5 milionów klientów Ery

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 93

Polska Telefonia Cyfrowa poinformowała dziś, że w  tym miesiącu liczba abonentów i użytkowników sieci Era przekroczyła rekordowy poziom 5 milionów. Era rozpoczęła działalność 16 września 1996 roku i nieprzerwanie utrzymuje pozycję lidera polskiego rynku komórkowego. Pierwszy milion abonentów zanotowano w 1999 roku, a kolejne w latach: 2000, 2001 i 2002. "Pracujemy nad tym aby nasi abonenci zawsze mogli korzystać z najnowszych usług telekomunikacyjnych - równolegle z ich światowymi premierami, a czasami nawet wcześniej" - powiedział Bogusław Kułakowski, prezes zarządu i dyrektor generalny PTC.

Opinie:

Opinie archiwalne (93):

Komentuj

Komentarze / 93

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2003-02-25 15:20
    Gratulacje! ...No i ladnie juz 5 mln... ...Bardzo dobrze...
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-02-25 15:28
    Fajnie,ale po tylu latach,powinni miec wiecej.Przy swoim tempem wzrostu,Idea miał aby juz 6-7 mln,gdyby wystartowała w tym samym czasie.
    0
  • Users Avatars Mini
    martinez pisze: 2003-02-25 15:28
    co prawda mowia ze nie ilosc tylko jakosc sie liczy , ale liczba brzmi dobrze , pytanie ile martwych taktakow zostalo wliczone do tego zestawienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    balta pisze: 2003-02-25 15:29
    Z tej okzaji powinno cos byc ..... moze jakas super promocja lub sam nie wiem co ...... moze po 100 min gratis na 3 miechy ......
    0
  • Users Avatars Mini
    bidok pisze: 2003-02-25 15:48
    sin_cin, szmata: jak czytam te wasze komentarze to mi sie ... chce...
    0
  • Users Avatars Mini
    bidok pisze: 2003-02-25 15:51
    balta: i co jeszcze? Operator telekomunikacyjny nie jest instytucją charytatywną i nie będzie robił takich numerów... Czy widziałeś, żeby np. PROKOM z okazji podpisania jakiegoś niezłego kontraktu dawał wszystkim dookoła upusty??? Bo ja się z taką postawą nie spotkałem...
    0
  • Users Avatars Mini
    bidok pisze: 2003-02-25 15:51
    nieomylny: i co jeszcze????
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek54 pisze: 2003-02-25 15:51
    tak naprawde to Era miala od poczatku przewage, zawsze bedie ta przewaga tylko miala cora wiekszy wymiar, co widac po dzialaniach i aktywnosci wszystkich trzech opow, a raczej nieaktywnosci dwoch pozostalych...
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-02-25 15:52
    Pozostaje mi jednynie pogratulowac,bo naprawde ERA zasluguje na to!
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2003-02-25 16:00
    Dzięki swoim ostatnimpromocją i niesamowitej reklamie Era zasługije na te 5mln. Gratulacje dla marketingu Ery i nie tylko.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-02-25 16:01
    sam jestem taktakowcem i juz mi sie odechcialo Ery, jestm z nimi od 1998 roki.. i postanowilem sie przeniesc do plusa na abo. po prostu lus jest lepszy i wielu ludzi sie powoli juz przekonuje
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-02-25 16:02
    a ilu ma Plus, czy ktos wie.. ?
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2003-02-25 16:05
    kazdy milion coraz szybciej, i zawsze przy tych slupkach czy kamieniach \"milionowych\" pierwsza Era... W sumie nie dziwne skoro to ja najbardzioej widac na rynku gratulacje, ale tak trzymac jeszcze pare milionow ludzi kupi komorki w POlsce
    0
  • Users Avatars Mini
    tolek34 pisze: 2003-02-25 17:17
    pierwszego abonenta tez chyba mial plus, ale to o niczym nie swiadczy, co...
    0
  • Users Avatars Mini
    no i git pisze: 2003-02-25 16:11
    jak sie najwiecej robi i daje klientom, to sie ich ma najwiecej i tyle. wiec niech sie pozostali nei dziwia ze to Era jest pierwsza, jest juz nie od dzis
    0
  • Users Avatars Mini
    bie pisze: 2003-02-25 16:20
    Smieszna wypowiedz: "...Pracujemy nad tym aby nasi abonenci zawsze mogli korzystać z najnowszych usług telekomunikacyjnych - równolegle z ich światowymi premierami, a czasami nawet wcześniej"" - cos w stylu "za a nawet przeciw..."
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-02-25 16:30
    he he masz racje bie, niech lepiej obiza polacznia lub wprowdza cos konkretnego do sieci
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-02-25 16:32
    Ładnie, ale niech się starają dalej.
    0
  • Users Avatars Mini
    kriss pisze: 2003-02-25 17:19
    hansen***** Proponuje szczegółową lekturę raportów i sprawozdań finansowych Polkomtela oraz PTC (obydwie firmy publikują je na swoich stronach) i zastanowienie się nad klepaniem głupot... Powtarzam, Polkomtel nigdy nie miał więcej klientów niż PTC. To jest fakt który mozna potwierdzić w bardzo prosty sposób.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafaik pisze: 2003-02-25 16:45
    Wspaniale tylko jako abonent biznesowy czekam na wymiane telefonu (t68i) juz ponad 3 tygodnie. Proponuje polepszyc obsluge klijenta bo niedlugo z 5 mln moze pozostac 1 mln
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-02-25 16:45
    "nieprzerwanie utrzymuje pozycję lidera polskiego rynku komórkowego." - ciekawe co inni operatorzy napisali by ta ten temat :). Fakt jest taki ze plus w swoim czasie mial wiecej klientow i lepsza jakosc uslug (w paru kwestiach nawet do teraz). Mimo ze Era ma najlepsza dla wiekszosci osob oferte to niech nie chwali sie "nieprzerwana" pozycja lidera bo to po prostu klamstwo.
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-02-25 17:02
    raczej nie jest to klamstwo era jest liderem i raczej tak pozostanie chyba ze zdarzy sie cud i pozostali operatorzy zrobia cos ze soba i zaczna dzialac jeszcze lepiej, na dzisiejszy dzien era jest liderem, a to czy nim pozostanie zalezy od nas i tego co nam zaproponuje, narazie dla mnie jest najlepsza
    0
  • Users Avatars Mini
    kriss pisze: 2003-02-25 17:06
    SSi - Plus nigdy nie miał więcej klientów od Ery, więc nie ma tu żadnego kłamstwa... W błąd wprowadzać może jedynie Twoja wypowiedź. Co do jakości usług też można się porządnie spierać.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-02-25 17:10
    kriss**** plus jako pierwszy operator w polsce na 3 miesiace przed era miał milion abonentów - było to w 1999 roku. Mozesz nie wiedziec bo wtedy w piaskownicy jeszcze byłes i na lopatki do piasku sikałes :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-02-25 17:11
    marzec bodajże a era dopiero w czerwcu, jak dobrze pamiętam
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-02-25 17:30
    kriss*** jak brałem drugi telefon w plusie w maju 99 roku to plus miał ponad 200 tys abonentów więcej niż era jak z niego rezygnowałem po 2 latach to era miała o 200 tys wiecej. Dane swoje czerpie z niezaleznych źródeł a nie z gazetek operatorów czy raportów sprawdź np na wortalach gsm tam to powinno byc. Najepiej jak skopiujesz odpowiednie wypisy tych raportów na gol i podasz linki wtedy ci uwierzę.
    0
  • Users Avatars Mini
    kriss pisze: 2003-02-25 17:39
    hansen**** Wiesz co, nie chce mi się kopiować wpisów na gol, zajrzyj sobie na www.era.pl i na www.plusgsm.pl. Poszukaj a znajdziesz... Ps. Informacje które są podawane na wortalach gsm swoje źródło mają właśnie między innymi w tych raportach jak i informacjach pochodzących od przedstawicieli konkretnej firmy więc jakie to niezależne źródła ???
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-02-25 17:39
    Nie macie się o co kłócić? Ma 5 milionów i dobrze, ale czy to jest 5 milionów klientów, czy 5 milionów aktywacji, z których niekoniecznie już się korzysta to inna sprawa. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2003-02-25 17:39
    Po pierwsze nie nalezy sie burzyc ze ktorys z opów nazywa sie "liderem" bo u każdego z nich można znaleźć taką wypowiedź. Po drugie: Kazdy z 3 opow w czyms przoduje. Po trzecie: Era ma 5 mln, potem jest Idea a na koncu +. Po 4: Wazne jest aby utrzymac starych abonentow. Idea przez ostatni rok - poltora wylapuje dosc intensywnie nowych abo ale ciekaw jestem jak sie skoncza cyrografy 24-o miesieczne co zrobia Ideowcy pewnie rozejda sie w wiekszosci do Plusa i Ery. Stad jak narazie wielki przyrost w Idei ale do czasu... W Plusie i Erze raczej jest stabilnie. Po 5: Zadna z sieci nie przyklada wagi do swoich starych abonentow nalezycie. Po 6: Pozyjemy, zobaczymy jak bedzie...
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-02-25 17:46
    Kriss *** era po 936. dniach działalności komercyjnej, liczbę ponad 1.000.000 , plus 929 dni ponad 1.000000, na poczatek 1999 roku plus miał 800000, era nie podawała bo miała mniej i czekała az się zrówna z plusem by ogłosic 6 dni przed nim, że ma milion abonentów. :))
    0
  • Users Avatars Mini
    nikt pisze: 2003-02-25 17:57
    Jeżeli mamy 5 milionów w Erze i 14 milionów ogółem to znaczy, że wszyscy mają tyle samo. W takiej skali ilość 200 tys. jest pomijalna według mnie. Nikt nie wygrał jeszcze walki na rynku. Ale ktoś w końcu zawalczy. I wreszcie za sekundę rozmowy w szczycie będziemy płacić 1 gr. Niech tak będzie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    l.u.k.a.s. pisze: 2003-02-25 18:02
    i bedzie miala jeszcze wiecej. podobnie zreszta ja pozostali.
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2003-02-25 18:23
    60 gr z min w szczycie...hmmmm...ciekawie by bylo...ale to jeszcze pare altek potrwa:(
    0
  • Users Avatars Mini
    bidok pisze: 2003-02-25 18:25
    Brawo Era nie moja sieć ale chyle czoła przed ilościa,a w tej sieci i jakość też się liczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    sleza pisze: 2003-02-25 18:40
    Gratulacje,oby przyrost klientow był jeszcze szybszy i to w każdej sieci,skozystają na tym wszyscy.
    0
  • Users Avatars Mini
    DjMati pisze: 2003-02-25 18:47
    WIELKIE GRATULACJE !!!!!! Oni sa jednak najlepisi !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    fero pisze: 2003-02-25 19:05
    tez myle ze Era jest najlepsza moze miala czas jieoski ale juz sie podniosla i zaczyna nadrabiac straty z dobrym skutkiem bo przeciez na naszym rynku ma tylko jednego komkurenta Plusa bp ide jest lipna jeseli hodzi o zasieg przedewszystkim jest tam duzy problem miejscami a Era od lat ma zasieg bardzo dobry i dlatego ma szanse przejmowac nawazniejvzych klientow ludzi ktorzy telefonem pracuja jeszcze jakby powalczyli cenami ostrzej to byli by niewapliwym faworytem
    0
  • Users Avatars Mini
    GordoN pisze: 2003-02-25 19:08
    lookanio: 60 gr za min jest w Erze w najwyzszym abo biznesowym bez wzgledu na pore dnia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Andsa pisze: 2003-02-25 19:20
    Gratuluję Erze!!! Mam jednak nadzieję, że nie spocznie na laurach i zacznie wreszcie uatrakcyjniać ofertę dla obecnych abonentów, a nie tylko zbierać nowych za pomocą (pseudo)kuszących promocji!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    gilmour pisze: 2003-02-25 19:26
    era rzadzi.....
    0
  • Users Avatars Mini
    conek pisze: 2003-02-25 19:37
    Wielkie gratulacje ero! Andsa tez tak mysle :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-02-25 19:42
    co wy za brdenie wypisujecie...
    0
  • Users Avatars Mini
    myrek pisze: 2003-02-25 19:44
    najlepsz sieć (niekoniecznie tania), najwięcej klijentów:))
    0
  • Users Avatars Mini
    paweln pisze: 2003-02-25 19:46
    Era zawsze była i jest do kitu... tylko Era u mnie nie odbiera... to są dziady i z czego tu się cieszyć? Era wprowadziła kilka lewych promocji naciągając ludzi na straty i teraz chwalą się, żę mają 5 mln. nie do końca zadowolonych klientów ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-02-25 20:19
    A ja sobie chwale zasięg Ery i jeszcze nie udało mi się go zgubić, a dużo jeżdżę. A jak jeszcze zaczną lepiej traktować starych abonentów, to kto wie... Pozdrawiam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    DjMati pisze: 2003-02-25 20:20
    Mi tez by sie nieoplacalo stawiac BTSow na koncu swiata gdzie mieszka tylko kilka osob. Wiekszosc moich znajomych ma aktywacje w ERZE i wszyscy sa zadowoleni z zasiegu, taryf oraz z jakosci, a jak komus cos nie pasuje to nich pojdzie do IDEI gdzie skad sie nie mozna dodzwonic i sa WIELKIE dziury w zasiegu, albo do PLUSA w ktorym jest jeszcze gorszy zasieg nie wspominajac o obsludze klijenta. pozdr for all
    0
  • Users Avatars Mini
    DjMati pisze: 2003-02-25 20:23
    PS w powyzszym moim komentarz pierwsze zdanie bylo do ***paweln i jeszcze jedno porownaj sobie caly zasieg a nie jakies jedno miejsce. nara
    0
  • Users Avatars Mini
    VANDAL pisze: 2003-02-25 20:31
    paweln: Bylem w Plusie od poczatku w zasadzie dalej jestem (jeszcze) , teraz mam ere i nie bluzgaj na nia , bo obiektywnie stwierdzisz po jakims czasie ze Plus nie jest lepszy jak by sie wydawalo .W Plusie mialem juz ok. 5 taryf , mam dodatkowo 20 min darmowych - (lojalnosciowe)w sumie ponad 1h i mimo to ich cala oferta jest zwyczajnie jedna wielka porazka , nie mam czasu na wypisywanie minusow Plusa , ale wierz mi 3 miesiace wachalem sie na zmiana Plusa na inna siec , padlo na Ere i jestem szczerze zadowolony . P.S. Faktem jest ze Plus technicznie jest jak najbardziej OK , byc moze jeszcze biznesowe taryfy sa obiektywnie patrzac ok , natomiast reszta ...
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2003-02-25 20:40
    hansen - rzecz w tym, że Plus zaczął świadczyć usługi telekomunikacyjne ponad miesiąc po erze. A świadczenie tychże było koniecznym warunkiem do rozpoczęcia podpisywania umów. To, że Plus otrzymał koncesję w marcu, a Era w czerwcu, niczego nie zmienia, bo Era zaczęła świadczyć usługi w połowie września - na ponad miesiąc przed Plusem. Stąd urodzinowe promocje ery przypadają we wrześniu, a plusa pod koniec października. A to, że Plus dostał koncesję pierwszy - nie dziwota - jak spółka skarbu państwa mogła otrzymać zezwolenie po spółce prywatnej? Zaznaczam - w Polsce.
    0
  • Users Avatars Mini
    elwu pisze: 2003-02-25 20:42
    Ja to Era jest od poczatku liderem? Czyli 16.09.96 przebila samym startem Centka? Litosci panie prezesie... !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    scp pisze: 2003-02-25 20:45
    Dobre promocje, zasieg, uslugi itp. - to i dobre wyniki! Gratulacje Ero!
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2003-02-25 20:59
    Teraz Era pewnie sobie mysli: oni nas nie dogonjat. A jak nas dogonjat? To my im wpierdoljat :-) A tak pozatym to gratulacje!!! Pzdr. JAGODA
    0
  • Users Avatars Mini
    log pisze: 2003-02-25 21:01
    gratulacje. ale z tekstem: nieprzerwanie utrzymuje pozycje lidera od startu - troche przesadzili. pozdr. log.
    0
  • Users Avatars Mini
    ktos pisze: 2003-02-25 21:10
    Era ma b.dobra oferte, dobry zasieg i najlepsze warunki (takt co sekunde, minuty przechodzace na nastepny miesiac, minuty wymienialne na smsy, tanie polaczenia w szczycie,tanie smsy oraz b.dobry zasieg- najwiekszy w Polsce). Wiec nie dziwie sie ze ma najwieksza liczbe klijentow! Jestem abonentem ery od 3 miesiecy po powrocie z emigracji w Plusie i jestem duzo bardziej zadowolony niz bylem w Plusie. Jakosc rozmow w Erze jest wg. mojego subiektywnego odczucia lepsza niz w Plusie! Idei nie porownuje bo spotkalem sie juz kilka razy z sytuacja,ze siec byla calkowicie przeciazona.Moj telefon z niemiecka karta zalogowal sie we wroclawiu do idei, nie mozna bylo sie dodzwonic, zalogowal sie w Erze nie bylo problemu, w obu wypadkach zasieg byl pelny obu sieci. ERA-mozesz wiecej:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ktos pisze: 2003-02-25 21:11
    a w erze bylem wczesniej 2 lata i bylem rowniez zadowolony:-) natomiast zmiana operatora okazala sie czesciowo pomylka, dlatego wrocilem jak tylko moglem szybko:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    CIP pisze: 2003-02-25 21:15
    \"Pracujemy nad tym aby nasi abonenci zawsze mogli korzystać z najnowszych usług telekomunikacyjnych - FAKTY ROK 2003 OSIDLE 40TYS.CHŁOPA WAŁBRZYCH///////// BRAK ZASIEGU W MIESZKANIACH ///////NA BALKONIE JEDNA KRECHA ,//////JAK BY WAP BYŁ NAWET ZA DARMO TO PRZY MINUS 10 STOPNIACH BYM NA BALKONIE NIE Z KORZYSTAŁ!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-02-25 21:22
    Era się stara i ma 5 baniek klijentów. Pozdrawiem zadowolonych userów swojej sieci :)
    0
  • Users Avatars Mini
    gajowy pisze: 2003-02-25 21:27
    Witam! Trudno mi wpadać w zachwyty nad Erą, pomimo faktu, że jestem ich abonentem od X.97 r. Jak na wieloletniego klienta, to nie wiele otrzymałem, płacę na tych nowych. Nie zmieniam sieci z prozaicznego powodu - kilkuset moich klientów posiada ten numer i stąd muszę go trzymać. Nawet "stokrotek" nie dają mi wymienić na dodatkowe minuty, bo zmieniałem słuchawkę i mam cyro jeszcze rok. Gute Abend.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-02-25 21:27
    ktos, a gdzie sie wczesniej przeniosles, do Plusa?
    0
  • Users Avatars Mini
    Killers pisze: 2003-02-25 21:34
    5mln nawet duzo, przydaly by sie dane innych operatorow dla porownania
    0
  • Users Avatars Mini
    aktoto-0700 pisze: 2003-02-25 22:14
    A ja wlasnie zrezygnowalem czyli 4 999 999 klamia :o
    0
  • Users Avatars Mini
    krytyk pisze: 2003-02-25 22:39
    gRZESZSZAK: co piszesz: "ciesze się że 5mln choć nie uważam ere za "lidera na rynku". Moim zdaniem to najgorszy operator gsm w Polsce choć w ostatnich czasach robi wielkie postępy." i dalej "Oby tak dalej" - to co chcesz, by byli liderem, czy nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-02-25 23:05
    ...za a nawet przeciw .... heh pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2003-02-25 23:23
    ERA RULEZ!!! co tu duzo gadac.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szybowiec pisze: 2003-02-25 23:24
    Mieli by o jednego abonenta więcej gdyby nie to że w mojej okolicy Era ma zasięg na poziomie JEDNEJ kreseczki, GPRS nie działa, i co ciekawe : pomimo tego że aparat jest zalogowany do sieci, część połączeń jest przekierowywana na pocztę głosową ! Paranoja totalna ! Na początku myślałem, że to wina aktywacji ale dziaje się tak u każdego Erowca który przebywa w mojej okolicy. Zaznaczam że nie mieszkam gdzieś na końcu świata, ale niedaleko za Krakowem Co ciekawe IDEA ma w okolicy aż 5 BTSów ( w tym jeden 500m od mojego domu, w związku z czym zasięg MAX), Plus 3 (4 w budowie) a Era 2 i to BARDZO oddalone od siebie. I jak ja mam lubieć tego operatora ? I nie zgadzam się, co do twierdzenia jako by IDEA miała kiepski zasięg przynajmniej w odniesieniu do małopolski. Jeżdże bardzo dużo, i prawie zawsze sygnał mam MAX, w przeciwieństwie do Plusa, który lubi stracić zasięg w najmniej odpowiednim momencie. Era ma zasięg OK, ale CZEMU NIE U MNIE ? Chętnie przeszedł bym do TT ale nie mogę. Pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    biedroneczka pisze: 2003-02-25 23:43
    A ciekawe jest jak oni to licza chyba rowiez z tymi co wzieli aktywacje tylko dla fona i juz nie placa dalej
    0
  • Users Avatars Mini
    pele pisze: 2003-02-25 23:59
    no to jest jednego mniej ja własnie dzis rozwiazałem z nimi umowe. NIGDY WIECEJ ABONAMENTU !!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2003-02-26 00:16
    Piszą, że: "Pracujemy nad tym aby nasi abonenci zawsze mogli korzystać z najnowszych usług telekomunikacyjnych - równolegle z ich światowymi premierami, a czasami nawet wcześniej" to ja bym sie chciała dowiedzieć co to jest to "wcześniej" - czyżby mieli na myśli niektóre opłaty jak np. za 1/1s????
    0
  • Users Avatars Mini
    kampos pisze: 2003-02-26 01:01
    Podajcie jaka liczbe abonentow obsluguje PLUS i IDEA. Wtedy bedzie mozna porownac dane.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-02-26 08:33
    plus podobno juz 4,6.. ale niebawem 4,6 i dodatkowo ja... pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    jasne ze Era pisze: 2003-02-26 10:05
    jakos mnie to nie dziwi ze era ma 5 mln, bo to potwierdzaja dzialania i widoczna aktywnosc... nic tylko pogratulowac i oby tak daloej
    0
  • Users Avatars Mini
    greatone pisze: 2003-02-26 10:37
    5 mln..gratuluje...!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    martinez pisze: 2003-02-26 10:55
    Era miala zawsze najwiecej z prostego powodu, postawili na poczatku na klienta masowego stad opinia ciagnaca sie od poczatku ze Era jest "dresiarska" , Plus mial i ma zawsze najlepszych klientow biznesowych (przejrzyjcie ranking najwiekszych firm w polsce i sprawdzcie ile firm ma ktory z opow) ktorych era i idea proboja mu teraz podlapywac. Znam osobiscie goscia ktory ulegl presji ery i za pewne "korzysci" zarekomedowal zmiane w sredniej firmie z Plusa na Ere. Efekt jest taki ze juz od 3 miesiecy facet nie moze znalesc nowej pracy bo tydzien po wymianie aparatow i awanturze ze strony pracownikow wylecial z roboty i dostal wilczy bilet. Prezes nadal uzywa Plusa a reszta pracownikow nie ma nic do gadania i tylko zaciska zeby . Chcieli wracac ale Plus im podziekowal bo nie ma zamiaru placic za nich kar jakie teraz ciaza na nich po zmianie Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    agaton pisze: 2003-02-26 11:14
    a idea planuje w tym roku wyprzedzic pozostalych operatorow...ciekawe czy sie uda
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-26 11:18
    Martinez hehehe zaraz Cię zakrzyczą że w Erze najwięcej "biznesów" .... pewnie będą to "biznesmeni" handlujący używaną odzieżą.... mają regon a jakże :)
    0
  • Users Avatars Mini
    droniu pisze: 2003-02-26 12:25
    ja nie miałem obiekcji zrezygnowałem z Ery , dwa latka mi wystarczyły czyli kolejny kient mniej pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Goraj pisze: 2003-02-26 12:39
    Poziom komentarzy budzi zgrozę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-26 12:39
    A swoją drogą ciekawe co by powiedział Zygmunt Freud na te dysputy w rodzaju "mój operator jest lepszy od waszego bo ma więcej użytkowników"... ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratman_zakochany pisze: 2003-02-26 13:34
    Gratulacje dla Ery. Swoja droga to wcale sie nie dziwie ze ma tyle abonentow. PS POP: gdyby babcia miala wąsy to bylby dziadek.....
    0
  • Users Avatars Mini
    semy pisze: 2003-02-26 14:13
    i co z tego kiedy te 5 milionow TO SA NAJWIEKSZE PALANTY bo nie wiedza ze PLUS ma ciekawsza oferte.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-02-26 14:59
    Goraj, moze ty napiesz coś konkretnego w ogole, nie krytukuj , bo sam możesz być kiedyś krytykowany
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-02-26 16:18
    Semy - ale te "5 mln palantów" woli szpanowac za mniejsze pieniadze, a to ze korzystanie z z PWA w Erze uniemozliwia posiadanie dodatkowej puli minut za staz, to im absolutnie nie przeszkadza....
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-02-26 18:16
    semy:Nie gadaj takich zeczy,bo dla jednych jest lepszy + a dla innych Era,IDEA lub POP w idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    l.u.k.a.s. pisze: 2003-02-26 18:43
    semy: chyba dawno nie dostales, a baty od kilku milionow "palantow" do przyjemnosci nie naleza
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-02-26 22:05
    zgadzam się z przdmówcami ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawcio pisze: 2003-02-26 22:55
    nie zebym cos sugerował , ale wybierzcie sie panowie i panie na taka stronke o taryfach.Jest niedaleko.Na tym portalu nawet.Porównajcie sobie to ładnie.Wiecie co wychodzi?Nie wiecie-wychodzi ze wszystkie 3 opki to zdziercy i zaden nie jest lepszy od drugiego...mamy jedne z najdrozszych polaczen na swiecie, na telefonii na wirtualnej jest artykul , nawet sie nie kryja opy z tym, ze stazy abonenci placa za nowych...wiec zanim ktorys z was zacznie gratulowac , niech pomysli ze ten ostatni milion to z wlasnej kieszeni haraczem opłaca.Nadal sie wam chce gratulowac?bo mi nie bardzo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2003-02-27 01:03
    O starych klientow dba sie malo, masz racje ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-02-27 08:30
    a nowych tym bardziej, z cenami - fakt.. ale kiedy to sie zmieni..czuje że na pewno nie szybko
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-02-27 22:59
    Trzeba pogratulowac ale ich omamili na poczatku i dlatego maja najwiecej abonentow! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-02-27 23:01
    No ale mimo mojej awersji to jest to na naszym rynku taka magiczna granica ktora era pierwsza przekroczyla.Ciekawe kto jest 5milionowym klientem.Pewnie jakas zaprzyjazniona firma albo cos i dostanie jakies upusty albo free rozmowy!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-02-27 23:06
    martinez masz racje.jakosc a eni ilosc no i traktowanie klienta!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-02-27 23:10
    Grzegorz Z. albo ci co maja lewa firme i spiryt sprzedaja!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-02-27 23:13
    Pulkownik nie tylko w erze!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: