365 klientów Idei zablokowało już ukradzione komórki

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 96

Od 1.01.2005 r. w sieci Idea dostępna jest nowa usługa polegająca na nieodpłatnym blokowaniu numerów IMEI skradzionych telefonów komórkowych. W ciągu pierwszej dekady stycznia 2005 r. skorzystało z niej już 365 klientów sieci Idea (średnio ok. 55 osób dziennie).

Zlecenie zablokowania/odblokowania numeru IMEI abonent/użytkownik musi złożyć osobiście  (lub osoba przez niego upoważniona) w każdym punkcie sprzedaży sieci IDEA (autoryzowany przedstawiciel - dealer, salon firmowy i franchisingowy, Telepunkt). Klient musi udać się do punktu Idea i tam podpisać formularz zgłoszenia zablokowania / odblokowania urządzenia końcowego (w załączeniu).
Zlecenie blokady w sieci IDEA skutkuje blokadą we wszystkich trzech sieciach komórkowych działających na terenie Polski.

Zablokowanie może zlecić abonent (oferty postpaid) lub użytkownik (oferty prepaid) sieci Idea spełniający wszystkie poniższe warunki:
1. Posiada aktywny numer telefonu (MSISDN) w sieci Idea w momencie składania zlecenia,
2. Potwierdza zgodność danych osobowych z danymi znajdującymi się w systemie billingowym poprzez przedstawienie:
- dowodu osobistego oraz
- innego dokumentu stwierdzającego tożsamość, np.: prawo jazdy, paszport itp.
3. Przedstawia potwierdzenie zgłoszenia kradzieży terminala na Policji,
4. Przedstawia dokumenty, które potwierdzają prawo własności do blokowanego urządzenia oraz jego numer IMEI:
- faktura VAT/paragon fiskalny, lub
- umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych lub aneks do umowy, lub
- umowa kupna-sprzedaży lub darowizny wraz z pierwotnym dowodem własności (faktura, paragon).
w przypadku, gdy na w/w dokumentach nie jest podany numer IMEI, należy przedstawić karte gwarancyjna,
5. Podpisze „Oświadczenia osoby zgłaszającej" stanowiącego cześć Formularza zgłoszenia zablokowania/odblokowania urządzenia końcowego.

Użytkownik prepaid musi być zarejestrowany, aby można było zweryfikować jego dane - w przypadku niezarejestrowanego użytkownika usług prepaid w IDEI - zarejestrowanie się jest warunkiem przyjęcia zlecenia blokady numeru IMEI jego skradzionego telefonu.
Zablokowanie może zlecić również pełnomocnik firmy lub osoba upoważniona przez abonenta – zgodnie z obowiązującymi w regulaminie zasadami ogólnymi.

Odblokowanie zablokowanego telefonu (numeru IMEI) nastąpi po spełnieniu poniższych warunków:
Zlecenie odblokowania urządzenia końcowego (np. w przypadku odnalezienia urządzenia) może złożyć wyłącznie osoba, która zleciła zablokowanie. W związku z powyższym osoba zgłaszająca odblokowanie musi:
1. Potwierdzić dane na formularzu zgłoszenia zablokowania z danymi widniejącymi w:
- dowodzie osobistym oraz
- innym dokumencie stwierdzającym tożsamość, np.: prawo jazdy, paszport itp.
2. Podpisać „Oświadczenia osoby zgłaszajacej". (w załączeniu)
Odblokowanie w sieci IDEA skutkuje odblokowaniem u wszystkich operatorów działających na terenie Polski. Jeśli abonent zgłosił blokadę dodatkowo u innego operatora, konieczne będzie zlecenie odblokowania również u tego operatora.
W przypadku jeżeli Klient zgłasza kradzież karty SIM jest on dodatkowo informowany przez konsultantów BOK i BOP o możliwości blokowania numeru IMEI.

Formularz zgłoszenia chęci zablokowania numeru IMEI znajduje się tutaj (plik PDF, 1.1 MB)

Opinie:

Opinie archiwalne (96):

Komentuj

Komentarze / 96

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Robertas pisze: 2005-01-14 19:31
    Gratulacje!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    biznes_tomek pisze: 2005-01-14 19:32
    SUPER, IDEA myśli o nas!
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-01-14 19:32
    Teraz wszystkie sieci będą się chwalić :/ Mało kto wie jeszcze o takiej możliwości. Fajna sprawa - zawsze to nieco skomplikuje niektórym złodziejaszkom życie. Szkoda tylko, że aż tyle formalności z tym.... Tonę papierów trzeba przedstawić... Ech ta Polska....
    0
  • Users Avatars Mini
    Oranz pisze: 2005-01-14 19:34
    co to kurde tekst sponsorowany czy co ?
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-14 19:38
    A to dobrze czy niedobrze? DObrze, że blokuja, ale szkoda, że mają powody ku temu :(
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-14 19:39
    I nie wiem, czy to jest chluba żeby się tym chwalić, ale dobrze, że jest możliwość blokowania
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-01-14 19:43
    no bez przesady:"Od 1.01.2005 r. w sieci Idea dostępna jest nowa usługa polegająca na nieodpłatnym blokowaniu numerów IMEI skradzionych telefonów komórkowych." ..w końcu to nie IDEA robi łaskę nową usługą a tylko, jak każdy inny operator komórkowy wypełnia wymogi nowego prawa ....marketing to oni mają na "poziomie"
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-01-14 19:45
    **locco: masz rację... "zablokowało telefony" a nie "odzyskało skradzione telefony"...
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-01-14 19:47
    w ciągu dekady 365 klientów - czyli 365:10=36,5 dziennie ...a skąd 55 osób dziennie ?????
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-01-14 19:52
    ostro idą...następny news na GOLu: 01 listopada 2006r. - ostatni klient sieci IDEA (ORANGE) zablokował właśnie swoją skradzioną komórkę.......
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2005-01-14 19:55
    W sumie nie ma się czym podniecać - dużo lepszym rozwiązaniem byłoby wrzucać nr IMEI na szarą listę (co od razu w chwili zarejestrowania się gościa w VLR generowałoby alarm w OSS), ustalić MSISDN abonenta i zlokalizować ten telefon - szanse odzyskania 100% a złodziej/nabywca nawet o tym nie wie. Przy obecnym rozwiązaniu można zmienić IMEI(nie piszcie nic o różnicy w nalepkach) albo wyrzucić \"trefny\" telefon a okradziony nic z tego nie ma
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-01-14 20:00
    Marek: masz całkowitą rację,ale kto by się w to bawił(nasi operatorzy???) wymyślą zaraz tysiące "obiektywnych" przeszkód,kosztów itd. Poza tym podejrzewam,że gro tych kradzionych aparatów trafia za wschodnią granicę
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-14 20:03
    A tak sobie jeszcze pomyślałem - 365 - to oznacza na rok jedną komórkę skradzioną dziennie . . . smutne :(
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-14 20:06
    Ależ ta IDEA szlachetna, bezpłatna usługa, ho ho. 365 klientów po jednym na każdy dzień roku. Plan wykonany w 100%. Zawsze podziwiam radosną twórczość Idei. Te setki komunikatów o niczym. Kazdy roaming osobno się obwieszcza, każdy nowy konkurs sms. Tylko czekać jak każdy nowy klient będzie witany specjalnym komunikatem prasowym i na GOL-u. Panie Malinowski witamy, jest Pan 3257123 klientem naszej usługi abonentowej. Na cześć klienta hip hip hurrrra!
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-01-14 20:08
    ciekawe czy po każdej dekadzie IDEA będzie składać takie raporty...to byłoby może nawet ciekawe
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-14 20:08
    przemopk: Jak tak samo dokładnie liczą rachunki klientów, hmm
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2005-01-14 20:31
    Czy dobrze zrozumiałem - żeby udowodnić prawo własności, a co za tym idzie, żeby zablokowali telefon nie wystarczy sama podbita gwarancja gdzie jest zapisany IMEI - potrzebny jest jeszcze dowód zakupu (zakładając, że na nim nie ma Nr IMEI) ???
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-14 20:37
    marek: zgodnie z nowym prawem to trzeba mieś potwierdzenie z policji z nr IMEI, do tego dokument tożsamości, oraz jednen z dokumentów z IMEI (fv, paragon, umowa, gwarancja). No i oczywiście wypełniony wniosek.
    0
  • Users Avatars Mini
    AK pisze: 2005-01-14 20:39
    W Simplusie kupując karte 150/180 zł płacisz 66 groszy za minutę, a do 7 numerów Plus 33 grosze/minutę, dostajesz także 250 pkt. BP Partnerclub (np. futerał na CD), a miesięcznie masz 36 minut. Doładowanie raz na pół roku, stan konta na wyświatlaczu lub - do wyboru - kodem. W przypadku kradzieży aparatu nie płace abonamentu np. jeszcze przez 17 miesięcy. Czy znacie coś lepszego?
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2005-01-14 20:43
    RAFALS: tak się pytam, bo wiele osób ma telefon z tzw "drugiej ręki" np. allegro, a co za tym idzie często bez dowodu zakupu, ale podbitą gwarancją, pudełkiem. Można by się lekko wkurzyć, gdyby operator nie chciał blokować aparatu na podstawie papierku z policji, dowodu i samej gwarancji i żądałby dowodu zakupu....
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-14 20:46
    marek: Jak tylko jesteś abonentem lub zarejestrowanym użytkownikiem danej sieci, to możesz zablokować aparat który używasz w innej sieci. Powinna wystarczyć gwarancja i papier z policji, najlepiej sobie pobrać ze stron opków formularz na policję. No i dowód osobisty, nie wiem skąd się wzieło w Idei 2 dokument tożsamości?
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-14 20:47
    lipny lipek: Śmiech to zdrowie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechotnik pisze: 2005-01-14 20:55
    To zaiscie bo slyszalem ze nie trudno zostac okradzionym na pólnocy Polski.Teraz mysle ze kazdy z nas wie jak zablokowac komorkowiec skradzio ny., IDEAAAA FOREVEEEEEEERRRRR
    0
  • Users Avatars Mini
    CITER pisze: 2005-01-14 21:13
    A niech blokują, im więcej tym lepiej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2005-01-14 21:25
    Jak to milo ze onas mysla w idei :) jak ich prawo zmusilo to laskawie uruchomili, przez poprzednie lata jakos nie interesowamy ich problemy uzytkownikow. niech zyje hipokryzja! Tak naprawde to naszym opom bylo na reke dalsze uzywanie skradzionych telefonow, w koncu jak ktos chcial ich dalej uzywac to musial byc abonentem, lub uzytkownikiem :), danej sieci. Interes sie krecil nie ... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    WiBrAtOr pisze: 2005-01-14 21:29
    Im więcej zabezpieczeń (czyt. utrudnien) przeciw złodziejom - TYM LEPIEJ !!! Wszystko można obejść, ale na to trzeba czasu i odwagi niektórych, a z tym bywa różnie. Więc ... BARDZO DOBRZE, że ta blokada w końcu weszła w życie. Teraz rynek kradzionych telefonów na pewno podupadnie - a w jakim stopniu ? Zobaczymy ! Tu trzeba kampanii uświadamiającej obywateli III RP, ale komu na tym zależy i kto wyłoży kasę na reklamę ? Opowie raczej nie, bo w sumie to nie jest w ich interesie .....
    0
  • Users Avatars Mini
    WiBrAtOr pisze: 2005-01-14 21:32
    .... więc może jakieś ministerstwo odżałuje parę milionów zł i wspomoże telewizję, na rzecz której ludziska nie chcą płacić abonamentu ??? Taka reklama na pewno podreperuje trochę b udżet na Woronicza ;-/
    0
  • Users Avatars Mini
    aaaa pisze: 2005-01-14 21:36
    ej dlaczego telefon przestal mi dzialac ??// :(
    0
  • Users Avatars Mini
    endru pisze: 2005-01-14 21:37
    Jestem jednym z tych 365. Blokade zalatwialem przez opiekuna, wszystko poszlo sprawnie, chociaz mogliby sie troche bardziej postarac (za duzo bazgrania dlugopisem, wiekszosc moglaby byc zrobiona za pomoca odpowiedniego formularza). Policja tez ma juz odpowiednie druki zgloszen kradziezy - inne niz w ubieglym roku (dostosowane).
    0
  • Users Avatars Mini
    kulis pisze: 2005-01-14 21:50
    Ale też maja powody do dumy;) chwala się jak nie wiem co, Plus ma to od lat i jakoś się nie chwaił.
    0
  • Users Avatars Mini
    kulis pisze: 2005-01-14 21:50
    A apropo wie ktos coś juz o nowych taryfach ery i plusa??
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-14 21:53
    kulis: idź do wróżki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    CITER pisze: 2005-01-14 22:03
    Przepraszam, ale z innej beczki. Działa Wam wysyłanie smsa z kodem z Eboku PlusGSM?
    0
  • Users Avatars Mini
    jarni pisze: 2005-01-14 22:44
    ble ble ble - nagłośnili ten wymóg operatorzy teraz pod naciskiem tamidy - Plus blokował telefony już dawno ale tak jak Era i Idea nie nagłośniał tego - why? bo każdy zablokowany imei to jeden klient w sieci mniej - bez względu czy to złodziej w dresie czy prezes w gajerku, to jest ekonomia - tatusia oszukasz, mamusie oszukasz ale życia nie oszukasz, biedny kowalski podpiszę kolejną aktywację a my go będziemy golić i strzyc(podobno barany po to są ;) bez urazy)
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2005-01-14 22:53
    Git komentarz JARNI - racja.!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Haures pisze: 2005-01-14 23:13
    endru : jeśli dużo bazgrałeś długopisem to znaczy że nie masz zablokowanego telefonu. Na formularzu długopisem mogą być tylko podpisy.
    0
  • Users Avatars Mini
    silver pisze: 2005-01-14 23:25
    Od 1.01.2005 r. w sieci Idea dostępna jest nowa usługa polegająca na nieodpłatnym blokowaniu numerów IMEI skradzionych telefonów komórkowych buahahaha. Nowa, nieodplatna usluga. Obowiazek, a nie dbanie o klienta. Gdyby nie odpowiednie zapisy regulujace to wszystko, pewnie dlugo nasi operatorzy nie mieli mozliwosci technicznych :].
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-01-15 00:01
    Locco***madry facet,a sie pomylil.tych 365 klientow to m-c czyli rocznie jak miesiecznie 55 tel.na dzien!
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-01-15 00:10
    Wlasnie 10 dni to 36,5 tela to 146-m-cznie a 1752 rocznie,zle latem wiecej i to o wiele.
    0
  • Users Avatars Mini
    PeTeRx pisze: 2005-01-15 00:16
    Lepiej zeby nie przydarzyła sie okazja skorzystania z tej usługi.
    0
  • Users Avatars Mini
    orzeu pisze: 2005-01-15 01:11
    powinni polaczyc blokowanie imei z wybuchajacymi bateriami w nokii ;)) permanentna blokada ;) [kaboom]
    0
  • Users Avatars Mini
    krejzi pisze: 2005-01-15 02:00
    A co ten news ma oznaczac? Czy szanowna Idea bedzie nas teraz co tydzien raczyc raportami, ile osob skorzystalo z mozliwosci blokowania aparatu? Zołtopuntkowi PR'owcy chca nas zameczyc ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    krejzi pisze: 2005-01-15 02:07
    Przy okazji, Telix nie kombinowal z wyliczaniem średniej więc się nie walnął - a Gol się pomylił na arcytrudnym zadaniu 365:10 :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2005-01-15 08:05
    w plusie od poniedzialku beda nowe promocje Zimowy Plus i potrwa do 20.02 oparty jest za planach promocyjnych Nowy Plus, wchodzi do cennika se K500i w cenach od 249 netto w NP25, 149 NP35, 49 NP55 i dalej po 1zl
    0
  • Users Avatars Mini
    jawal pisze: 2005-01-15 08:06
    bedzie oczywiscie rowniez kontynuacja strzal w dziesiatke III, to samo co bylo tylko przedluzenie do 20.02.
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-01-15 09:11
    jak na poczatek to duzo osob juz zablokowalo fony, no ale gratulacje dla idei!!
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2005-01-15 10:55
    Nie rozumiem co to za news, można to bezpłatnie zrobić u każdego operatora od 1 stycznia 2005 przedstawiając te same dokumenty. Ale przecież dlaczego nie nazwać tego promocją:-0
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-01-15 12:09
    I bardzo dobrze - chociaż będzie mniej kradzieży. Mogliby zrobić jeszcze bazę międzynarodową :) ale to może za jakiś czas ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-01-15 12:25
    Każdy telefon powinien mieć wbudowane kilka gram materiału wybuchowego, który można zdetonować zdalnie w przypadku kradzieży ;-))) :D Tak serio. Dobrze, że ludzie wiedzą, że mają taką możliwość jak blokowanie telefonu i to robią.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafał pisze: 2005-01-15 12:31
    z innej beczki : 26.01.2005r. Era przeprowadzi cykl szkoleń dla pracowników z nowego cennika więc może coś się ruszy od lutego...
    0
  • Users Avatars Mini
    jesz pisze: 2005-01-15 12:39
    rafał, ruszy (konkurencję też) na 100% :)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-01-15 12:42
    Baaardzo dziwne: ja juz dwa lata temu zablokowałem IMEI skradzionej mi komórki :) WEłasnie w IDEI więc o co ten cały szum?? :|
    0
  • Users Avatars Mini
    luklnew pisze: 2005-01-15 13:04
    czemu strona ideii nie dziala ??? skandal cos za czesto to sie dzieje
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-15 13:19
    **Jawal a skad te informacje ? Nie wiesz czy bedzie dostepny w max proficie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-15 13:24
    nio i jednak plus czeka na ruch ERY - a my jeszcze sobie poczekamy na rozliczenia 1s/1s ;-((
    0
  • Users Avatars Mini
    RaffiX pisze: 2005-01-15 13:40
    Tylko ciekawe, czy jakiś złodziej zmienił IMEI skradzionego telefonu ... :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-01-15 14:25
    brawo idea
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-15 16:10
    i czego wy sie czepiacie? :-P nius jest dobrze napisany! zobaczcie sobie ile bylo dni pracujacych w "pierwszej dekadzie stycznia".. jak nie macie kalendarza pod reka to podpowiem: 7! i teraz policzmy: 365 : 7 = ok. 52 osoby! o, czyli jednak nius jest dobrze napisany, no popatrzcie.. :-) a jakby ktos sie chcial klocic oto przyklad, ze mam racje: kto to jest osoba bezrobotna? w skrocie taka, ktora chce pracowac, ale nie moze, no i jest w wieku produkcyjnym.. student sie kwalifikuje do nich, ale jednak nie jest liczony jako bezrobotny.. mimo, iz moze pracy nie miec (np. z powodu braku czasu).. :-) no, to by bylo na tyle w temacie sprzecznosci niusa z prawda.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2005-01-15 17:09
    Zdecydowanie lepszym rozwiazaniem bedzie (w niedalekiej przyszlosci) sprzedaz komorek z kawalkiem "plastiku" w srodku. W wypadku kradziezy zdalnie uruchomiony ladunek urwalby pol mozgu, kawal nogi, czy cos tam jeszcze :) i kradziez spadlaby automatycznie. Oczywiscie procedury zgloszenia na policje itd. powinny pozostac. Moznaby nawet utworzyc nowy etat "Kata komorkowego".
    0
  • Users Avatars Mini
    eelbe pisze: 2005-01-15 19:36
    ***sandrzej: Ale może wtedy ta komórka były by w recę uczciwego polisjanta, który sprawdza imej i inne bajery..... Ale pomysł siekawy:)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-15 19:50
    sandrzej* masz moje 100% poparcje ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-15 19:55
    Fajnie , ze wchodzi K500i , informacja z plakatu który widział jeden z uzytkowników Gol-u na uczelni się spełnił a;-) I to bardzo tani! Ale co to takiego Qtek to chyba nie wie nikt. Ciekawe co z punktem 7 paragraf 3 , to chyba jakiś błąd.
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-15 20:16
    Heh no wchodzi i wejsc nie moze, juz od tygodnia plakat wisi a dzis w plusie sie pytalem to nawet chyba nie wiedzieli o jakim telefonie mowie :) pytali sie ze chyba chodzi mi o s500 hehe widac kompetentna obsluga :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-15 20:20
    po ile sa mms w max profit ? kto wie bo nigdzie nie ma tej informacji na stronie plusa wiem tylko ze sa poza pakietem rozliczane
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-01-15 20:31
    issa- gdzie wchodzi K500i? Nie jestem troche w temacie ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-15 20:34
    pajorro** w plusie widzialem plakat zreszta nie tylko ja a przeczytaj sobie info jawala
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-01-15 20:39
    Skiz..- dzięki. No to fajnie. Telefonik sympatyczny. Szkoda tylko, że to promocja a nie taryfy na stałe :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2005-01-15 21:19
    brawo.. i taki numer powedrowac do ogolno swiatowej bazy skardzionych telefonow... zawsze to duze utrudnienie (w koncu nie kazdy dres ma w domu boxa gryfiina)...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-15 21:21
    ***pajorro ;-) - K500i od poniedziałku w Plusie , w cenie: 303.78zł , 181.78zł , 59.78zł , 1.22zł , 1.22zł (ceny brutto) w odpowiednio: Nowy Plus 25, Nowy Plus 35, Nowy Plus 55, Nowy Plus 95, Nowy Plus 175
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-15 21:30
    **skiz - "szukajcie a znajdziecie , proście a będzie wam dane..." ;-) "kto wie bo nigdzie nie ma tej informacji na stronie plusa wiem tylko ze sa poza pakietem rozliczane" - www.plusgsm.pl - Promocje - Promocje usług - "MMSy za grosze" - "1.Promocja "MMS za grosze" zwana dalej Promocją, jest organizowana przez POLKOMTEL S.A. i obejmuje WSZYSTKICH Abonentów i Użytkowników sieci Plus GSM (...) 2.Promocja trwa od 15 listopada 2004 r. do 15 stycznia 2005 r. " A więc dziś ostatni dzień! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-15 21:35
    issa dzieki za odpowiedz ale normalnie po ile sa bez promocji ?, bo cos mi sie wydaje ze dla tego k500 oleje ere i wezme sobie max profit
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-15 21:37
    **skiz - masz jeszcze w Plusie z nowości - Nokie 2600, Motorole C651, Nokie 6630, Nokie 6260, Nokie 7610, Samsunga D410, Sony Ericssona P910i i Qteka 2020. A na K500i poczekasz sobie pewnie w MaxProfit! do pierwszego marca. Chociaż , kto wie... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-15 21:40
    Bez promocji po 1.22 , trochę drogo , jak na ceny , które dyktuje Idea , co tu ukrywać. Miejmy nadzieję , że przedłużą , bo cieszy nawet ta obniżona cena tylko do Plusa:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01_u_kolegi:) pisze: 2005-01-15 21:42
    Heh,i co z tego,że blokują?? moza ten kod IMEI zmienić w 10 minut (tak czytałem na GOLu :-)) ) skuteczność tej metody jest mała,ale...,niech coś robią:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-15 21:42
    Wszystko wskazuje na to , że Nokia 2600 i SE K500i za takie ceny , to bedzie hiciorek :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-15 21:42
    Ktos pisal wlasnie ze plus ma tendencje wprowadzania fonow najpierw dla indywidualnego klienta o poznij do biznesu no ale mam nadzije ze w tym przypadku sie to nie sprawdzi bo w lutym musze cos w tej sprawie juz zrobic no ale zobaczymy moze w erze tez sie pojawi :)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01_u_kolegi:) pisze: 2005-01-15 21:43
    całe szcęście,że ja mam całkiem legalny telefon (papiery,gwarancja,numer na pudełku zgodny z tym w telefonie) i na pewno nikt mi go nie zablokuje:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-15 21:50
    Napewno beda hitami, ale ta motka tez calkim calkiem ciekawe czym sie rozni od c650, szkoda ze wraz z telefonami plus daje taka nieciekawa oferte abonamentowa,
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-15 21:54
    ***skiz - myślę , że K500i szybciutko wskoczy do oferty biznesowej Plusa , z testu na Gol-u wynikało ,że to naprawdę fajne cacko:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-15 22:05
    Dokladnie a opinie jedynego jak narazie uzytkownika na golu - Nastika tez sa pozytywne. A widze ze ta motorola to ladniejsza wersja c650, calkiem sympatyczna
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-15 23:21
    ***skiz (20.50) - ceny większości tych nowych telefonów sa kosmiczno - tytaniczne ;-) , niemniej jednak jeśli chodzi o K500i , może się okazać , że ze względu na jego niską cenę "oferta abonamentowa jaką daje Plus z telefonami" stanie się dla wielu całkiem do zniesienia ;-D A tak już zupełnie na serio to masz ogólnie rację , i tak np. oferta wyboru 3( ha,ha,ha) tańszych numerów w Plusie z abonamentową opłatą 2.44zł za numer (!) , przy ofercie Idei - pakiety po 20 groszy na miliony numerów w sieci i stacjonarnych , wygląda po prostu jak ponury żart. Mógłby juz trochę Plus wrzucić na luz...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-15 23:27
    A jeśli okaże sie , że Plus ma wyłączności na K500i , jego oferta post-paid stanie się wprost cudowna i nie do przebica. Bo w Polsce nikt nie leci na fajne telefony , a wręcz przeciwnie! (jak to sobie ktoś kiedyś zażartował) :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-01-15 23:37
    Wow jesli K500i bylby w tej cenie to faktycznie byloby to cos.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-15 23:44
    ***Emf - nie "byłby". Od poniedziałku on JEST W TAKICH CENACH. To pewne:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    chris pisze: 2005-01-16 03:05
    W tym formularzy zgłoszeniowym sa błędy! Przydałoby się je poprawić!
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-01-16 11:38
    **issa bardzo ucieszyles moja zone ktora "chorowala" na ten fon :D Witaj Plusie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    santar pisze: 2005-01-16 12:41
    Czas pokaze jak to bedzie sie sprawowalo w praktyce.. ciekawe w sumie czy operatorzy odnotowuja gdzies proby polaczen z zablokowanych fonow....
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-16 12:53
    ***santar jesli sa zablokowane to znaczy ze nie dzialaja...wiec chyba nie mozna znich nawet probowac dzwonic...
    0
  • Users Avatars Mini
    orzeu pisze: 2005-01-16 14:56
    i pomyslec ze w niemieckim 02 jest k700i za niecale 9,9EUR i abonament miesieczny od tych 9,9 w gore;)
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-01-16 17:16
    Nie ma sie czym podniecac,tak mysle. Troche moze komplikuje sprawa zablokowania IMEI ale w koncu zawsze mozna go zmienic wgrywajac full flash z innej komorki i eeprom. Tak wiec jak ktos bardzo chce to i tak bedzie uzywal komorki albo ja sprzedaza. Wgranie w serwisie oprogramowania to cene przewaznie 80zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    MobileFan pisze: 2005-01-16 21:02
    i tak powinno byc.
    0
  • Users Avatars Mini
    biker76 pisze: 2005-01-17 00:44
    Rany boskie... wymiotować mi się chce po przeczytaniu tych waszych nędznych komentarzy. Żaden z was nie zrozumiał nawet jednego procenta z zawartości tego news'a... typowy sposób rozumowania Polaka - obszczać, opluć, podeptać... gratuluje Wam... sami ćwierć inteligenci i wszyscy specjaliści od telefonii komórkowej, a pewnie 90% z Was nie umie nawet rozszyfrować skrutu GSM... Myślcie czasem zanim cokolwiek napiszecie.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-17 09:09
    **biker76 - jesli czytanie doprowadza cie do takie frustracji to po co sie daremnie denerwujesz :) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-01-18 09:08
    **biker76: Ty jako cały inteligent a nie wiesz jak napisaś "skrut"
    0
  • Users Avatars Mini
    Robin pisze: 2005-01-18 19:04
    Myślę, że wmontowanie materiału wybuchowego do telefonu komórkowego to znakomity pomysł. Kupię sobie taki, potem wsadzę kumplowi do schowka w samochodzie, a następnie zgłoszę kradzież. Ciekawe co na to ubezpieczyciel... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nieznany pisze: 2005-01-22 20:41
    chcialem powiedziec tylko jedno, mialem do czynienia z firma Idea przez dosc dlugi czas, i wiecie co? TA FIRMA MA was w dupie, w dupie, pracowalem tam 2,5 roku przy Waszej obsludze, jestescie oklamywani, a co do blokady telefonów, jasne jest ok, ale pamietajcie, ze taka blokada z punktu widzenia firmy jest raczej minusem a nizeli plusem, prosze Was, nie piszcie tekstów pod tytulem, \"idea o nas pamieta\", idea pamieta tylko o jednym zeby was zablokowac lub nie odpowiedziec w czasie na reklamacje, sami rozumiecie firma ostro obniza koszty, biedna firmy,
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: