikacyjnych korzysta obecnie ponad 6 tysięcy szkół, a z promocji dotyczącej instalacji linii telefonicznej za złotówkę - 5 tysięcy. Z obu form promocji korzysta obecnie blisko 9 tysięcy placówek oświatowych.
Tak duże zainteresowanie skłoniło TP S.A. i MENiS do kontynuowania współpracy w ułatwianiu dostępu polskim szkołom do nowoczesnych technik zdobywania wiedzy i korzystania z zasobów informacji znajdujących się w światowej Sieci.
- Na szeroką skalę zamierzamy prowadzić program "TPszkoła". Traktujemy tę sprawę jako pewnego rodzaju misję. Jestem przekonany, że zaangażowanie naszej Grupy Kapitałowej w edukację internetową przyśpieszy rozwój społeczeństwa informacyjnego w Polsce - powiedział Marek Józefiak, prezentując na konferencji prasowej 17 grudnia 2001, strategię Grupy Kapitałowej TP na lata 2002-2004.
Program "TPszkoła" jest kontynuacją znanej już w środowisku oświatowym akcji "Internet dla szkół", polegającej na stworzeniu preferencji dla szkolnych pracowni internetowych. W jej ramach TP SA zaoferowała szkołom podłączenie, za symboliczną opłatą 1 zł, dodatkowej linii telefonicznej, przeznaczonej do łączenia się z Internetem w szkolnych pracowniach komputerowych. Ponadto szkoły, posiadające taką pracownię, otrzymały na wybraną przez siebie jedną linię miesięczną bonifikatę, w wysokości 600 jednostek taryfikacyjnych na połączenia z Siecią w ramach zajęć edukacyjnych. Wysokość bonifikaty odpowiada 40 godzinom lekcyjnym pracy z Internetem.
W tym roku MENiS przyznał TP SA już po raz trzeci tytuł: "Sponsor internetowych połączeń w polskich szkołach".