60 minut za 10 gr w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 43

Plus GSM wprowadził nową promocję dla klientów indywidualnych "Pakiet 1069 Indywidualni". Promocja rusza w dniu 15.07.2005 r. Jest to oferta łączona telefonii stacjonarnej i komórkowej. Przy jednoczesnej aktywacji w sieci komórkowej i podpisaniu umowy na korzystanie z prefiksu  1069 klienci otrzymają pakiet minut składający się z:

  • 30 minut na połączenia z tel. stacjonarnego na tel. komórkowy

  • 30 minut na połączenia z tel. komórkowego na stacjonarny.

Cena pakietu wynosi miesięcznie 10 gr netto (12 gr brutto). Po okresie promocyjnym opłata miesięczna za korzystanie z pakietu wyniesie 10 zł nett (12,20 zł brutto).

Regulamin promocji „Pakiet 1069 INDYWIDUALNI”

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja „Pakiet 1069 INDYWIDUALNI” (dalej zwana „Promocją”) obejmuje osoby fizyczne (zwane dalej „Usługobiorcą”), które w czasie jej trwania jednocześnie:

A) zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM w aktualnej ofercie handlowej sieci Plus GSM dla Klientów Indywidualnych, stając się Abonentem w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów oraz
B) zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych „Prefiks 1069” stając się Usługobiorcą w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych „Prefiks 1069” (dalej zwaną „Umową”).

2. Promocja „Pakiet 1069 INDYWIDUALNI” trwa od 15.07.2005 i kończy się w dniu 15.10.2005 roku.
3. Do wzięcia udziału w Promocji „Pakiet 1069 INDYWIDUALNI” nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Usługobiorcy, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1 niniejszego Regulaminu.

§ 2 WARUNKI SPECJALNE

1. W ramach Promocji „Pakiet 1069 INDYWIDUALNI” Polkomtel S.A. udziela Usługobiorcy Promocyjny Pakiet Minut na połączenia pomiędzy wszystkimi numerami GSM i numerami stacjonarnymi znajdującymi się na koncie Usługobiorcy w sieci Plus GSM.
2. Promocyjny Pakietu Minut w ciągu pierwszych trzech pełnych okresów rozliczeniowych od dnia aktywacji Promocyjnego Pakietu Minut wynosi odpowiednio:
A) 30 minut na połączenia z numerów stacjonarnych na numery GSM w ramach konta Usługobiorcy- z opłatą miesięczną 5 gr netto (6 gr brutto),
B) 30 minut na połączenia z numerów GSM na numery stacjonarne w ramach konta Usługobiorcy- z opłatą miesięczną 5 gr netto (6 gr brutto).
Miesięczna opłata za Promocyjny Pakiet Minut wynosi łącznie 10 gr netto (12 gr brutto) przez 3 pierwsze pełne okresy rozliczeniowe od dnia aktywacji Promocyjnego Pakietu Minut.
3. Po upływie pierwszych 3 pełnych okresów rozliczeniowych od dnia aktywacji Promocyjnego Pakietu Minut Promocyjny Pakiet Minut świadczony jest na następujących warunkach:
Miesięczna opłata za Promocyjny Pakiet Minut wynosi łącznie 10 zł netto (12,20 zł brutto), odpowiednio:
A) 5 zł netto (6,10 zł brutto) za pakiet 30 minut na połączenia z numerów stacjonarnych na numery GSM w ramach konta Usługobiorcy,
B) 5 zł netto (6,10 zł brutto) za pakiet 30 minut na połączenia z numerów GSM na numery stacjonarne w ramach konta Usługobiorcy.
4. Minuty w ramach Promocyjnego Pakietu Minut niewykorzystane w bieżącym okresie rozliczeniowym mogą zostać wykorzystane w ciągu 3 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsze w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywane są minuty w ramach Promocyjnego Pakietu Minut niewykorzystane w poprzednich okresach rozliczeniowych.
5. Jeśli minuty w ramach Promocyjnego Pakietu Minut nie zostaną wykorzystane w ciągu 4 okresów rozliczeniowych wówczas Usługobiorca traci prawo do niewykorzystanych minut. W takim przypadku Usługobiorcy nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za minuty utracone w ramach Promocyjnego Pakietu Minut.
6. Jeżeli aktywacja Promocyjnego Pakietu Minut nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas opłata miesięczna za korzystanie z Promocyjnego Pakietu Minut oraz liczba minut do wykorzystania w ramach Promocyjnego Pakietu Minut w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego.
7. Usługobiorca może dokonać deaktywacji Promocyjnego Pakietu Minut z końcem okresu rozliczeniowego, a także dokonać ponownej aktywacji Promocyjnego Pakietu Minut z początkiem nowego okresu rozliczeniowego, jednakże ponowna aktywacja Promocyjnego Pakietu Minut możliwa jest wyłącznie na warunkach określonych w § 2 pkt. 3. Aktywacja i deaktywacja Promocyjnego Pakietu Minut jest bezpłatna . Usługobiorca może dokonać aktywacji/deaktywacji Promocyjnego Pakietu Minut poprzez telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem 2601.

§ 3 OGRANICZENIA

1. W przypadku transferu numeru stacjonarnego aktywowanego w ramach Umowy zawartej w Promocji „Pakiet 1069 Indywidualni” lub ostatniego numeru GSM z konta Usługobiorcy objętego Promocyjnym Pakietem Minut na inne konto Usługobiorcy lub przeniesienia na innego Usługobiorcę praw i obowiązków wynikających z Umowy lub z umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych dotyczącej ostatniego numeru GSM z konta Usługobiorcy w okresie funkcjonowania Promocyjnego Pakietu Minut lub też w przypadku deaktywacji numeru stacjonarnego aktywowanego w ramach Umowy zawartej w Promocji „Pakiet 1069 Indywidualni” lub ostatniego numeru GSM z konta Usługobiorcy objętego Promocyjnym Pakietem Minut niewykorzystane minuty w ramach Promocyjnego Pakietu Minut z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych są anulowane i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Usługobiorcy nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za minuty utracone w ramach Promocyjnego Pakietu Minut.
2. W przypadku zmiany taryfy dla numeru stacjonarnego aktywowanego w ramach Umowy zawartej w Promocji „Pakiet 1069 Indywidualni”, niewykorzystana wartość Promocyjnego Pakietu Minut z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowana i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Usługobiorcy nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za minuty utracone w ramach Promocyjnego Pakietu Minut.

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI

1. Promocja „Pakiet 1069 INDYWIDUALNI” nie może być łączona z innymi zniżkami, ofertami specjalnymi lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt 2.
2. Usługobiorca korzystający z Promocji „Pakiet 1069 INDYWIDUALNI”, będzie mógł korzystać z innych ofert specjalnych, zniżek i promocji skierowanych do klientów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji lub oferty specjalnej przewidziana będzie taka możliwość.


§ 5 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Usługobiorca nie ma prawa za pomocą prefiksu 1069 kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.
2. Polkomtel S.A. ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia naruszenia przez Usługobiorcę zobowiązań określonych w § 5 pkt 1 powyżej i/lub żądania od Usługobiorcy zapłaty kary umownej w wysokości 5000 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Usługobiorcy odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.

§ 6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W przypadku rozwiązania Umowy lub umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM dotyczącej ostatniego numeru GSM z konta Usługobiorcy w okresie funkcjonowania Promocyjnego Pakietu Minut następuje automatyczna deaktywacja Promocyjnego Pakietu Minut.
2. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu Promocji, skrócenia lub przedłużenia czasu trwania Promocji bez podawania przyczyn. Informacje o zmianie Regulaminu Promocji podane będą do wiadomości na stronie internetowej www.plusgsm.pl ze stosownym wyprzedzeniem.
3. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji „Pakiet 1069 INDYWIDUALNI” zastosowanie mają postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów oraz Regulaminu świadczenia przez Polkomtel S.A. usług telekomunikacyjnych Prefiks „1069”, o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Opinie:

Opinie archiwalne (43):

Komentuj

Komentarze / 43

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    damga pisze: 2005-07-15 21:09
    qpa - tylko w ramach jednego konta
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-15 21:26
    Zawsze to coś :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-15 21:38
    Ehhh , telefonia stacjonarna... Nie rozumiem , co oprócz niewiedzy może powodować , że ludzie niekorzystający z internetu typu pakiety czy Neo , trzymają się tak nieopłacalnego narzędzia komunikacji. Żeby skorzystać z 1069 , czy innego operatora musze mieć abo. minimum 42zł. 42 zł to 175 minut na stacjonarne w Samych Swoich.Inne prepaidy też nie są dużo gorsze... Tłumaczę babci , a ona swoje...Te 60 minut w ramach konta wygląda po prostu jak żart. Całe 2 minut dziennie ! :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-15 21:40
    2 minuty w ramach konta. Brawo!!! Heh , "świetna" promocja ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-07-15 21:42
    issa i własnie dla tych ludzi jest ta opcja:] a pozatym dla takich którzy mają neo (nie mają innego wyboru)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-15 22:15
    Tak więc Ci co liczą na telefony za złotówkę na wzór zachodni , niech porzucą marzenia; Lepiej kupujcie teraz , bo dzisiejsze promocyjne ceny aparatów , będziecie niedługo wpominać z rozrzewnieniem;-D Zwracam uwagę , że w cytacie wyżej jest słowo "operatorzy" , a jakakolwiek zbieżnośc z newsem o Plusie jest naturalnie czysto przypadkowa. Jak zawsze zresztą ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-07-15 22:33
    Ja mam teraz numer w O2, hehe pozdrowionka z Anglii ;D Trzymajcie sie tam w ojczyznie, jakby cos sie zmienilo dajcie info, by by...
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-07-15 22:35
    Podobne oferty uzalezniajace ceny w telefonii komorkowej od korzystania z konkretnego operatora w telefonii stacjonarnej bywaly zaskarzane jako nieuczciwa konkurencja. Ciekawe jak bedzie tym razem ;) Brawo dla Pomkomtela za odwage ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-07-15 22:46
    Te odejscie od substydiowania,to juz od zeszłego roku zapowiadają.Era nawet próbowała,w pewnym momencie, sprzedawać telefony w promocjach po wyższej cenie ,ale chyba nie wytrzymała kokurencji z Polkomtelem.Koniec substydiowania nastąpi wtedy, gdy rynek się bardziej nasyci.Ale sądzac po sukcesie MixPlus i telefonów za zeta, to nastąpi niedługo ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2005-07-15 23:25
    ***issa - a dlaczego mieliby rzucać się na kupowanie? Jeżeli łatwiej niż dzisiaj, za mniejsze pieniądze będzie można kupić telefon, to ludzie chętnie się tym zainteresują. I potrafię sobie wyobrazić promocje typu: raty "0" procent. aI co ważne, to operatorzy będą musieli postarać się o zainteresowanie swoją ofertą, czytaj: usługami.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-15 23:37
    Darek - a przecież tutaj możesz mieć te minuty w ramach konta u każdego operatora stacjonarnego - oczywiście nie wirtualnego jak tele2 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-15 23:38
    Tutaj masz uzależnienie od konkretnego preficku - i ten należy do Polkomtela. Nie wiem w czym problem?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-15 23:39
    prefiksu... co ja dzisiaj znowu piszę?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-16 00:16
    ... następnie weź pod uwagę , że telefon jest po to , by z niego korzystać (tym bardziej taki wypasiony). 1518 za telefon + 24(bo będzie używał , więc założenie choć trochę słuszne)* te nawet 30zł) , wychodzi już 2238zł , czyli po 93 zł miesięcznie. Mało?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-16 00:20
    Policz sobie , ile by Cię kosztowało utrzymanie zakup i utrzymanie takiego Samsunga w takiej np. promocji "Wakacyjne rozmowy" NP25 albo NP45;-) Argument , że kupuję sobie telefon i jest on bez umowy , to żaden argument , bo jak mówię takiego telefonu nie kupuje się do szuflady , czy żeby szpanować , no bo jakże by tak...
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-07-16 00:36
    wlo: ja juz widze jaki krzyk o nieuczciwa konkurencje by sie podniosl gdyby to Idea w duecie z TPSA zrobila tego typu oferte. A de facto TPSA w takim wypadku to nie byloby nic innego jak wykonywanie polaczen przez prefiks 1033. Ale tak juz jest, Idea z TPSA jako ci paskudni dominujacy nie moga tego co moga inni ;) A co do tego, ze te minuty moge miec u kazdego operatora stacjonarnego - to nie jest prawda. Tylko abonenci TPSA moga korzystac z prefiksu 1069, abonenci takiej Netii, Dialogu czy Telenetu (teraz Multimedia) juz nie. Oferta jest wiec skierowana tylko do abonentow TPSA. Szkoda, ze Polkomtel nie zdobyl sie na to, zeby otwarcie napisac w regulaminie "oferta dla abonentow TPSA".
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-16 00:59
    ***miki - żebyś zrozumiał to raz na zawsze. Jaj jeżdżę rowerem i mam telewizorek za 500zł , mój brat jeździ Toyotą i kupuje sobie za gotówkę telewizor za 8 tysiaków. Takie są fakty. Hej:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechotnik pisze: 2005-07-16 01:04
    tylko czy to 12.2 zł netto będzie doliczane do rachunku za stacjonarniak czy komórkovvca???? wolę swoją MEGĘ150 .
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-07-16 01:13
    aż dziwne, że nie nazywa się to "bez żadnych ograniczeń za darmo" albo coś w tym rodzaju.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szwadron 97 pisze: 2005-07-16 02:36
    do Grzechotnik widze ze nie masz zielonego pojecia w plusie dosteje sie jeden rachunek za prefix i komurkowy ale piszesz aby cos napisac
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-07-16 12:08
    Żenadka, ot taka sobie malutka żenadka. Już widzę te kolejki, bijatyki w salonach. Plus zastosował nikomu nieznaną taktykę łącząc dwa badziewia( oferta ind. głównie ) i wkręca, że to super promocja. No i te całe 3600 sekund w ramach konta. 10 pkt za rozśmieszenie od rana.
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2005-07-16 12:42
    ***issa - opisaleś stan na dzisiaj, a ja mówię o tm, co będzie w przyszłości. I jeszcze jedno - średnia cena telefonu sprzedawanego przez Nokię to 100-120 euro, SE - 140-150 euro. To znaczy, że jest sporo telefonów jest w cenie poniżej 100 euro, a reszta - powyżej. A teraz mi spójrz na ceny w Polsce - zaczynają się od min. 100 euro. reszta, grubo powyżej. czyli średnia cen. tel. Nokii i SE to o wiele więcej, niż odpowiednio 100-120 i 140-150. Pole do obniżek jest. i potrafię sobie wyobrazić, że operatot do rachunku dolicza np. 20 zł przy umowie na 2 lata i ludzie to wezmą. A Ty rzucasz tysiącami, bo myślisz tylko o tym, co dzisiaj. Więc nie dziwi mnie, że ludzie chcą dotowanych telefonów, bo dzisiaj to po prostu jedyny i najtańszy dla klientów kanał dystrybucji telefonów w Polsce.
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2005-07-16 12:47
    ***issa - i na koniec - operatorzy przestali mówić o tym, że mamy drogie usługi bo dotuja telefony. Okazuje się, że było to po prostu nadużycie, bo nikt nie doliczy się, ile dotują a o ile przepłacamy za usługi. Ci, którzy mają swój telefon i chcą tylko korzystać z usług realniej patrzą na ceny oferowane prze operatorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-16 13:00
    Mam rozumieć , że aktualnie mPunkt i pozostali dystrybutorzy telefonów zdzierąją jak i operatorzy? Na czym więc opierasz swoją wiarę w obniżki? "To znaczy, że jest sporo telefonów jest w cenie poniżej 100 euro, a reszta - powyżej. A teraz mi spójrz na ceny w Polsce - zaczynają się od min. 100 euro. reszta, grubo powyżej. " No i masz telefony za 1zł , i sporo telefonów powyżej 400zł. Poza tym z tymi średnimi to różnie bywa - jeździec i koń , też mają średnio po trzy nogi... Jak tu by wtedy sprzedać takiego T290i , skoro Nokia 6230 , albo K750i kosztowałby złotówkę? Kto tam na zachodzie kupuje te "badziewne" telefony , skoro zachód to kraina mlekiem i telefonami za 0.0 euro płynąca?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-16 13:11
    ***miki - jak nie kupisz telefonu za 1500zł , to kupisz go na 1200 z umową w najniższej taryfie. Jak nie to drugie , to kupisz w promocji za 620zł , płacąc abonament i do tego raty po 20 zł miesięcznie za telefon. Jak W Idei , to w Plusie , jak nie w Plusie to w Erze... Zawsze na jedno wyjdzie...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-16 13:47
    ***miki - ale cena K500i w Sklepie Internetowym Plusa jest obłędna. Na pewno masz co najmniej trochę racji :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-16 15:31
    Darek - czy prawo zabrania używania innych prefiksów u innych operatorów?? Pytam poważnie, bo trochę mnie to dziwi.
    0
  • Users Avatars Mini
    oryginalny pisze: 2005-07-16 15:42
    Rzeczywiście , oferta poniżej krytyki:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Windy pisze: 2005-07-16 16:09
    test
    0
  • Users Avatars Mini
    Windy pisze: 2005-07-16 16:10
    ***wlo*** jako że jesteś pracownikiem (właścicielem?)salonu Plus Gsm mam do ciebie pytanie. Co robi Plus Gsm gdy jakiś użytkownik tej sieci ma problemy z kartą SIM (gdy jest ona prwad. uszkodzona)? W Idei i Erze wystarczy jechać do salonów firmowych i tam miła pani włoży karte do czytnika i stwierdzi czy karta jest sprawna jeżeli sa na niej nieodwracalne błędy wymieni odreki na nowa tym samym problem jest rozwiązany.W plusie podobno nie mają czytników?! Sam mam problem z kartą i jestem przekonanny że karta jest uszkodzona bo obajwy są dokładnie takie same jak na mojej poprzedniej karcie z Idei która została wymieniona? Jak to jest w plusie?
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-07-16 16:31
    Takie pakiety nawet za 12,20 zl gdyby byly dla wszystkich bylyby ok. Wychodzi 20gr za min na komorke w plusie ze stacjonarnego!
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-07-16 16:58
    wlo: nie zabrania, ale tylko TPSA jako operatora dominujacego prawo zmusza do zawierania umow z "niezaleznymi" operatorami (np. Tele2, Polkomtel) umozliwiajacych abonentom TPSA korzystanie z uslug tych operatorow przez prefiksy. Taki Dialog czy Netia ma wolna reke, moze ale nic nie musi. A wiadomo, ze lepiej miec monopolik i zachowac calosc wplywow z rozmow dla siebie niz wpuscic konkurencje, wiec Dialog czy Netia nie ma zamiaru podpisywac stosownych umow z Tele2 czy Polkomtelem coby abonenci mogli dzwonic przez prefiksy i dawali zarabiac komu innemu. Po co dawac zarabiac obcym jak nie ma przymusu, w efekcie z malutkimi wyjatkami mozliwosci korzystania z prefiksow u innych operatorow niz TPSA brak.
    0
  • Users Avatars Mini
    diwo pisze: 2005-07-16 18:14
    Ceny telefonów w Polsce poza promocją zaczynają się od około 160 złotych za najprostszy model - czyli około 40 euro. Do 100 euro można kupić przynajmniej kilkanaście modeli... Oczywiście nie są to wypasione aparaty ale coś z kolorem, GPRSem i MMSami już można do tej ceny znaleźć... Nokia 3100 poza promocją w Idei kosztuje 399 złotych...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-16 19:49
    Windy - a skąd Ci przyszło to do głowy? Wyprowadzam Cię w bęłdu... NIe jestem w żaden sposób związany zawodowo z Plusem czy Polkomtelem ;-) Nie mam doświadczeń z wymianą kart uszkodzonych, ale kiedyś koleżanka wymieniała kartę w Simplusie. Musiała jechać do Łodzi do salonu - jeszcze w starej lokalizacji to było. Tak - kartę która nie chciała logować się w sieci sprawdzili w czytniku, przenieśli jej na nową książkę kontaktowa - zawartość nie była uszkodzona. Darek - jeśli mogą a nie robią... Czego tu wymagać od Tepsy? Oni się zachowują dokładnie tak samo - jak powiedziałeś - jeśli nie ma przymusu...
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2005-07-17 00:06
    ***issa - ja nie czepiam się oparatorów, że po tyle a tyle sprzedają telefony. Ja stwierdzam prosty fakt, że jeżeli z paru milionów komorek sprzedanych np. w tym roku w Polsce zdecydowaną ich ilość sprzedają operatorzy, a rynek kupna bez dotacji lub poza operatorem dopiero się tworzy i rozwija, to racze pewne jest, że w przyszłosci ich ceny będą niższe. Choćby z racji tańszej obsługi kredytu. Natomiast masz rację co do uśredniania, to często wprowadza w błąd albo nie oddaje do końca istoty rzeczy. Ale zwróć np. uwagę na to, że koszt pozyskania klienta abonamentowego przez Polkomtel to mniej niż 400 zł. Oczywiście wchodzą również (tak mi się wydaje) osoby, które kupują tylko usługi. Ale z drugiej strony, mamy też ine koszty poza zakupem telefonu, choćby reklama.
    0
  • Users Avatars Mini
    krzyno pisze: 2005-07-17 23:09
    issa 15-07-2005 19:38 - jest tak dlatego, że starsi ludzie boją się wysokich opłat i tego ze nikt ze znajomych nie będzie dzwonił na te komórki bo też będą bać się wysokich opłat i koło sie zamyka, a 2 sprawa to to, że jest to zbyt skomplikowana zabawka dla starszych osób. Ja też chciałem namówić ciotkę która ma abo socjalny w tepsie na samych swoich, ale ona twierdzi że wtedy nikt do niej na komórkę juz nie zadzwoni na pogaduchy. Młodzi inaczej liczą i dzwonią z komórek.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-17 23:51
    krzyno - nic dziwnego - "młodzi" albo utrzymują tylko swój telefon, alebo go po prostu mają, a rachunki płacą im rodzice ;-) Wiem co mówię... Chociaż u mnie akurat abonament to część kieszonkowego (nie całość, ale 3/4). Ale masz rację - młodzi inaczej liczą ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    krzyno pisze: 2005-07-18 17:11
    wlo - ja mam 33 lata i nie dostaję już kieszonkowego a ciotce przeliczałem i porównywałem abo socjalny w tepsie z np prepaidami, ale bez rezultatu
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-18 21:30
    krzyno - nie mówiłem o Tobie, a jednocześnie "młody" tutaj ozbacza zupełnie co innego niż Tobie się wydaje ;-) Tak - mam znajomych - starszych (ok. czterdziestki i więcej) którzy mimo tego, że nie opłaca im się utrzymywać stacjonarnych telefonów, wracają do nich, bo... nikt do nich nie dzownił po likwidacji stacjonarnego! Mam kolegę w Twoim wieku, który także wprowadził się do nowego mieszkania i mimo, że stacjonarny mu się nie opłaca - mają po komórce z żoną i to im się bardzo opłaca, zmuszony jest zamówić stacjonarny. Bo jeśli sam nie zadzwoni, mało kto do niego zadzwoni...
    0
  • Users Avatars Mini
    krzyno pisze: 2005-07-18 23:40
    wlo - wyjaśnij proszę co oznacza tutaj "młody", a tak poza tym sam myślę o rezygnacji ze stacjonarki, ale po 1 to moja matula nie jest przekonana do rezygnacji pomimo, że ma już komórkę od kilku lat i dzwoni normalnie, ale tak jak powiedziałem wcześniej nie wszyscy chcą dzwonić na komórki, bomają ochotę kilka minut pogadać, a po 2 to moja żona prowadzi mały interesik i nie wszystkie klientki dzwonią do niej na komórkę.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-19 10:17
    krzyno - poczytaj to zobaczysz, co tutaj znaczy "młody".
    0
  • Users Avatars Mini
    frust pisze: 2005-07-20 13:05
    to tylko promocja i to na trzy miesiace później cena bardzo wzrasta do 12,20zł brutto wtedy te dwa pakeiciki po 30 minut przestają być takei fajne
    0
  • Users Avatars Mini
    oligarch pisze: 2005-07-20 14:44
    myślałem że to dla komórek a to dla tej nieudanej telefoniii stacjonarnej made by plus szkoda
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: