450 klientów usługi POS Plus

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 62

Ponad 450 klientów korzysta już z usługi POS Plus w sieci Plus GSM. Po niespełna sześciu miesiącach od wprowadzenia usługi POS Plus (lub POS GSM), partnerzy sieci Plus GSM, Bank Zachodni WBK, PolCard oraz eService, zainstalowali ponad 450 terminali POS w restauracjach, hotelach, supermarketach oraz na stacjach benzynowych. Usługa ta zapewnia bezpieczeństwo realizacji transakcji kartami płatniczymi w dowolnych punktach sprzedaży.

POS Plus (POS GSM) został wprowadzony na rynek w lipcu 2001 r. we współpracy z dwoma partnerami - Bankiem Zachodnim WBK S.A. i firmą PolCard. Z czasem dołączyła do nich firma eService. Usługa pozwala na autoryzację kart płatniczych dzięki zainstalowanym terminalom elektronicznym POS z modemami GSM, których właścicielami są partnerzy Plus GSM. Polkomtel dostarcza karty SIM. Terminale wykorzystują system GSM zamiast tradycyjnych łączy telefonicznych. POS GSM eliminuje problemy związane z przyłączeniem do stacjonarnej linii telefonicznej oraz pozwala na rozszerzenie punktów akceptujących karty płatnicze.

POS Plus (POS GSM) zapewnia klientom komfort, bezpieczeństwo, kontrolę nad dokonywanymi transakcjami płatniczymi, cyfrową jakość i szybkość dzięki w pełni cyfrowej transmisji danych (ISDN) oraz konkurencyjne ceny za połączenie (0,25 PLN za minutę połączenia). Usługa ta jest skierowana przede wszystkim do firm i osób prowadzących działalność gospodarczą, które nie mają możliwości korzystania z telefonii stacjonarnej, tj. stacji benzynowych, przedsiębiorstw kurierskich, dystrybutorów i korporacji taksówkowych, promów oraz przedstawicieli handlowych, a także lokali gastronomicznych, które dzięki nim mogą zapewnić swoim klientom nieprzerwany kontakt ze swoją kartą. 

W ciągu sześciu miesięcy od pojawienia się usługi POS Plus (POS GSM) na rynku, najwięcej terminali sprzedano restauracjom, hotelom, stacjom benzynowym oraz supermarketom, gdzie te ostatnie instalują je w celu przyspieszenia transakcji płatniczych.

13 stycznia b.r. skorzystała z tej usługi również fundacja Jurka Owsiaka. Sukcesem zakończyło się użycie mobilnych POSów podczas finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Obsłużono ponad 900 transakcji wpłat z kart kredytowych na konto Orkiestry.

Opinie:

Opinie archiwalne (62):

Komentuj

Komentarze / 62

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    lenin pisze: 2002-01-18 13:44
    Niestety w naszym kraju terminale do rozliczania płatności kartami przez GSM nie są popularne. Ceny, ceny i jeszcze raz ceny :(
    0
  • Users Avatars Mini
    wieza pisze: 2002-01-18 13:52
    dużo osób skożystało i przekazało pienadze na WOSP :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bartol pisze: 2002-01-18 13:55
    Zrobili by terminale na GPRSie, to wiecej punktow by z nich korzystalo. Dzialaly by szybciej, a koszt obslugi transakcji bylby nizszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    biedroneczka pisze: 2002-01-18 14:24
    w przyszlosci bedziemy poslugiwali sie tym wszyscy bez wyjatku ale raczej w dalszej przyszlosci:)
    0
  • Users Avatars Mini
    jason pisze: 2002-01-18 14:31
    Polacy jeszcze nie są przygotowani do tego typu usług.
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-01-18 14:37
    Biedroneczka: nawet nie tyle co w dalszej przyszłości. Wszystko rozbija się o infrastrukturę ale nawet o pewne standardy, które mają być zachowane. Niestety koliduje to czasami z intencjami naszych opów.
    0
  • Users Avatars Mini
    peka pisze: 2002-01-18 15:49
    popieram Jasona
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-01-18 15:50
    ALe w jakim sensie przygotowani? W sensie technologicznym na pewno nie. Ale w sensie mentalnym jak najbardziej. Przecież my kochamy wszelkiego roodzaju usługi związane z nowinkami technicznymi, nawet jeśli w późniejszym czasie są one w sumie zbędne.
    0
  • Users Avatars Mini
    efen pisze: 2002-01-18 15:51
    do Jasona : dlaczego nie jestesmy gotowi im szypcie j beda sie u nas pojawialy takie nowinki tym szybciej do nich przywykniemy
    0
  • Users Avatars Mini
    Leoniusz pisze: 2002-01-18 15:55
    Do Bartola: przeciez te terminale dzialaja bardzo sprawnie, jedynie potwierdzenie platnosci troche trwa ale jest to juz problem centrum rozliczeniowego a nie terminalu
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-18 16:09
    JokerDMw tym względzie,chyba jesteś w błędzie,takie jest moje zdanie,w technologi przynajmniej próbujemy dogonić świat ale w mentalności ludzi nadal bezgotówkowe obroty,sa tylko w biznesie i bardziej wykształconej lub obytej z nowosciami części społeczeństwa,reszta i tak nadal obawia się nowości.
    0
  • Users Avatars Mini
    roski pisze: 2002-01-18 16:52
    i tak trzymac! :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-18 16:54
    Kan; dziekuje, ze zaliczasz mnie do bardziej wykształconej czesci spoleczenstwa, bo firmy nie mam. A tak swoją drogą terminale na GPRS byłyby tansze. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2002-01-18 17:08
    Pomysl niezly ale troche malo popularne rozwiaznie bo tylko 450!!! Ale swoja drogoa bardzo denerwojace jest jak sie placi karta w hipermarkecie i trzeba czekac nieraz pare minut na polaczenie wiec to jest niezly pomysc i tez ciekawym rozwiazanie jest placeni karta w taksówce albo jakims małym sklepiku!! Tylko ciekawia mnie ceny tego uzadzenia!?
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-18 17:14
    Kojo: podsunąłeś świetny pomysł, mianowicie płacenie kartą w taksówce. może jakaś korporacja taksówkarzy zaeksperymentuje? gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2002-01-18 17:30
    Tylko co zrobic jak klijent chce zapłacic a my niemamy zasiegu???
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-18 17:34
    Kojo: płacenie kartą byłoby traktowane jako alternatywa płacenia gotówką. lepsze to niż nic. a co zrobić gdy klient nie ma gotówki (a to zdaża sie często)? wtedy ma do wyboru jeszcze możliwość płacenia kartą. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-18 17:36
    Bardzo fajnie, w koncu bezpieczenstwo i szybkosc przeede wszystkim, moim zdaniem bardzo pozytywny news
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2002-01-18 17:38
    gm:a to wtedy doprowadzić go do stanu szpitalnego! a jak nie ma zasiegu to juz nie jest wina klienta bo chce placic ale nie moze!!! ale w sumie alternatywa moze byc! chodz coraz wiecej osob korzysta z kart!!
    0
  • Users Avatars Mini
    marjan pisze: 2002-01-18 17:41
    I swietnie jak na +, w koncu poprawa w plusie
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-18 17:48
    z ta taksowka to nizly pomysl, tylko chyba nie oplacalny, rowniez dla klienta (cena urzadzenia, a z GPRS jeszcze wyzsza, poki co) A tymczasowe rozwiaznie (jedziesz pod bankomat, czasem nawet wysiadac nie trzeba :))))) ) jest. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-01-18 17:50
    mam uwage do newsa, bylby ciekawsze gdyby podano w nim orientacyjne ceny za terminale, bo to tak jakby podawac infomacje o promocyjnym polaczeniu nie podawac ceny aparatu.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-18 18:24
    Giewont: GOL ma podpisane umowy na dostarczanie postów i sami wiele zrobic nie mogą. Przypuszczam, że przy takich umowach, np. Panorama (bannerem jest na GOL) zastrzega sobie prawo do wnoszenia zmian. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-18 18:32
    super sam zajmuje sie instalowaniem terminali do obslugi kart platniczych, ale w banku pekao sa ale niestety on nie podpisal umowy w plusem, ciekawi mnie ile jest drozszy taki terminal i ile plus zyczy sobie za abonament, bo z tego pewnie nie zrezygnowal.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2002-01-18 18:32
    gm: to mogli dac drugiego newsa ale pewnie oni niewiedza i ci co pisali tego newsa tez niewiedza i nikt niewie! A moze ktoś wie??????
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-18 18:33
    giewont klient za terminal nie placi, klient placi za dzierzawe terminala
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2002-01-18 18:35
    klakier: dlaczego dla bogaczy! ja niemam zawiele kasy ale karte posiadam i czesto kozystam! Polecam BPH Junior!! Hubi: ile kosztuje zwykly terminal u ciebie w pekao!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2002-01-18 18:36
    Acha! wczesniej niewidzialem tego newsa! placi za czas czy za ilosc tranzakcji?
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-18 18:38
    Kojo: klakier nie zrozumial posta. myslal, ze termina instaluje sie w domu. :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2002-01-18 18:41
    gm:acha! i jak idzie do lodówki to sobie placi za szklanke pepsi!he he zartuje! dobre rozwiazanie ale razczej dla akademików!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-18 19:44
    Kojo: za terminal punkt uslugowy lib sklep placi dzierzawe maximum 50 PLN netto ale sa i nizsze stawki w zaleznosci od ilosci itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2002-01-18 19:49
    e! te nie tak źle! Dzieki i pozdrawiam!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-18 22:21
    Gm,nikogo nie chciąłem obrażać,jeżeli kogoś obraziłem to przepraszam,ale takie sa realia mam znajomych,którzy powiedzieli,ze nigdy nie uznają plastikowego pieniądza,a już obciązanie karty to wogóle nie wchodzi w grę wszędzie widzą oszustów.pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-01-18 22:32
    Kan: ależ ja się nie czuję obrażony, wręcz przeciwnie. POZDRAWIAM, gm.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom14 pisze: 2002-01-18 23:02
    bardzo przydatna usługa, widziscie a wszyscy muwili zę PLUS to najgorszy operator GSM a jadnak w niektótyh sprawach jest nie do pokonania Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2002-01-19 00:32
    Do Tom14 a kto tak mowi??? Czy POS dziala w opraciu o karty SIM? ja tego nie rozumiem, czy ktos mi to wytlumaczy bardziej po chlopsku???
    0
  • Users Avatars Mini
    Szy pisze: 2002-01-19 02:27
    A ja bedac w Austrii miałem problem ze swoją przestarzałą VISĄ Electron... nie mogłem znaleźć bankomatu na przestarzałe karty magnetyczne... (w końcu znalazłem - w innym miasteczku). Bo tam standardem są karty czipowe.... ciekawe, czy POSy oferowane przez Plusa obsługują karty czipowe???
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-19 03:25
    Fish, bardziej po chłopsku to jest to terminal POS który przesyła dane przez sieć GSM a nie po kablu
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-19 12:29
    Oby Plus nie przedluzyl tej uslugi bo zrobi sie z niego najdluzszy operator na rynku!
    0
  • Users Avatars Mini
    Cosmic pisze: 2002-01-19 13:11
    Podczas WOSP byly jeszcze POS-y Pekao SA a nie tlyko BZ WBK
    0
  • Users Avatars Mini
    Cosmic pisze: 2002-01-19 13:12
    Qba: kolejny wpis totalnie bez sensnu... Myslisz czasem o czyms innym niz o Samsungu?
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-01-19 14:48
    DO Kan: w sumie masz rację, ale pomyśl, dlaczego większa część społeczeństwa obawia się korzystania z tego typu transakcji? Z dwóch powodów: niedostatecznie są poinformowani o zaletach takiego systemu rozliczania (pomyśl, ilu mamy użytkowników komórek) a po drugie: gdyby usługa była powszechniejsza, na pewno więcej ludzi by się zdecydowało. A więc prowadzi to do jednej konkluzji: za mało nowinek wprowadzono u nas w kraju......... albo za słabo są rozgłośnione :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-01-19 14:50
    do kklakier: kasę do wydawania mamy wszyscy, są tylko różnice w jej ilości. Ale przy takich systemach wszystko idzie opanować. Przecież popatrzmy chociaż na różne abonamenty w telefoniach. Ta sama metoda selekcji w roliczaniu ala pop plus i sprawa załatwiona :-) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    waldus pisze: 2002-01-19 16:04
    Ciekawa usluga
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-19 17:10
    Tak jokerDM,przedstawiłeś sedno wszelkich zmian,typu technologicznego za którym nie nadąża informacja a właściwie pokazywanie wszelkich plusów takich rozwiązań,przecierz nawet mało kto słyszał i wie co to POS PLUS,a nawet niektórzy tu na GOL-u myśleli,że terminale tej usługi montowane są w domu.pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-19 17:15
    Do Cosmic: Widze ze trafil sie sledczy na stronie!
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2002-01-19 19:05
    To jest dobre rozwiazanie dla restauracji, barow.
    0
  • Users Avatars Mini
    mszymaniuk pisze: 2002-01-20 03:40
    Coz w moim sklepie ojawil sie nowy terminal i jest spoko. Dziala o wiele szybciej niz dotychczas. Jest spoko
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-20 05:24
    Qba, udawaj choć że wiesz o czym piszesz!
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2002-01-20 09:37
    Do graffi: OK, ale to dzial w oparciu o specjanle kasty SIM, anie z paskiem magnetycznym???? Czy tak?
    0
  • Users Avatars Mini
    m.j pisze: 2002-01-20 17:05
    we wrocławiu w kilku taksówka (niezrzeszonych), widzałem juz jakis czas temu informacje o możliwości płacenia kartą, więc chyba może się to opłacać. Nawet przy jednych z wyższych w Europie prowizji pobieranych za opłate w POS.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-20 21:03
    Fish, działa w oparciu o kartę SIM do przesyłania danych, a karta z paskiem magnetycznym to karta płatnicza. Efekt jest taki jak przyłączenie terminalu POS do teleffonu komórkowego a nie do linii telefonii stacjonarnej
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-20 21:56
    Jezeli nie wiem o co chodzi to zapytuje innychm a jezeli wiem to pisze, a na twoje komentarze nie zwracam uwagi bo jesto dla mnie dziwny przejaw wrogosci lub czegos zblizonego!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-21 00:34
    Qba, proszę wytłumacz mi łaskawie, co z Twoich wypowiedzi na tej stronie: "Oby Plus nie przedluzyl tej uslugi bo zrobi sie z niego najdluzszy operator na rynku!"; "Do Cosmic: Widze ze trafil sie sledczy na stronie!" i tej tuż powyżej jest na temat? Zwłaszcza ta pierwsza mnie intryguje, bo nawet nie wiem, czego ona dotyczy? Pozostałe dwie ok, odpowiadasz na coś, ale ani razu nie piszesz na temat!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-21 01:06
    Maciej+, a chociaż powiedział co na ten obiad? ;) Powiem szczerze, że ja nie tępię Qby jako takiego, tylko bzdury które wypisuje, jeśli pisze coś na temat to z nim normalnie dyskutuję więc jak pisze jakąś bzdurę to piszę tuż obok co na ten temat myślę. To tak tytułem przeprosin za zaśmiecanie stron pod newsami
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-21 11:01
    Sledzczy jak Cosmic i tak jak ty jako tropiciel, to dziwni ludzie ktorzy z nudow i barku czasu i kasy na internet zazdroszcza innym lacza stalego i calodziennego dostepu do niego! Moze kideys wyrosniecie z kompleksow ibedziecie normalniejsi!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-21 13:31
    widze ze wsrod uzytkownikow GOL tez jest male uswiadomienie jasli chodzi o karty platnicze, a co tu mowic o innych ludziach, ja place karta prawie za wszystko i jakos nigdy mnie nikt nie oszukal i zyje, moze dlatego ze sam to instaluje i wiem wszystko o takich transakcjach i sie nie boje. Fakt ze trzeba uzywac odpowiednich kart zeby nie pobierali prowizji z twojego konta.pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-01-21 21:20
    Qba, mam pytanie, czy Ty wiesz co to SDI? Bo jak tak to popatrz łaskawie na mojego hosta i nie gadaj mi o stałym dostępie do internetu, bo to już komiczne nawet nie jest!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-22 09:53
    Wbijam w twoje lacza, bo dla mnie SDi jest za slabe, ale jak uzbierasz troszke pieniaka to sobie mozesz kupic takie lacze! Miesieczny abonament to jedyne 400 zl za 128 kb/s tylko dla jednego kompa! Powodzenia i zacznij sie usmiechac bo umzesz jak ponurak!
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2002-01-23 03:54
    To ja dzis widzialem karte VISA z chipem. I jak to teraz jest??? To co ty napisales nie zgadza sie z moimi informacjami?
    0
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2002-01-23 03:56
    Ponadto w artykule jest informacja o dostarczeniu kart SIM. kurcze tyle komentarzy i nitk nie potrafi mi tego wytlumaczyc po ludzku. Tak naprawde prostym jezykiem....
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-23 10:12
    Sim jest potrzebny do urzadzenia czytajacego karty, dziki niemu jest wykonywane polaczenie z baza danych gdzie jest robiona blokada gotowki, czyli platnosc elektroniczna! To tak samo jak bys zadzwonil i zablokowal na koncie 8,50 za dwie procje pierogow i dwa kefiry!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: