Od 23 sierpnia abonament telefoniczny w Plusie może być obcięty o połowę, a w przypadku mixa każde doładowanie kontraktowe podwojone.
Nowa promocja skierowana jest do klientów, którzy podpiszą bądź przedłużą umowę w Plus Abonament lub Plus Mix i jednocześnie skorzystają z oferty Plus Internet w taryfie za minimum 49,90 zł miesięcznie. Oferta jest dostępna dla klientów indywidualnych i biznesowych.
W przypadku skorzystania z oferty internetowej za minimum 59,90 zł i podpisania umowy w Plus Abonament na dwa lata klient otrzyma 50% upustu przez 24 miesiące, natomiast przy zakupie internetu za 49,90 zł, to upustu ten będzie obowiązywał przez 12 miesięcy. W przypadku ofert Plus Mix na 24 kontraktowe doładowania, podwojone zostaną 24 doładowania gdy klient jednocześnie skorzystania z oferty internetowej za 59,90 zł, natomiast jeśli zakupi internet za 49,90 zł podwojone zostanie 12 doładowań.
Plus Internet za 59,90 zł to taryfa, w której jest do wykorzystania 15 GB miesięcznie oraz nielimitowane przeglądanie zwykłych stron internetowych, a w taryfach wyższych większe pakiety internetowe oraz możliwość oglądnia filmów z iPla i YouTube bez zmniejszania dostęnego limitu. We wszystkich tych taryfach, a także w taryfie za 49,90 zł miesięcznie, w której do wykorzystania jest 10 GB dostępne jest także bezpłatne dodatkowe 50 GB limitu nocnego.
By skorzystać z promocji i mieć obniżony o połowę abonament lub podwajane doładowania okres między zawarciem obu umów, na usługi głosowe i internet, nie może być dłuższy niż 15 dni.
Promocji towarzyszy kampania telewizyjna, której spot można obejrzeć poniżej:
Metryczka kampanii:
Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
Tytuł reklamy: Back to school
Agencja: Young & Rubicam
Kompozytor muzyki: John Parricelli [PRS]
Tytuł utworu: "Le Grand Fromage”
Scenariusza: Artur Marcinkowski, Marcin Matulewicz
Reżyser: Tomasz Konecki
Producent: TFP sp. z o.o.
Dom mediowy: Media Direction
Media: TV, internet, outdoor
Start kampanii: 23 sierpnia 2013
Plus Abonament - broszura reklamowa:
Plus Mix - broszura reklamowa: