Idea oficjalnie zaprezentowała dziś swoją nową taryfę MEGA. Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy duża kampania multimedialna: wiodąca w TV, outdoor, kino, radio i prasa. Kampania będzie miała silne wsparcie w POS: na witrynach, plakaty i ulotki, wobbler i hanger. Hasło kampanii brzmi: „Pogadamy, jak zadzwonisz - Nowe taryfy MEGA w Idei – megadługie rozmowy i miniceny."
Idea podała dziś również dane dotyczące popularności niedawno wdrożonej nowej poczty głosowej. Oto voice mail Idei w liczbach:
Ponad 40 000 000 połączeń w miesiącu na platformę poczty głosowej
Od 1,5 mln do 6,0 mln depozytów przechowywanych dziennie
Co drugi abonent sieci Idea spersonaliował parametry poczty głosowej (powitanie, harmonogram powitań, sposób powiadamiania o nowych wiadomościach, ustawił parametry maila głosowego itp..)
Ponad 40% abonentów korzysta z poczty głosowej przynajmniej 1 raz w miesiącu
Ponad 140.000 abonentów sieci Idea korzysta z głosowego sterowania pocztą głosową
Jean Marc Vignolles, wiceprezes Idei, zdradził także, że do końca marca jego sieć będzie miała 6 mln klientów. Prezes spółki, Sławomir Skrodzki, podkreślał dziś często, że Idea w 2004 będzie skupiała się na pozyskiwaniu klientów z segmentu "high value", więc może się okazać, że Centertel nie będzie prowadził dalszej wojny cenowej z PTC w segmencie prepaid. Według nadal nieoficjalnych informacji na kwiecień planowane jest odmłodzenie marki Idea POP.