6 mln klientów Idei już w marcu

Newsy
Opinie: 90

Idea oficjalnie zaprezentowała dziś swoją nową taryfę MEGA. Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy duża kampania multimedialna: wiodąca w TV, outdoor, kino, radio i prasa. Kampania będzie miała silne wsparcie w POS: na witrynach, plakaty i ulotki, wobbler i hanger. Hasło kampanii brzmi: „Pogadamy, jak zadzwonisz - Nowe taryfy MEGA w Idei – megadługie rozmowy i miniceny."

Idea podała dziś również dane dotyczące popularności niedawno wdrożonej nowej poczty głosowej. Oto voice mail Idei w liczbach:

  • Ponad 40 000 000 połączeń w miesiącu na platformę poczty głosowej

  • Od 1,5 mln do 6,0 mln depozytów przechowywanych dziennie

  • Co drugi abonent sieci Idea spersonaliował parametry poczty głosowej (powitanie, harmonogram powitań, sposób powiadamiania o nowych wiadomościach, ustawił parametry maila głosowego itp..)

  • Ponad 40% abonentów korzysta z poczty głosowej przynajmniej 1 raz w miesiącu

  • Ponad 140.000 abonentów sieci Idea korzysta z głosowego sterowania pocztą głosową

Jean Marc Vignolles, wiceprezes Idei, zdradził także, że do końca marca jego sieć będzie miała 6 mln klientów. Prezes spółki, Sławomir Skrodzki, podkreślał dziś często, że Idea w 2004 będzie skupiała się na pozyskiwaniu klientów z segmentu "high value", więc może się okazać, że Centertel nie będzie prowadził dalszej wojny cenowej z PTC w segmencie prepaid. Według nadal nieoficjalnych informacji na kwiecień planowane jest odmłodzenie marki Idea POP.

Opinie:

Opinie archiwalne (90):

Komentuj

Komentarze / 90

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-15 17:35
    Czyli dali sobie spokoj z Heyah. Walkower :) buuuu. liczylem na wiecej. Heyah gora!
    0
  • Users Avatars Mini
    e-stach pisze: 2004-03-15 17:35
    piewrsze sygnaly za zacznie sie byc moze dziac dobrze w post-paid
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-15 17:38
    Oferta jest super - życzę powodzenia :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-03-15 17:41
    W postpaid mogliby zaczac od wprowadzenia nowych taryf!! Te obecne (NIO) maja sie nijak do konkurencji i nawet ich wlasnego popa itp. Dzis sie bardziej oplaca wciaz tel. na karte anizeli na abo w idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    El Che pisze: 2004-03-15 17:46
    Powodzenia IDEO!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-03-15 17:49
    wciaz = wziac :) A z poczty glos. nie korzystam, jakos brak mi przekonania do tego rozwiazania i w moim przypadku sie nie sprawdza. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-03-15 17:49
    Ja tam z poczty głosowej nie korzystam...Nie jest mi to potrzebne!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2004-03-15 17:51
    Poczekamy, zobaczymy. Miejmy nadzieję, że coś zmienią. POP odpada przy Heyah, jeśli chodzi o klientów dzwoniących i sesemesujących. Liczba abonentów może spaść, a nie przekroczyć 6 mln. Tylko kto powie prawdę.
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-03-15 17:52
    "high value", heheheh kto was ze chce ide z takimi planami nawet klienci "high value", waluue wolo se kupic heyach:P:P:P nz placic abonamet za sekundowe naliczanie
    0
  • Users Avatars Mini
    bogdan1979 pisze: 2004-03-15 17:58
    Mega słabo wypada Idea przy Heyah, jak Idea nie wprowadzi czegoś nowego to z 6 mln użytkowników zrobi się 5 lub i mniej, bo jak wiadomo Idea przoduje w prepaidzie, ale wszystko wskazuje na to że to już za długo nie potrwa....
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2004-03-15 18:00
    ciulek i ini otóż idea wprowadzi coś fajnego więc nie dawali by już takich reklam "nie wiesz o co chodzi z tą ręką??? O kase. Poczekaj a a będziesz chciał zostać w popie na zawsze" Więc takie komentarze są chyba zbyteczne. A po 2 zobaczymy jak to bedzie uwarzam że idea ma konkórencyjne taryfy :) Więc... mówcie sobie co chcecie. Pozdrawiam(aha ja korzystam 4x nio90 i mam 1x idea mix 49) Na swoim koncie abonedzkim.
    0
  • Users Avatars Mini
    kistel pisze: 2004-03-15 18:19
    ja tylko mam nadzieje na to ze wreszcie przy 109zl abo miesiecznie 18zl naliczania sekundowego minuta nie bedzie kosztowala 1,22zl... powinna troszku w dol pojsc albo niech pozwola w okresie umowy zmienic na mega bo ja juz pokrotnie splacilem telefony jakie dostalem wiec juz nie idea we mnie ale ja w idee inwestuje... a juz najbardziej denerwujace jest to jak odmawiaja zmiany na mega klientowi z 70 miesiecznym stazem...
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-15 18:31
    a tam, chwalą się jak nie mają czym. nie ma co przewidywać ilości abonentów, bo się mogą przeliczyć:)) a nowa reklama idei mega jest beznacdziejna i mega... długa. Jak się IDea nie postara powalczyć z Heyah to nic nie będzie nawet najlepsze ptrognozy nie pomogą!!
    0
  • Users Avatars Mini
    no-idea pisze: 2004-03-15 18:34
    no mogą sie poślizgnąć na tych obliczeniach. Mega nie jest aż taka atrakcyjna. zwłaszcza w obliczu Heji, która ma tańsze połączenia do innych sieci mimo że jest pre-paidem. Z takimi cenami telefonów jak w Mega ten post-paid nie jeste konkurencyjny dla Heja...
    0
  • Users Avatars Mini
    no-idea pisze: 2004-03-15 18:37
    klientów high-value chcą pozyskiwać??? to nie z takimi usługami jak mają. Najgorsza obsługa abonencka pod słońcem!
    0
  • Users Avatars Mini
    adamde pisze: 2004-03-15 18:42
    a ile klientów mają teraz wszystkie opy?? bo heyaha to już chyba z 15000
    0
  • Users Avatars Mini
    mak777 pisze: 2004-03-15 18:46
    Zajmują się, szykują ofertę. Ma ruszyć na początku Kwietnia i to nie pryma-aprilis, niby wiadomość niepotwierdzona, ale na bank heyah nie pozostanie bez odzewu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2004-03-15 18:50
    A tak dla wszystkich to kopiuje bo pewno nie doczytali dokładnie co autor newsa napisał od siebie"więc może się okazać, że Centertel nie będzie prowadził dalszej wojny cenowej z PTC w segmencie prepaid. Według nadal nieoficjalnych informacji na kwiecień planowane jest odmłodzenie marki Idea POP."
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2004-03-15 18:52
    I co wy na to chodzi mi o te słowa "więc może się okazać" hehehehehe może ale nie musi. A po 2 nie wydawali by kasy na e reklamy jak by mieli nie do zaoferowania nic nowego :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-03-15 18:56
    Oni wieksza biede maja w postpaid dla indywidualnych anizeli w prepaid...
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2004-03-15 18:59
    Bart_22 czemu biedę???? hmmm moim zdaniem jes okki tylko przydało by się darmowe naliczanie sekundowe w wyższych taryfach i spox no i cena minutki tańsza :) o te 20% i spoko.
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2004-03-15 18:59
    Aha i smski tak po 10 GR(chodź z nich nie korzystam) ale inni korzystaja
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-03-15 19:11
    Andrez: Kiedys byla taka prawidlowosc (moze to pamietasz) - gdy miales tel. w abo to miales polaczenia i sms tansze anizeli w prepaid. Teraz jest odwrotnie. Nie dosc ze place abonament to mam drozsze polaczenie i sms (+ niektore inne uslugi) - np Idea mix by mnie wyszla wiele taniej. Taryfy optima nie zmienily sie od bodajze przeszlo 2 lat. Poza tym idea zawsze miala cenowo bardziej atrakcyjne taryfy dla klientow indywidualnych (o jakosci nie mowie :) ), dzis sa na tym samym poziomie co + i era. A w ogole to w ideamobile pisali ze w tym roku beda nowe taryfy... w koncu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rodger pisze: 2004-03-15 19:13
    'Idea sie poddaje' tak powinein sie nazywac ten tekst, uznali ze nie pobija Heyah i dali sobie spokoj, odmladzanie planuja na kwiecien ? heh, do tego czasu malo im zostanie do odmladzania, lepiej niech pomysla nad strategia przyciagniecia do popa emerytow i rencistow, bo mlodziez zwieje do heyah jak bum cyk cyk
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-03-15 19:33
    No niby te MEGA, to jest jakaś nowa oferta, ale do pre-paida Heyah jest nieporównywalna, lepiej poczekajmy na nową taryfie w Popie.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-03-15 19:38
    6 mln. klientów, to niezłą poprzeczke sobie postawiła Idea, ale nie wiem czy i jak to osiagnie? np. Era stawiała na 5mln bodajże w tamtym roku i udało się to jej osiagnąc dzięki, bardzo niskimi cenami nowych medeli telefonów.
    0
  • Users Avatars Mini
    McPiteroS pisze: 2004-03-15 19:39
    6 mln to naprawde sporo użytkowników... Nic tylko czekać na ruch konkurencji...
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-03-15 19:47
    He He, widziałem te taryfy i rzeczywiście nie są one aż tak atrakcyjne. ****no-idea,masz absolutną rację,ale w TEPSIE,czyli mamusi Idei jest 100 x gorsza obsługa!!! najgorsza w chyba całej europie! pozdrawiam:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_One pisze: 2004-03-15 20:08
    Hehh.. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego uważacie, że Idea Mega jest dużo gorsza od Hejah..? Serio, nie mogę tego zrozumieć. Co prawda, nie znam cennika Hejaha na pamięć, ale nie wydaje mi się, abym tam za 122 PLN mógł porozmawiać nawet przez 350 minut.. No chyba, że mają rozmowy za 35 groszy. Przy tym, co miesiąc musiałbym pamietać o kupieniu zdrapek. Fajna sprawa. Ludzie, zrozumcie - takie porównanie, nie ma sensu. To są dwie, zupełnie różniące się oferty, i kierowane są zupełnie do różnych grup docelowych! Idea Mega dla ludzi, którzy korzystają z telefonu nie tylko do rozmów (GPRS) i SMSowania.. A Hejah jest dla ludzi którzy wydają po 20 PLN na SMSki do znajomych. Jeśli jestem w błędzie, to wyprowadzcie mnie na prostą proszę.. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-15 20:30
    Ja nie rozumiem o czym tu deliberować? Po pierwsze - porównywanie niedotowanej i bezabonamentowej oferty Heyah do abonamentowej Mega świadczy albo o ignorancji, albo o złej woli porównujacych. Po drugie - jeżeli już porównujemy obie oferty, to proste działanie matematyczne pokazuje, że Idea Mega bije na łeb konkurencję. 350 minut wewnątrzsieci w Heyah to 238 PLN v. 140 w Idei z naliczaniem sekundowym. Porówananie 175 minut poza sieć daje mniejszą oszczędność [na korzyść Idei] - ale ciagle oszczędność, bo "tylko" 31,50 PLN. Korzyścią w Idei jest dotowany aparat. I co tu porównywać?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-03-15 20:34
    Gonzales: Oswiec mnie prosze, bo nie czytalem dokladnie o "idea mega" (tylko rzut okiem), wydawalo mi sie ze tam nie ma telefonu, tylko jakby sam abonament... Myle sie? Bo nie wiem...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-15 20:35
    *** Bart_22 - masz drogo , bo masz mega dotowany telefon. A dalej... Muszę przyznać , że ja nie jestem wsód abonentów korzystających z poczty i wszyscy moi znajomi wyłączają , lub mają wyłączoną. Oczywiście nie ma co ukrywać , że w niektórych okolicznościach poczta się przydaje. Wydaje mi się , że dwa ostatnie zdania w newsie redaktora Piechokiego soę wzajemnie wykluczają. Nie ukrywajmy , jeśli POP i S+ nie zrobią 1/1 w miarę szybko nastpi masowy odpływ do Heyah . Jak rozumiem odmłodzenie marki Pop , oznacza to właśnie. Nie wyobrażam sobie innej interpretacji radiowych reklam Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-15 20:39
    ***Bart22: we wcześniejszych newsach był cennik Idea Mega i aparatów dołączonych do oferty. Fakt, że cenowo telefony przypominały POPa, niemniej jednak element dotacji jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-03-15 20:40
    Issa: Wiem ze dotowany tel. mam :) Natomiast z drugiej strony to ten telefon juz jakby 5 razy splacilem!! Wiem ze to nie ma nic do tego, ale poza pre paidem nie mialem nic innego do wyboru. Tak czy inaczej mamy polaczenia drogie w stosunku do innych krajow (chociazby w UE) i ceny powinny jeszcze spasc. Napewno nie bedzie zjawiska takiego ze ludzie beda starali sie jak najwiecej oszczedzac, a raczej takie, ze beda wiecej rozmawiac. Jednym zdaniem - twierdze ze operatorzy na tym nie straca... Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-15 20:44
    Zaś odnośnie poczty: wydaje mi się, że - mimo wszystko - kilkuset userów Gola nie powinno wygłaszać autorytatywnych wypowiedzi odnośnie poczty. Kto chce - korzysta, kto nie chce - przymusu nie ma. BTW: cześć **Issa :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-15 20:46
    No niestety ***Bart_22, tak to już było i jest: opy zajęły się dystrybucją telefonów, konkurencji nie było [i nie ma] i efekt jest taki, że wyłożyli góra 600 PLN na telefon, a każą sobie płacić jak za 2000 :/.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2004-03-15 20:50
    Ja od 5 dni mam Heyah i juz zaoszczędziłem w stosunku do POPa 2,5 zł. To niewiele, ale w miesiącu to daje jakieś 12-15 zł. Głównie przez tańsze SMSy i 1/1. Mam też POPa, ale na razie leży odłożony. Naładuję z profitu, to będzie ważny przez 5 miesięcy. Jeśli się nic dalej nie zmieni, to pożegnam POPa na zawsze, ale wcześniej wydzwonię całą kasę. Jedynie szkoda profitu, bo rocznie to nawet można mieć przynajmniej 50 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-15 20:50
    ***Bart_22 - jak już spłaciłeś , to koniec przygody. Albo bierzesz nowy w PWA i spłacasz znów, albo dobierasz pakiety i inne rozwiązania obniżające Twoje wydatki, lub rozwiązujesz umowę i wybierasz najkorzystniejszą dla siebie ofertę. Ale to wszystko pewnie wiesz. Pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-03-15 20:58
    Mam juz nowy (to i tak przez 2 lata splacilem z 5 telefonow) :) + kilka minut, no ale i tak mysle ze to drogo... no ale sa tacy co maja sie jeszcze gorzej.. thx za link. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kistel pisze: 2004-03-15 21:01
    ludzie wy umiecie liczyc? jak i kiedy heja jest tansza od mega? 150 minut do idei to jakby nie patrzec odpowiednik 150 min w obrebie heji... w idei z rozliczaniem sekundowym bedzie to 79,30 a w heji.... 102 zlote.. druga opcja mega 150 to 75 min do innych sieci... czyli 79,30zl to 75 min do np. plusa... w heji 75 min do plusa to 73,50 czyli raptem 5,80 roznicy... ale czy calosc sie dzwoni do innej sieci? mega w przypadku 150 jest troszke tansza...
    0
  • Users Avatars Mini
    kistel pisze: 2004-03-15 21:02
    nie wspominajac juz o fakcie ze istnieje mega 350... w ktorej odpowiednio w sieci to 140,30zl jest za 350 min.. w heji to samo to koszt tylko 238 zlotych... odpowiednio poza siec to jest 140,30zl za 175 min a w heji to samo kosztuje 171,50zl... dla mnie heja to szmelcik bo gprs niet mms niet wap niet.... a ze lubie duzo gadac to mega 350 dla mnie jak z nieba... ale np. dla mojej dziewczyny to oferta heji jest godna poznania... minusem jest fakt ze trzeba cyrograf podpisac w mega.... ale dla mnie abonenta idei z takim stazem to nie jest problem... gdyby tylko idea zechciala zgodzic sie na to aby w okresie umowy mozna bylo zmienic taryfe a nie dopieor na koncu okresu umowy...
    0
  • Users Avatars Mini
    kistel pisze: 2004-03-15 21:08
    a poza tym zgadzam sie z Gonzalesem heja a mega to dwie inne rzeczy jakby nie patrzec... kazdy moze wybrac to co lubi... ale opy moglby tym co chca duzo wydawac/gadac umozliwic to a nie jeszcze ich orzynac tak juz zupelnie po chamsku.. obliczylem ze te 70 faktur to jakies okolo 12tys zl.. za to srednio kazdego miesiaca dostawalem po okolo 80min plus czasem jakies dodatkowe uslugi /sekunda, pakiet mmsow lub smsow i inne/ i "az" 4 telefony... chyba splacilem jej juz dawno jak i sporo podotowalem idee.. mozna miec rozterke z powodu tego ze taki ktos kto zainwestuje np. 150zl w heje i potem zmienit o na np. s+ ma tansze minuty niz ja.... /nie gadam poza abo bo to chyba nie te czasu ale jak juz pisalem min w abo kosztuje 1,22zl////
    0
  • Users Avatars Mini
    Vex pisze: 2004-03-15 21:36
    To, że Idea ma zamiar pozyskiwać klientów wartościowych nie oznacza, że zapomni o szaraczkach od prepaidów. Zdanie: może się okazać, że Centertel nie będzie prowadził dalszej wojny cenowej z PTC w segmencie prepaid - to wtrącenie autora artykułu, które nijak nie ma się do wypowiedzi prezesa PTC. Jestem przekonany, że Idea Erze nie odpuści i będzie stopniowo poprawiać swoją ofertę (choć szczerze powiedziawszy Idea MEGA całkowicie mnie satysfakcjonuje). Spodziewam się wprowadzenia darmowego naliczania sekundowego we wszystkich taryfach abonamentowych i prepaid. Na ostatnich fakturach bezpłatne minuty podsumowują w systemie mm:ss, a nie z zaokrągleniem do 1/2 minuty, jak to było wcześniej. Co do Heyah, którym wszyscy tak się zachwycają - to PREPAID!!! Słowo prepaid jest dla mnie równoznaczne z zawracaniem dupy, że się tak nieprzyjemnie wyrażę. Idea niestety ciągle opiera się na prepaidowcach, więc bardzo cenię sobie słowa prezesa Centertela traktujące o pozyskiwaniu klientów high value.
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2004-03-15 21:49
    ludzie! i co ja mam biedny napisac :( HEYA!/ERA RULEZ!!! :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2004-03-15 21:50
    Biedne, zalosne dzieci. i co z tego ze dany operator ma was 6- czy 26 milionow? Polkomtel ze swoimi 5,5 mln zarabia znacznie wiecej, mniejszym nakladem. Dba o jakosc, rozwija sieć. Zapomniałem dodać że lojalnych klientów. Rzucacie sie na aparty telefoniczne i zabawa do 1ego rachunku bo zazwyczaj nie macie na niego pieniedzy. Zreszta Idea prezentuje w swoich reklamach poziom intelektualny swoich klientów (..) hej, cos ci rośnie.. - aha, aha... (...). Wstyd! Droga Ero i równie droga Ideo i co wam po tych 6 milionach? 20% to i tak naciągacze.
    0
  • Users Avatars Mini
    tech pisze: 2004-03-15 21:56
    tak 6 mln ludzi ktorzy narzekaja na idee, i na ich strone ktora jak zwykle sie nie chce wczytac, zycze im powodzenia
    0
  • Users Avatars Mini
    irvine pisze: 2004-03-15 23:00
    w idei jest straszny popłoch odkąd się dowiedzieli o Heyah, panika nie z tej ziemi, bo bylli zupełnie nieprzygotowani na coś takiego:) A dzisiaj była konferencja prasowa Idei i przed budynkiem zaparkowały czarne trabanty i wszyscy wychodzący uczestnicy i dziennikarze dostawali lizaki w kształcie czerwonej łapy:))) uważam że strasznie zabawny sposób na promocję:))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-03-15 23:18
    Prowokują PTK :) I dobrze, na tym konkurencja polega... szykuje sie chyba jakas wieksza wojna (m.in. cenowa)...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-03-15 23:18
    No a jakby nie bylo - najlepsza obrona to atak...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-03-15 23:18
    No a jak by nie bylo - najlepsza obrona to atak...
    0
  • Users Avatars Mini
    neo pisze: 2004-03-15 23:18
    lizaki z trabantów??:)) o to ja proszę o jednego?? a czy beą też po mieście jeździć i rozdawać?? to by było super!
    0
  • Users Avatars Mini
    neo pisze: 2004-03-15 23:20
    ale panowie, musimy przyznać, że całkiem to przyjemne traktowanie Idei po kradzieży reklamy, skoro jeszcze im słodycze rozdają za darmochę... no a w każdym razie świadczy o dużym poczuciu humoru osób zajmujących się promo Heyah:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2004-03-15 23:21
    Ojojoj... o laboga. W IDEI nie wiedzieli. No popatrzcie, no takie zaskoczenie ta heyah. No przeciez nie mieli świadomości. No skąd mogli wiedziec że to nowy OPERATOR wchodzi na rynek. Ojojoj.. no co oni teraz zrobią. No pewnie w Ideii jest teraz popłoch w dziale marketingu. Wszyscy latają i łapią sie za głowę bo przecież nie wiedzieli że WEJDZIE NOWY OPERATOR z taką super oferta dla dzieci i złapie im popaków. Ojojojj... co to teraz bedzie. Pewnie przed Erą postawią swoje żółte syrenki. No co to teraz będzie. No ja nie mogę. to już koniec Ideii.
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2004-03-15 23:29
    Ale nie.. no napewno Idea cos wymysli. Mysle ze skoro ukradli reklame - ojojoj.. jakie to fajne bylo to chyba tera ukradnie całą SIEĆ HEYAH. Albo nie ukradnie wszystkie beteesy Erze! Albo nie popaki oni ukradną Erze budynkii wogole całą Erę ukradną a pożniej wprowadzą taką super oferte dla was.. no wiecie... Taki P900 za złotówke i rozmowy 0,01 PLN/ min przy Umowie z okresem karencji 1 miesiąc. Żenbyście popaki mogli długo rozmawiać i heyah! I żeby was stać było zaplacić te rachunki co wygadacie. Wtedy moglibyście non stop wisiec na słuchawkach! No i wtedy beda wam wmawiali ze jestescie w innej sieci no ale nie bedziecie wiedzieli że to ciągle Idea. No mysle ze tak bedzie. Oni napewno ukradną Erę tak jak większości z was udało im się ukraść wasze rozumki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2004-03-15 23:51
    *irvine, To smieszne z tymi trabantami widzialem dzis w TVN24 :) a Idea chyba jest mocno zaskoczona, skoro nie pokazala na konferencji nic konkretnego, a przeciez minelo juz sporo czasu od startu Heyah. Chyba rzeczywiscie odpuscili sobie prepaidy. Szkoda, ze tak bez walki. Liczylem na jakies efektowniejsze starcie. Wojna reklamowa zapowiadala sie bardzo ciekawie.
    0
  • Users Avatars Mini
    kistel pisze: 2004-03-16 01:13
    a czy przypadkiem pre paidy nie sa juz na wystarczajaco niskim poziomie? do jakich cen wy chcecie dazyc? 1gr za godzine w popie? bez przesady... wystarczy 1/1 sek naliczanie w IDK i bedzie to bardzo dobra oferta.. bo 1zl do wsiech sieci a 80gr do 6 mln abonentow.. tego heja nie gwarantuje... 68gr do kogo? patrzac na moich znajomych nikt nie zmienil na heje... wiec idea jako pomysl dobry powinna zrobic te sekundowe naliczanie i oferte na karte zostawic w spokoju.. pre paidy to tylko czesc przychodu generowanego glownie przez postpaidy... tak jak jest jest dobrze.. czas o nas abonamentowcow zadbac.. ale nie o nowych.. bo co po nowych jak Ci zaufani wieloletni odejda? chyba lepszy pewny dlugodystansowy klient niz jakis podlotek skusozny jakims ql aparatem... oczywiscie trzeba kusic nowych ale nie zapominajac o starych..
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-03-16 01:14
    Mam niezłą historyjkę dotyczącą Idei Meritum:) Jest autentyczna za co ręczę głową. Mojego koleżki ojciec kupił na firmę pięć telefonów. Mają je chyba od ponad roku, ale ktoś w końcu postanowił obejrzeć rachunki, bo płacą za wszystko słono. Co się okazuje? Ponad 40 połączeń, które nie mogły się zdarzyć nieważne z jakich względów. Pani w BOK-u oczywiście stwierdziła, że skoro są, to mogły się zdarzyć:) No i w sumie niby tak, choć nie:)) Ale następnej wiadomości nie mogła już zbić pobłażliwą ironią w głosie, bo co się okazuje...? Otórz kilka połączeń jest z numeru xxx xxx xxx na TEN SAM numer xxx xxx xxx. Przykładowo to tak, jakby Tobie szanowny czytelniku naliczyli sianko za to, że rozmawiałeś ze Sobą po uprzednim wybraniu własnego numeru:))) Pani z BOK-u w pierwszej chwili stwierdziła, że to tak jest. Jak się zadzwoni do siebie, to za taką rozmowę normalnie się płaci... cdn
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-03-16 01:18
    Ale wtedy mój koleżka zapytał ją czy ma może jakiś telefon koło siebie. A kiedy powiedziała, że tak, to zaproponował ją żeby wybrała swój numer...:)))) Zaznaczam, że telefon o którym mowa nie ma aktywnej poczty głosowej. Dopiero wtedy Pani powiedziała, że w takim razie to sprawdzi. Śmieszne, to fakt. Ale też chyba jednak żałosne prawda?:))))
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-03-16 01:20
    I na koniec dwa słowa do Pana ***kistela. Zastanów się co Ty chciałeś napisać i spróbuj raz jeszcze tylko wolniej:))
    0
  • Users Avatars Mini
    kistel pisze: 2004-03-16 01:33
    --rhat-- a cio zle cosik napisalem? przeciez w bardzo wedlug mnie zrozumialy sposob napisalem ze dziwie sie waszym wpisom o obnizenie cen polaczen w pre-paidach... ze uwazam ze do dobrej oferty IDK brakuje 1/1sek i ze idea powinna zaczac dbac o abonamentowcow ale nie lizac dupska tylko tym nowym.. powinna pamietac tez o nas tych ktorzy sa w sieci latami... teraz bardziej jasne wyszlo? :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    kistel pisze: 2004-03-16 01:35
    a no i stwierdzilem ze w IDK za 1zl dzownisz do plusa czy ery a za 80gr do prawie 6 mln abonentow idei... ilu masz abonentow heji aby dzownic do nich po 68groszy? ja jakbym nawet chcial to zaden z moich znajomych nie skusil sie na heje wiec nie mialbym gdzie tak tanio dzownic...
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-03-16 04:24
    IDEO, odłącz nieaktywne popki. Wtedy zobaczymy ilu faktycznie masz klientów. Wyjdzie na to że 6 milionów na koniec marca 2010.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-16 09:26
    bogdan1979 - czy MEGA rzeczywiście tak słabo wypada? Pomijam, że porównywanie tych dwóch ofert mija się z celem dla ludzi dzwoniących za 20 miesięcznie, ale sprawdźmy dla płacących więcej - 1,06 zł brutto minuta z taktem 1/1 (za 15 netto) do obcych sieci wychodzi. Pozaabonamentowa 1,10 wg cennika. Biorąc pod uwagę ofertę usług dodatkowych i dwukrotnie tańszą cenę w sieci i do stacjonarnych, nawet nie muszę porównywać co się bardziej opłaca. Gumek - pewnie, że jest nieporównywalna - trezba min. 61 zł miesięcznie. A to nie jest dla wszystkich "opłacalne" - jedynie dla tych, którzy potrzebują tanio i dużo dzwonić ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-16 09:38
    Mike_One - tylko kogo stać na 122 złote regularnie co miesiąc z zagrożeniem egzekucji w przypadku niepłacenia? Wiesz, kto to porównuje? Sfrustrowani młodzieńcy, których na sznurowadła do butów czasem nie stać... a chceliby Bóg wie czego. Jeśli ktoś mówi, że Heyah jest korzystniejsza od np. mojej taryfy (gdzie minuta pozaabonamentow kosztuje bodajże 1,15 z VAT) to nie wie co mówi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    May pisze: 2004-03-16 12:39
    wlo: tak sie sklada, ze ja akurat to porownuje, a nie jestem ani sfrustrowanym mlodziencem, ani nie to jest argumentem, ze mnie nie stac. Po prostu szukam dla siebie oferty ktora bedzie najkorzystniejsza, bynajmniej nie chodzi mi o 'Bog wie co'. Moja dziewczyna juz ma staret Heyah i ja zapewne rowniez sie na taki wariant skusze, Twoja notka jest wyrazem braku wyrozumialosci wobec osob, ktore sa akurat w tej chwili w gorszej sytuacji materialnej od Ciebie. Pozdrawiam M.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_One pisze: 2004-03-16 12:48
    wlo: Rzeczywiście, moło kogo stać na taki abonament. W kraju panuje raczej mentalność, iż lepiej jest płacić abo 19,90 +VAT pomimo rachunków po 100 PLN. Ale co tam.. Ja mam obecnie NIO 90 + 20 (naliczanie 60/1) za przedłużenie i rachunki około 130-160 PLN w zależności od tego, jak dużo korzystam z GPRSu. Moja praca jest mocno uzależniona właśnie od telefonu i akurat mi się to opłaca. Gdyby była opcja przejścia dla mnie do Mega 350, zrobiłbym to bez wachania. Za te same pieniądze, miałbym conajmniej 175 minut na rozmowy. Polecenie przelewu załatwia problem nie dotrzymywania terminu płatności rachunków. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    May pisze: 2004-03-16 13:19
    Mike_One - czyzbys pracowal w CP ;) ? 'wachania' pisze sie przez samo H ;P. Pozdrawiam i milej pracy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-03-16 13:46
    Tak jak się spodziewałem - Idea nie walczy z Heyah. Myślą chyba że ich Mix jest najlepszy jednak cennik jest nie do pokonania!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike_One pisze: 2004-03-16 14:00
    May - taaak - CP. Poznaję hosta.. :) May, przypominam w takim razie o umowie o poufności.. ;) Równierz miłej pracy życzę..
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-16 14:25
    Co do pewności dotyczącej wszystkich przyszłych wydarzeń , wliczając w to możliwość płacenia różnej wysokości rachunków, zdrowia , szcęścia itd, pewny jestem tylko jednego . Zę umrę. To nie jest żart, mam nadzieję , że pojeliście. Kto ma uszy do słuchania , niecha słucha.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-16 14:29
    I w związku z tym mam coraz gorsze przeczucia , dotyczące , walki czy jakkolwiek by to nazwać Ery , z Plusem i Ideą. Myślałem o znaczącej korekcie promocjo-taryfy "1 Sekunda" , a nie o korekcie Team. Ale w sumie to nic nie wiadomo. Bardzo liczę na Plusa i Idee.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-03-16 16:11
    Oby tych walk między operatorami było coraz więcej...
    0
  • Users Avatars Mini
    taray pisze: 2004-03-16 16:15
    a ja tam mam idee na abonament i jest mi z tym dobrze, telefonik mam dobry S55. zawsze dazylem zufaniem IDEE!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bas pisze: 2004-03-16 17:51
    DO BOJU IDEA!!! Nie poddawajcie się z POPem!!! Uwarzam, że IDEA może zyskać nowych abonentów poprzez obniżenie cen w POPie i inne udogodnienia!
    0
  • Users Avatars Mini
    max pisze: 2004-03-16 18:51
    od jutra era 42 pln abonament 80 minut zamienne na sms 93 % upustu przez dwa lata na jeden numer
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-16 20:05
    May - mówię o sytuacji, kiedy najpierw ktoś pisze, że abonament 20 zł to zdecydowanie za dużo, szczególnie biorąc pod uwagę ceny usług, później podoba mu się Heyah bo po 68 groszy do Heyah i niecałą złotówkę z taktem 1/1, do tego chce mieć numer w TEAM bo (być może) w weekendy będzie po 30 gr minuta i może jeszcze by się coś w POP-ie przydało... Ale o tym, że trzy zdrapki będzie musiał kupić juz zapomina. Co więcej - nie może taki tępak zrozumieć, że ludzie potrzebują np. min. 2 czy 5 godzin dzwonić w miesiącu - a dla nich taka Heyah to ostatnie co można wybrać ;-) O takich ludzi mi chodzi - nie o Ciebie...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-16 20:10
    Aha! I nie chodzi o sytuację materialną - jeśli mnie nie stać... nie dzwonię! Akurat większość ludzi podchodzi do tematu w dziwny sposób. Nie oceniają ofert z punktu widzenia własnych potrzeb, tylko z punktu widzenia najniższej opłaty aktywacyjnej/abonamentowej (zdrapka to też abonament). A zjeśli oceniać z punktu widzenia potrzeb, to popatrz... Plus 200 z dodatkowym pakietem... 145 złotych netto... To dla większości niepotrzebny wydatek, bo przecież minuta w Heyah jest tańsza a utrzymanie numeru kosztuje 20 złotych... Logiczne? Nie!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-16 20:12
    issa - też na to liczyłem... No ale poczekajmy, zobaczymy co się stanie. Może akurat zwiastują zmiany w TEAM a zrobią i w 1 Sekundzie?
    0
  • Users Avatars Mini
    gsm pisze: 2004-03-16 20:36
    Niektorzy zachwycaja sie Hejah, calkiem intersujaca oferta ale ma tez swoje wady: • Niskie ceny połączeń/SMS, ale wyłącznie wewnątrz Heyah – mała liczba użytkowników •Połączenia do sieci Era naliczane są jak poza własną sieć, czyli 98gr. za minutę •Konieczność doładowywania miesięcznie min. 20zł, ponieważ ważność konta wynosi wyłącznie miesiąc – dotyczy rozmów przychodzących i wychodzących. •Konieczność używania telefonów bez SIMlock’a (dodatkowy koszt związany z usunięciem SIMlocka)
    0
  • Users Avatars Mini
    gsm pisze: 2004-03-16 20:37
    •W Heyah, żeby dowiedzieć się o stanie konta trzeba wykonać połączenie do Działu Obsługi Klienta •Komunikacja sugeruje specyficznego odbiorcę usługi tzw. „blokersa” •Zróżnicowanie stawek połączeń do sieci (Heyah) i poza sieć (Era, Idea, Plus, stacjonarne) Karty SIM mają bardzo małą pojemność - tylko 80 numerów telefonów i tylko 10 wiadomości SMS •Karty SIM bez kodu PIN - brak zabezpieczenia •Nie działają żadne dodatkowe usługi, w tym GPRS, MMS itp. •Większość usług obsługiwana jest z poziomu karty SIM co oznacza, że czas ich wykonania jest dłuższy lub mogą występować problemy np. ze sprawdzeniem stanu konta •Zastosowana aplikacja w starych typach telefonów nie będzie działała
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-16 21:37
    gsm - a niby 98 gr to drogo? PIN? jest pin - trzeba go tylko włączyć/ustawić :-) Poza tym, gdzieś już tę wykiczankę czytałem... Nie kopiujesz czasem cudzych wypowiedzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    ziiiii pisze: 2004-03-16 21:59
    cel zostal osiagniety 6mln klientow gdzies przemknelo,szkoda ze nie podali ile to jest te ich 40% uzywajacych definiujacych i personalizujacych walka cenowa sie zaczela czy bedzie lepiej (taniej),za minute(sekunde) tak,powoli konczy sie dotowanie sluchawek pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    autobus pisze: 2004-03-17 00:51
    rhat delikatnie mówiąc słaba ta Twoja historyjka. Wystarczy że tata Twojego koleżki ma założone przekierowania, które sam sobie założył z pozycji aparatu na skrzynke głosową i mimo, iż poczty nie ma sam do siebie zadzwoni. Usłyszy lektora ale nic nie zrobi a za takie połączenie zapłaci :]
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-03-17 13:49
    Ja mam lepsza historie... prawdziwa :) Otoz lezaly obok siebie 2 telefony (rodzicow) i nagle jeden do drugiego zadzwonil. Sam od siebie. Ciekawe, bo oba mialy blokade klawiszy i nikt niczego z nimi nie robil. Do dzis mi tego w erze nie potrafia wyjasnic. Oczywiscie po odebraniu rozmowy byla cisza.
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-03-18 14:42
    ***bart_22 ciekawe ciekawe:)))a ja mam takie male pytanie:po windykacjii odzyskalem swoje abo w idei nie dosc ze zmienili mi nr (6-mcy byl nieaktywny i niby dlatego, ale co to ma do tego?)piekna z reszta pani powiedziala mi ze 48h musi uplynac i bedzie dzialac.jako ze mam 2 aparaty to lezala ta karta w telefonie i... pojawil sie zasieg moge wyslac sms-a mozna do mnie wyslac i mozna zadzwonic.ale ja nie moge dzwonic! ktos wie czemu?
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-03-18 14:44
    zaznaczam ze minely dopiero jakies 24h ale i tak mi sie wydaje to dziwne... znajomemu tez wylaczali wychodzace ale jak juz mu je wlaczyli to dzialalo wszystko naraz a nie z takim poslizgiem...co jest?
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-03-18 16:25
    dobra wszystko dziala:) a wystarczylo pomyslec.
    0
  • Users Avatars Mini
    May pisze: 2004-03-18 17:38
    wlo: oczywiscie masz racje, zgadzam sie z Toba i moze niepotrzebnie na Ciebie naskoczylem. Pozdrowki ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-21 13:46
    Zastanawiam sie kiedy wreszczie UOKIK da Judei po lapkach za wykorzystywania powiazania z telekomuna . To ze ceny na stacjonarki sa takie jak wewnatrz sieci to dowod na wykorzystywanie monopolu tepsy.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-03-21 16:16
    ***autobus faktycznie nieźle błysnąłeś:)) A co jeśli nie ma założonych takich przekierowań? Daj kolejną teorię.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: