United Pan-Europe Communications i chello poinformowali, że z usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu chello korzysta już łącznie 600 000 klientów.
Dane o rozwoju chello:
600 000 stałych łącz do Internetu zainstalowanych do dnia 8 sierpnia 2002 r.
ponad trzydziestoprocentowy przyrost liczby klientów w ciągu ostatnich 12 miesięcy
ponad 10 000 klientów w Polsce.
Z okazji tego wydarzenia John F. Riordan, dyrektor zarządzający i prezes UPC, złożył wizytę w domu sześćsettysięcznego klienta chello w Amsterdamie. "Jestem dumny z sukcesu chello. Sześćsettysięczny klient to kamień milowy na drodze rozwoju usługi. Nigdy nie udałoby się nam osiągnąć takiej pozycji, gdyby nie troska o potrzeby klienta, która wyznacza kierunek wszystkich naszych działań. Cieszę się, że mogę być teraz razem z naszym sześćsettysięcznym klientem. Jestem pewien, że dzięki chello Internet stanie się dla tej rodziny źródłem dużej radości" - powiedział.
Sześćsettysięczne łącze chello zostało zainstalowane w domu państwa De Weert w Amsterdamie, w Holandii. Pani De Weert zamówiła chello, by sprawić prezent synowi na jego piętnaste urodziny. UPC i chello przygotowały niespodziankę dla swoich wyjątkowych klientów - ufundowały weekendową wycieczkę dla całej rodziny.
Edyta Kurek, dyrektor ds. Internetu i nowych usług w UPC Telewizji Kablowej, powiedziała: "W miarę jak Internet staje się częścią codziennego życia, coraz więcej ludzi wybiera chello, by móc korzystać z szybkiego stałego łącza za zryczałtowaną opłatą. Nieskrępowany dostęp do Internetu, jaki zapewniamy klientom, stanowi podstawę sukcesu chello".
W Polsce szerokopasmowy Internet chello jest dostępny w sieciach UPC Telewizji Kablowej od grudnia 2000 roku. Obecnie korzystają z niego mieszkańcy Krakowa i Warszawy.
chello jest dostawcą szerokopasmowego Internetu. Jest obecny w Austrii, Belgii, Francji, Holandii, Norwegii, Szwecji, Polsce i na Węgrzech. chello wchodzi w skład grupy United Pan-Europe Communications (UPC) i jest częścią UPC Media Division.