36.6 - cel to 0.6 mln klientów do końca roku

Newsy
Opinie: 20
Opinie: 20

Plus zaprezentował dziś oficjalnie swoją nową markę prepaid oraz przyczyny jej wprowadzenia na rynek. Główną przyczyną było to, że Simplusa zaczęli kupować coraz starsi klienci. Średni wiek nowopozyskanego klienta w III kw. 2005 r. wynosił 25.6 lat, a w III kw. 2007 r. 31.4 lat. Inną przyczyną, zapewnie ważniejszą, jest gwałtownie spadająca liczba klientów w prepaidach Plusa. Obecnie z usług prepaid Plusa korzysta 6.888.733 klientów, w porównaniu do 7.650.500 na koniec 2007 r. Polkomtel chce do końca roku pozyskać w ofercie 36.6 0.5-0.6 mln nowych klientów.

Od tej chwili nowa marka ma być skierowana do grupy docelowej 15-19 lat, a Simplus od 19 wzwyż. 36.6 ma być pierwszym prepaidem "bez presji i ciśnienia, pierwszym prepaidem bez problemu pustego konta". Plus nie zamierza wstrzymywać kampanii swojej "starej" marki Simplus i już niedługo ma wystartować nowa, wakacyjna kampania reklamowa tego brandu. Strona internetowa 36.6 ma zacząć działać od jutra, od godziny 19.

 

   
   

Ofertę zaprezentowali dziś:

  • Rafał Ceranowicz, odpowiedzialny za oferty prepaid w Plusie (wcześniej PTK Centertel)

  • Agnieszka Węglarz, dyrektor strategii marketingowej w Plusie (wcześniej agencja G7)

  • Jowita Michalska, dyrektor komunikacji marketingowej (wcześniej agencja G7)

  • Krzysztof Kilian - wiceprezes zarządu oraz dyrektor ds. marketingu i zarządzania relacjami z klientem (członek Platformy Obywatelskiej, były minister łączności)

Marka 36.6 (założenia):

  • nazwa nie związana z telekomunikacją

  • wspiera filozofię marki

  • inna, nie stosowana dotychczas w markach młodzieżowych

  • logo, nowoczesne, dobrze wygląda na różnych mediach

Kampanię przygotowała agencja Team One. Sieć sprzedaży już na starcie jest identyczna, jak w przypadku pozostałych ofert prepaid.

Kampania reklamowa

etap I kampanii - teaser

  • czas: jeden tydzień

  • outdoor 1.7 tys. tablic

  • komunikacja miejska 800 nośników

  • TV, prasa, inserty

  • ambient

etap II, rozwiązanie

  • 9 tygodni

  • 2.5 tys. tablic outdoor

  • komunikacja miejska 800 nośników

  • tv, prasa, internet

  • 200 aktywności niestandardowych, m.in. murale, graffiti, salony RTV

  • BTL

Opinie:

Opinie archiwalne (20):

Komentuj

Komentarze / 20

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Justin pisze: 2008-06-05 18:17
    Całkiem wykonalne ale połowa kart bedzie nieaktywna....
    0
  • Users Avatars Mini
    wojjjtek pisze: 2008-06-05 18:40
    0.6 mln klientów do końca roku.......... Ciekawe......... Jak będą takie stawki za internet i brak pakietów minut wewnątrz sieci to z tego będzie WIELKA KLAPA!!! :(
    0
  • Users Avatars Mini
    puszczan pisze: 2008-06-05 20:11
    Grupa docelowa bardzo wymagająca i otwarta na zmiany, ciężko będzie ich pewnie utrzymać na dłużej
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2008-06-05 22:41
    Trudna do utrzymania grupa docelowa...
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2008-06-05 22:43
    Wprowadzenie marki 'z koncem roku szkolnego' nie jest pewnie przypadkowe
    0
  • Users Avatars Mini
    PJ pisze: 2008-06-05 22:44
    brawo wujku dyrektorze! :) P.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2008-06-05 22:48
    Premiowana stawka za MMS = 15 gr, to duza roznica wzgl. konkurencji (POP 20 gr, TT 40 gr).
    0
  • Users Avatars Mini
    laser pisze: 2008-06-06 01:14
    hehe, teoria wygląda pięknie ale rzeczywistość to zweryfikuje
    0
  • Users Avatars Mini
    dinamo pisze: 2008-06-06 14:08
    nawet ta teoria nie wygląda zbyt pieknie, jak na debiutująca ofertę zbyt wysokie stawki, braki pakietów, brak mozliwości migracji, krótka ważnośc na połączenia wychodzące to spore wady. system reklamowy ciekawy,ale już kiedyś Plus próbowął to wprowadzic i nie wyszło -zabrakło reklamodawców. a sytem grupwy mało praktyczny, już widze jak kilka osób jedncoześnie kupuje nowe startery i telefony do nich, ewentualnie zdejmuję simy z posiadanych aparatów...
    0
  • Users Avatars Mini
    wojwro pisze: 2008-06-07 15:10
    Kolejna nowa marka? To dobrze, ale jak jest zbyt wiele, to czlowiek tydzien spedza na dochodzeniu, ktory operator jest dla niego bardziej korzystny. W takiej Holandii to musialem wybierac z ponad 20 marek :] i trwalo to dosc dlugo. Wczesniej w PL byl TT najtanszy i najdluzej dzialajacy (kumulacja okresow rozmow wychodzacych) i bylo latwo i szybko komus ta siec polecic, teraz to juz urwanie glowy :D
    0
  • Users Avatars Mini
    pelikan pisze: 2008-06-09 17:11
    u nas tez robi sie gesto na horyzoncie pare debiutow operatorow i napewno zblizymy sie do 20ki kiedys, za pare lat...
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec pisze: 2008-06-09 21:28
    póki co to plus najbardziej działa na rynku nowych, innowacyjnych promocji. można powiedzieć, że to taka netia rynku komórkowego :) w końcu netia też ostro działa na swoim rynku (vide kolejny "rok za darmo"). 36.6 wg mnie świetnie uderzy do młodych, bo oferuje rozwiązania, których jeszcze nie było u nas na rynku. zanim konkurencja nadgoni, kilka dni minie, a Plus zyska sporo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2008-06-10 17:10
    Byc moze i sie uda to niewykluczone, zreszta ciagle teraz słyszymy tylko o nowych ofertach Plusa.I to tylko ten operator wprowadza tak innowacyjne oferty.
    0
  • Users Avatars Mini
    Markbit pisze: 2008-06-11 10:26
    A ja powtarzam raz jeszcze... to tylko segmentacja klientów wewnątrz Polkomtela i nic więcej, po prostu wewnętrzna reorganizacja mająca nie tyle przyciągnąć do siebie nowych klientów, co podzielić posiadany kawałek tortu.
    0
  • Users Avatars Mini
    goral-1 pisze: 2008-06-12 12:20
    Czyli : simplus sami swoi 36,6 - trzy rozne oferty pre paidowe do wyboru hm troche to sie im wszystko pomiesza.
    0
  • Users Avatars Mini
    rachuciachu pisze: 2008-06-13 01:08
    moim zdaniem oferta do bani. Będzie jeszcze bardziej niszowa niż sami swoi
    0
  • Users Avatars Mini
    jambo pisze: 2008-06-16 14:56
    W skali od 0 do 100 daje 36,6.
    0
  • Users Avatars Mini
    patryk pisze: 2008-06-27 17:41
    Mnie sie podoba ta oferta tylko jeszcze nie kupiłem pre paida poniewaz tak sie zastanawiam jak to jest z tym odsluchiwaniem reklam ? czy jest jakis miesieczny limit?
    0
  • Users Avatars Mini
    expert pisze: 2008-07-17 04:14
    Oferta produktowo świetna, nowatorska, ale wprowadzona kiepską kampania, w złym momencie. Kazdy głupek wie, że do młodzieży szkolnej należy się zwracać po 15.08, przed wakacjami stawia się na promocje istniejących brandów. No ale w Plusie sami nowi, to nikt im nie powiedział lub bał się powiedzięć ( ty pozdrawiamy Wojtusia, Króla Strachu, który wie wszystko ale boi sie powiedzieć, :-) Zaden z poprzednich szefów marketningu (K, B, G) by tego nie puścił. cdn
    0
  • Users Avatars Mini
    expert pisze: 2008-07-17 04:22
    Ktoś ministra z Gdańska wsadził na galopującą kobyłę podtykając mu do akceptacji tę kampanię. Facet jeszcze nie ochłonął po obcinaniu włosów, a już mu podsunęli taka decyzje. Artur jak zwykle ściemnił, ze produkt jest wszędzie no i mamy te odlotowe 20 tys nowego brandu. Król Samych Swoich Wiśniewski czerwieni sie ze wstydu nie od farby :-) A Glapa ryje ze śmiechu ...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: