Ponad 450 klientów korzysta już z usługi POS Plus w sieci Plus GSM. Po niespełna sześciu miesiącach od wprowadzenia usługi POS Plus (lub POS GSM), partnerzy sieci Plus GSM, Bank Zachodni WBK, PolCard oraz eService, zainstalowali ponad 450 terminali POS w restauracjach, hotelach, supermarketach oraz na stacjach benzynowych. Usługa ta zapewnia bezpieczeństwo realizacji transakcji kartami płatniczymi w dowolnych punktach sprzedaży.
POS Plus (POS GSM) został wprowadzony na rynek w lipcu 2001 r. we współpracy z dwoma partnerami - Bankiem Zachodnim WBK S.A. i firmą PolCard. Z czasem dołączyła do nich firma eService. Usługa pozwala na autoryzację kart płatniczych dzięki zainstalowanym terminalom elektronicznym POS z modemami GSM, których właścicielami są partnerzy Plus GSM. Polkomtel dostarcza karty SIM. Terminale wykorzystują system GSM zamiast tradycyjnych łączy telefonicznych. POS GSM eliminuje problemy związane z przyłączeniem do stacjonarnej linii telefonicznej oraz pozwala na rozszerzenie punktów akceptujących karty płatnicze.
POS Plus (POS GSM) zapewnia klientom komfort, bezpieczeństwo, kontrolę nad dokonywanymi transakcjami płatniczymi, cyfrową jakość i szybkość dzięki w pełni cyfrowej transmisji danych (ISDN) oraz konkurencyjne ceny za połączenie (0,25 PLN za minutę połączenia). Usługa ta jest skierowana przede wszystkim do firm i osób prowadzących działalność gospodarczą, które nie mają możliwości korzystania z telefonii stacjonarnej, tj. stacji benzynowych, przedsiębiorstw kurierskich, dystrybutorów i korporacji taksówkowych, promów oraz przedstawicieli handlowych, a także lokali gastronomicznych, które dzięki nim mogą zapewnić swoim klientom nieprzerwany kontakt ze swoją kartą.
W ciągu sześciu miesięcy od pojawienia się usługi POS Plus (POS GSM) na rynku, najwięcej terminali sprzedano restauracjom, hotelom, stacjom benzynowym oraz supermarketom, gdzie te ostatnie instalują je w celu przyspieszenia transakcji płatniczych.
13 stycznia b.r. skorzystała z tej usługi również fundacja Jurka Owsiaka. Sukcesem zakończyło się użycie mobilnych POSów podczas finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Obsłużono ponad 900 transakcji wpłat z kart kredytowych na konto Orkiestry.