Regulamin promocji "6-te Urodziny" w sieci Era
Kod promocji 048/02
I. Opis oferty
W okresie od 09.09.2002 r. do wyczerpania zapasów zestawów objętych niniejszą promocją, jednakże nie dłużej niż do 23.09.2002 r. (włącznie), PTC, operator sieci Era oferuje:
PROMOCYJNE ZESTAWY
Numer zestawu promocyjnego | Model aparatu telefonicznego | Cena dla taryf Moja 25-240 Ekstra oraz Biznes * | Cena dla taryf Moja, Moja10 Ekstra * | Dodatkowy prezent (do wyczerpania zapasów) |
1 | Nokia 3410 | 0,06 | 0,06 | |
2 | Ericsson T65 | 0,06 | 199 | |
3 | Mitsubishi Trium Eclipse XL | 0,06 | 249 | |
4 | Siemens C45 | 0,45 | 0,45 | nadmuchiwany materac |
5 | Siemens MT50 | 1 | 1 | nadmuchiwany materac |
6 | Nokia 3310 | 1 | 49 | zestaw słuchawkowy |
7 | Nokia 3330 | 1 | 49 | |
8 | Alcatel OT501 | 1 | 1 | |
9 | Alcatel OT311 | 1 | 1 | |
10 | Motorola v3670 | 1 | 49 | |
11 | Samsung R200/210s | 1 | 49 | |
12 | Siemens M35i | 4 | 4 | |
13 | Ericsson R320s | 5 | 5 | |
14 | Alcatel OT511 | 19 | 19 | |
15 | Motorola v50/v50l | 19 | 49 | |
16 | Ericsson R310s | 19 | 19 | |
17 | Philips Azalis 288 | 25 | 25 | suszarka do włosów marki PHILIPS |
18 | Sony CMD J-5 | 29 | 29 | |
19 | Nokia 5510 | 49 | 149 | |
20 | Alcatel OT512 | 49 | 69 | |
21 | Motorola T250 | 49 | 49 | |
22 | Nokia 3510 | 66 | 249 | |
23 | Siemens ME45 | 66 | 399 | |
24 | Motorola v66 | 66 | 679 | |
25 | Sagem MY3036 | 69 | 69 | |
26 | Philips Xenium | 99 | 99 | |
27 | Motorola T192 | 99 | 99 | |
28 | Ericsson T39 e | 249 | 249 | |
29 | Samsung N620 | 319 | 319 | |
30 | Siemens S45 | 449 | 449 | |
31 | Samsung A300 | 449 | 449 | |
32 | Siemens SL42 | 499 | 499 | |
33 | Nokia 8210 | 499 | 499 | |
34 | Motorola Ti260 | 559 | 559 | |
35 | Nokia 6310 | 679 | 679 | |
36 | Nokia 6510 | 679 | 679 | |
37 | Nokia 8310 | 699 | 699 | |
38 | Sony CMD Z-5 | 699 | 699 | |
39 | Sony Ericsson T68/T68i | 999 | 1399 | |
40 | Samsung T100 | 999 | 999 | |
41 | Sony Ericsson T68/T68i+kamera MCA-20 | 1399 | 1599 | |
42 | Nokia 7650 | 1699 | 1999 | Aparat dostępny od 12.09.2002 w angielskiej wersji językowej |
* Do każdego zestawu doliczany jest podatek VAT w wysokości 22%. Podana cena zestawu nie uwzględnia opłaty za przyłączenie do sieci Era. Opłata ta, w niniejszej promocji, wynosi 11 pln netto dla taryf Moja 10 Ekstra - Moja 240 Ekstra oraz Biznes i 50 pln netto dla taryfy Moja. Opłata ta jest doliczana do pierwszego rachunku. Cena zestawu podana jest w PLN.
*Podana cena zestawu nie uwzględnia opłaty za przyłączenie do sieci Era. Opłata ta, w niniejszej promocji, wynosi 11 pln netto dla taryf Moja 10 Ekstra -Moja 240 Ekstra oraz taryf Biznes 10 - Biznes 220 oraz 50 pln netto dla taryfy Moja. Opłata ta jest doliczana do pierwszego rachunku.
TARYFY
W promocji dostępne są taryfy:
taryfy Ekstra: Moja 10 Ekstra, Moja 25 Ekstra, Moja 45 Ekstra, Moja 100 Ekstra, Moja 240 Ekstra,
taryfy z Cennika Usług: Moja oraz Biznes 10, Biznes 45, Biznes 100, Biznes 220,
taryfa Moja 10 Ekstra | taryfa Moja 25 Ekstra | taryfa Moja 45 Ekstra | taryfa Moja 100 Ekstra | taryfa Moja 240 Ekstra | ||
Abonament miesięczny | 29,90 | 39,90 | 59,90 | 99,90 | 199,90 | |
Liczba bezpłatnych minut w pakiecie (wliczone w abonament) | 10 | 25 | 45 | 100 | 240 | |
Liczba bezpłatnych krótkich wiadomości tekstowych SMS w pakiecie (wliczone w abonament) | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | |
Połączenia krajowe do wszystkich operatorów | 8.00-18.00 (poniedziałek- piątek) 18.00-8.00 (poniedziałek- piątek oraz cała sobota, niedziela i święta państwowe) | 1,75 0,65 | 1,55 0,65 | 1,35 0,60 | 1,00 0,60 | 0,85 0,60 |
Inne opłaty za połączenia, usługi podstawowe i dodatkowe w taryfach Ekstra, nie wymienione powyżej, obowiązują według stawki i w zakresie taryfy: | Moja 10 | Moja 10 | Moja 45 | Moja 100 | Moja 100 |
promocyjne taryfy Ekstra mogą być aktywowane tylko w momencie podpisywania Umowy (w salonach i sklepach firmowych Era oraz autoryzowanych punktach sprzedaży)
klient może korzystać z promocyjnych taryf w czasie całego okresu obowiązywania Umowy, z wyjątkiem przypadku opisanego w ppkt c
w wypadku zmiany którejkolwiek taryfy Ekstra na inną taryfę Ekstra oferowaną w ramach tej promocji przez PTC, Abonent nie traci prawa do korzystania z taryf Ekstra. Natomiast w przypadku zmiany taryfy Ekstra na taryfy określone w cenniku PTC, Abonent traci bezpowrotnie możliwość ponownego posiadania jednej z taryf Ekstra
klient korzystający z taryf Moja 25 Ekstra, Moja 45 Ekstra, Moja 100 Ekstra, Moja 240 Ekstra bądź taryf typu Biznes, nie może zmienić taryfy na Moja bądź Moja 10 Ekstra przez okres 12 Cykli rozliczeniowych
cesja nie powoduje utraty prawa do promocyjnych taryf Ekstra
sposób naliczania minut i SMS-ów zawartych w abonamencie zgodny jest z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych PTC
PTC zastrzega sobie prawo do zmiany taryfy Ekstra na taryfę obowiązującą w Cenniku Usług Telekomunikacyjnych po upływie 24 pełnych Cykli rozliczeniowych.
NUMER PROMOCYJNY W SIECI ERA
dotyczy taryf Moja 25 - 240 Ekstra oraz taryf typu Biznes
Abonent może wybrać jeden numer w sieci Era - "numer promocyjny". Wszystkie krajowe połączenia telefoniczne z tym numerem będą do 31.03.2003 o 67% tańsze.
"numer promocyjny" to numer w sieci Era z wyłączeniem:
numerów: 604 010101, 604 02 02 02, 602 951 111, 602 963, 602 992 000, 602 951 000 oraz innych numerów usług.
numerów przyznanych w usłudze Faksy i Dane
numerów aktywowanych przez Abonenta w usłudze Między Nami
aktywacja "numeru promocyjnego" jest możliwa za pośrednictwem:
TeleEry (tel: 602 909) lub I-BOA do dnia 30.09.2002
sprzedawcy w momencie podpisywania Umowy. (W tym wypadku "numer promocyjny" jest wpisywany na Umowę. PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych a aktywacją numeru promocyjnego do 2 dni roboczych)
aktywacja "numeru promocyjnego" jest bezpłatna
wprowadzenie "numeru promocyjnego" jest możliwe tylko raz. Abonent nie może zmienić raz wprowadzonego "numeru promocyjnego"
numer można wyłączyć poprzez automatyczny system TeleEra (tel: 602 909) lub I-BOA.
w wypadku zawieszenia świadczenia usług telekomunikacyjnych przez PTC z powodu braku płatności lub w wypadku rezygnacji przez Abonenta z "numeru promocyjnego", Abonent traci "numer promocyjny" i upust związany z korzystaniem przez niego z "numeru promocyjnego"
zmiana taryfy na taryfę Moja lub Moja 10 Ekstra powoduje utratę prawa do "numeru promocyjnego"
upustu na połączenia z "numerem promocyjnym" nie można łączyć z innymi upustami oferowanymi w usługach i promocjach sieci Era; wszystkie upusty z Cennika są naliczane od kwot netto
upust na połączenia z numerem promocyjnym nie dotyczy połączeń wykonywanych na inne numery, a przekierowanych na "numer promocyjny"
połączenia z "numerem promocyjnym" wchodzą w pakiet bezpłatnych minut zawartych w abonamencie.
Z oferty może skorzystać każdy, kto jednocześnie z nabyciem aparatu telefonicznego wraz z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją) w autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era, w salonie firmowym sieci Era lub u doradcy biznesowego sieci Era, zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 miesięcy na wybranym planie taryfowym.
II. Postanowienia ogólne
PTC, operator sieci Era informuje, iż podstawą nabycia aparatów telefonicznych objętych niniejszą promocją w autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era jest umowa sprzedaży zawarta pomiędzy osobą korzystającą z promocji a autoryzowanym dealerem sieci Era.
PTC, operator sieci Era informuje, że oferowane aparaty telefoniczne posiadają system zabezpieczenia SIM LOCK, umożliwiający korzystanie z tych aparatów tylko z kartą SIM sieci Era.
Promocyjna cena przyłączenia do sieci (aktywacji) dotyczy tylko niniejszej oferty promocyjnej i obowiązuje pod warunkiem zawarcia z PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 miesięcy. Cena przyłączenia do sieci w sytuacjach nieobjętych niniejszą ofertą promocyjną wynosi 99 PLN + VAT.
PTC, operator sieci Era informuje, iż autoryzowane punkty sprzedaży oraz doradcy biznesowi sieci Era nie mają prawa do pobierania żadnych opłat z tytułu usług telekomunikacyjnych w imieniu PTC, ze szczególnym uwzględnieniem opłaty za przyłączenie do sieci (aktywację) lub kaucji. Opłatę za przyłączenie do sieci wraz z pierwszym abonamentem należy uiścić w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury, którą PTC prześle pocztą.
Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era przez PTC oraz z warunkami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi w każdym autoryzowanym punkcie sprzedaży, w salonach firmowych sieci Era lub u doradcy biznesowego sieci Era.
Ze względu na uwarunkowania techniczne związane z przyłączeniem (aktywacją) do sieci Era aparatów telefonicznych zakupionych w ramach niniejszej promocji, PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych a aktywacją karty SIM do 5 dni roboczych. Jednocześnie informujemy, iż usługa poczty głosowej dla wszystkich korzystających z powyższej promocji zostanie udostępniona w ciągu 2 dni od daty aktywacji.
Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych u doradcy biznesowego PTC może zawrzeć tylko przedsiębiorca w rozumieniu ustawy z dnia 19.11.1999 roku, Prawo działalności gospodarczej.
Zgodnie z postanowieniami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennika Usług Telekomunikacyjnych ustala się wysokość limitu kredytowego w czterech pierwszych Cyklach rozliczeniowych na 200 PLN. W pozostałych Cyklach rozliczeniowych wysokość limitu kredytowego wynosi 500 PLN.
Warunków niniejszej promocji nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości.
III. Czas trwania Umowy
W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji, zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem pisemne oświadczenie o nieprzedłużaniu czasu Umowy.
Abonent przyjmuje na siebie:
2.1 zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 miesięcy;
2.2 zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem.
W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania o którym mowa w pkt III ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC, do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 650 zł. Kara umowna będzie pomniejszana w stosunku miesięcznym w zależności od czasu, w jakim Abonent wykonywał zobowiązanie. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt III ppkt 1 i celu Umowy, która na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu telefonu i usług.
Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożliwość utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:
złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem dwuletniego okresu jej obowiązywania
rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w § 17 ust. 3, 4, 5 i 6 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polska Telefonię Cyfrową
utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywania związanych z tym obowiązków określonych w pkt III ppkt 5.
W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach niniejszej promocji, przed upływem dwudziestu czterech miesięcy od dnia zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
5.1 Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
Informacja o zasadach usunięcia blokady karty SIM (tzw. SIM LOCK)
Jeśli usunięcie blokady nastąpi w ciągu dwóch lat od daty podpisania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych sieci Era, jednorazowa opłata wynosi 500 PLN + VAT (22%). Jeśli usunięcie blokady nastąpi po dwóch latach PTC nie pobiera żadnych opłat.
Cena jest taka sama dla wszystkich rodzajów aparatów telefonicznych nabytych w związku z niniejszą promocją.
Jak i gdzie usunąć blokadę SIM?
Blokadę można usunąć wyłącznie w salonach firmowych sieci Era.
Wystarczy zadzwonić lub przyjść do salonu i zgłosić chęć usunięcia blokady SIM. Przy zgłoszeniu należy wyrazić zgodę na przedstawione warunki oraz podać typ telefonu i numer IMEI. W ciągu 48 godzin zostaną Państwo powiadomieni przez pracownika salonu, o terminie wykonania operacji. W celu usunięcia blokady SIM abonent powinien udać się wyłącznie do salonu firmowego PTC wraz z telefonem, w którym ma zostać usunięta blokada SIM.