Plus wprowadził ofertę utrzymaniową „Rozmowy za grosze”. Jest to propozycja dla klientów, którym zakończyła się umowa promocyjna i nie mają zaległości w płatnościach.
PRZEDMIOTEM OFERTY jest możliwości skorzystania z bezpłatnej zmiany taryfy na NowyPlus lub Godziny i usługa „Rozmowy za grosze”.
W ramach usługi Abonent wybiera 3 numery telefonów (w sieci Plus lub sieci stacjonarnej) z którymi może wykonywać nieograniczoną ilość krajowych połączeń głosowych po promocyjnej cenie 6 groszy brutto za minutę. Usługa jest darmowa
Z usługi skorzystać może tylko sim, na który została podpisana umowa
Usługa dostępna jest przez cały okres na który została podpisana umowa tj.12 dla taryfy Nowy Plus, natomiast dla taryf Godziny jest dostępna przez 12 miesięcy lub 18 miesiecy
OFERTA
przysługuje Klientom, którym zakończył się kontrakt wynikający z umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, PWA, ANU.
Wiąże się z podpisaniem umowy na 12 miesięcy dla taryf Nowy Plus
Dla taryf Godziny do wyboru 12 miesiecy lub 18 miesięcy.
jest dostępna dla klientów indywidualnych oraz klientów biznesowych, ale tylko z taryfami NowyPlus lub Godziny
KORZYŚCI Z WYBORU OFERTY:
Możliwość zmiany taryfy na NowyPlus lub Godziny (większe ilości minut w abonamentach, korzystne stawki za połączenia i smsy, bezpłatne 1s naliczanie)
Możliwość obniżenia dotychczasowych rachunków, gdyż rozmowy z 3 osobami będą kosztować tylko 6 groszy brutto za minutę
Zachowanie dotychczasowego numeru
Kontynuacja programu 5+ dla uczestników
URUCHOMIENIE USŁUGI
Usługa „Rozmowy za grosze” dotyczy 3 wybranych numerów w Sieci Plus lub sieciach stacjonarnych. Aby korzystać z Usługi Abonent musi zdefiniować wybrane numery telefonów jako Swojaki. Zdefiniowanie Swojaków będzie możliwe po dniu Uruchomienia Promocji.
Dniem uruchomienia Usługi/Promocji jest pierwszy dzień najbliższego okresu rozliczeniowego po dniu podpisania Umowy. W sytuacji, gdy pierwszy dzień najbliższego okresu rozliczeniowego następuje w ciągu 7 dni od podpisania Umowy, Usługa. może zostać uruchomiona od pierwszego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego.
O możliwości zdefiniowania Swojaka klient zostanie powiadomiony za pomocą SMS.
Zdefiniowanie Swojaków odbywa się poprzez: wysłanie na nieodpłatny numer 8787 wiadomości tekstowej SMS, o treści: defRG <3 numery telefonów (w sieci Plus lub sieci stacjonarnej oddzielone przecinkiem)> (np.: defRG 601123456,22654321,484262626) lub poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta pod nr 2601. Usługa będzie aktywowana od dnia następnego po dniu zlecenia Dodania Swojaka.
W przypadku gdy Abonent do dnia Uruchomienia Usługi korzystał z taryfy lub promocyjnego planu cenowego w ramach którego była dostępna usługa Kontakt Plus (klienci biznesowi korzystający z taryf MaxProfit! lub Biznesklasa) lub istniała możliwość zdefiniowania więcej niż 3 numerów Swojaków z dniem Uruchomienia Usługi numery wcześniej zdefiniowane jako Swojaki lub w ramach usługi Kontakt Plus zostają automatycznie usunięte. W takim przypadku Abonent musi zdefiniować wybrane numery telefonów jako Swojaki. Konieczność zdefiniowania Swojaków nie dotyczy Abonentów, którzy do dnia Uruchomienia Usługi korzystali z taryfy lub promocyjnego planu cenowego w ramach którego istniała możliwość zdefiniowania 3 lub mniej numerów Swojaków. W takiej sytuacji numery, które były dotychczas zdefiniowane przez Abonenta jako Swojaki nadal obowiązują i Abonent nie ma możliwości ich zdefiniowania, jednakże może dokonać zmiany Swojaków.
Aby sprawdzić numery telefonów, które zostały zdefiniowane jako Swojaki należy wysłać na nieodpłatny numer 8787 wiadomość tekstową SMS, o treści: listaRG, a w odpowiedzi przyjdzie wiadomość tekstowa SMS ze zdefiniowanymi w Usłudze numerami Swojaków
Abonent ma prawo w każdej chwili zrezygnować z Usługi. Rezygnacja odbywa się poprzez usunięcie wcześniej zdefiniowanych w Usłudze numerów telefonów („Usunięcie Swojaków”). Zlecenie Usunięcia Swojaków odbywa się poprzez wysłanie na nieodpłatny numer 8787 wiadomości tekstowej SMS o treści: usunRG (np.: usunRG). W wyniku wysłania SMSa o treści: usunRG zostaną usunięte wszystkie numery zdefiniowane jako Swojaki. Opłata za każdorazowe Usunięcie Swojaków wynosi 5 zł brutto (z VAT). Usługa zostanie deaktywowana od dnia następnego po dniu przyjęcia zlecenia Usunięcia Swojaków. W celu ponownego zdefiniowania numerów na liście należy postąpić wg procedury Dodania Swojaków.
Abonent może w każdej chwili zmienić numery telefonów zdefiniowanych w Usłudze jako Swojaki na inne numery telefonów w sieci Plus lub telefonów stacjonarnych („Zmiana Swojaków”). Zmiana Swojaków odbywa się poprzez wysłanie na nieodpłatny numer 8787 wiadomości tekstowej SMS, o treści: defRG <3 numery telefonów (w sieci Plus lub sieci stacjonarnej oddzielone przecinkiem)> (np.: defRG 601123456,22654321,484262626). Wcześniej zdefiniowane Swojaki zostaną usunięte i zastąpione nowymi numerami. Opłata za każdorazową Zmianę Swojaków (każdorazowe wysłanie SMSa) wynosi 5 zł brutto (z VAT). Swojaki zostaną zmienione od dnia następnego po dniu przyjęcia zlecenia Zmiany Swojaków.
Zlecenie dodania, usunięcia lub zmiany „Swojaka” może zostać odrzucone ze względu na nieprawidłowa treść. Abonent otrzyma wówczas SMS-a zwrotnego z odpowiednim komunikatem.
Po 12 lub 18 miesiącach od dnia uruchomienia usługi numery wybrane przez Abonenta w ramach Usługi stają się automatycznie numerami w standardowej usłudze Swojaki. Z chwilą automatycznej zmiany, o której mowa wyżej opłaty za połączenia wykonywane w ramach usługi Swojaki naliczane będą zgodnie z obowiązującym cennikiem usług.
Po 12 lub 18 miesiącach od daty podpisania umowy lub po zmianie planu taryfowego Abonent może ponownie skorzystać z usługi „Swojaki”
W dniu uruchomienia usługi Abonent traci prawo do warunków promocyjnych np. rabat, bonifikata, promocyjny plan cenowy), które przysługiwały przed zawarciem umowy ANZ z usługą „Rozmowy za grosze”.
Zmiana planu taryfowego możliwa jest tylko na taryfę NowyPlus lub Godziny z wyższą opłatą abonamentową w trakcie trwania umowy (tzn klient nie może zmienić taryfy na niższą przez okres trwania umowy ) jednakże zmiana skutkuje utratą prawa do korzystania z usługi
Z dniem uruchomienia promocji niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament z poprzednich okresów rozliczeniowych przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie.
Okres karencji – 12 miesiące lub 18 miesięcy (18 miesięcy tylko dla taryf Godziny)
Kara umowna wynosi 650 zł.
Abonent nie może wybrać jako Swojaka: numerów Sami Swoi, numerów specjalnych w sieci Plus, numerów Premium Rate, numerów dostępowych do Internetu (numery 123, 321, +48 601 100 123, +48 601 100 321,. Promocyjna opłata nie dotyczy połączeń przekazywanych oraz połączeń wykonywanych w roamingu.