600 tys. użytkowników chello w Europie

Newsy
Żródło: UPC
Opinie: 37

United Pan-Europe Communications i chello poinformowali, że z usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu chello korzysta już łącznie 600 000 klientów.


Dane o rozwoju chello:

  • 600 000 stałych łącz do Internetu zainstalowanych do dnia 8 sierpnia 2002 r.

  • ponad trzydziestoprocentowy przyrost liczby klientów w ciągu ostatnich 12 miesięcy

  • ponad 10 000 klientów w Polsce.

Z okazji tego wydarzenia John F. Riordan, dyrektor zarządzający i prezes UPC, złożył wizytę w domu sześćsettysięcznego klienta chello w Amsterdamie. "Jestem dumny z sukcesu chello. Sześćsettysięczny klient to kamień milowy na drodze rozwoju usługi. Nigdy nie udałoby się nam osiągnąć takiej pozycji, gdyby nie troska o potrzeby klienta, która wyznacza kierunek wszystkich naszych działań. Cieszę się, że mogę być teraz razem z naszym sześćsettysięcznym klientem. Jestem pewien, że dzięki chello Internet stanie się dla tej rodziny źródłem dużej radości" - powiedział.

Sześćsettysięczne łącze chello zostało zainstalowane w domu państwa De Weert w Amsterdamie, w Holandii. Pani De Weert zamówiła chello, by sprawić prezent synowi na jego piętnaste urodziny. UPC i chello przygotowały niespodziankę dla swoich wyjątkowych klientów - ufundowały weekendową wycieczkę dla całej rodziny.

Edyta Kurek, dyrektor ds. Internetu i nowych usług w UPC Telewizji Kablowej, powiedziała: "W miarę jak Internet staje się częścią codziennego życia, coraz więcej ludzi wybiera chello, by móc korzystać z szybkiego stałego łącza za zryczałtowaną opłatą. Nieskrępowany dostęp do Internetu, jaki zapewniamy klientom, stanowi podstawę sukcesu chello".

W Polsce szerokopasmowy Internet chello jest dostępny w sieciach UPC Telewizji Kablowej od grudnia 2000 roku. Obecnie korzystają z niego mieszkańcy Krakowa i Warszawy.

chello jest dostawcą szerokopasmowego Internetu. Jest obecny w Austrii, Belgii, Francji, Holandii, Norwegii, Szwecji, Polsce i na Węgrzech. chello wchodzi w skład grupy United Pan-Europe Communications (UPC) i jest częścią UPC Media Division.

Opinie:

Opinie archiwalne (37):

Komentuj

Komentarze / 37

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    piwo pisze: 2002-08-09 00:10
    Cieszy taki nius, ale ceny dostepu via Chello sa wysokie, daleko nam jeszcze do powszechnego Inetu pod strzecha...:-(
    0
  • Users Avatars Mini
    portal pisze: 2002-08-09 00:12
    i raczej nie beda sie zbyt szybko rozwijac... to maja klopoty finansowe... a poza tym co to jest 10 000 (nawet jesli ta suma jest wiarygodna)
    0
  • Users Avatars Mini
    kpt.Hook pisze: 2002-08-09 00:21
    piwo: znasz polskie ceny tej usługi? podaj jesli tak...
    0
  • Users Avatars Mini
    portal pisze: 2002-08-09 00:32
    kpt.Hook, zapraszam Cie na www.chello.pl tam jest wszytko o tej usludze
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2002-08-09 00:46
    drogo w h.. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    portal pisze: 2002-08-09 00:59
    :-))) i wcale nie na takim wysokim poziomie... :-))) wiem wiem, to konkurencja i nie powienem, ale to prawda :D POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-08-09 01:21
    Niech dzialaja...
    0
  • Users Avatars Mini
    Cosmic pisze: 2002-08-09 01:46
    Heh, jutro wybieram sie do Amsterdamu... hihh Ceny netu w Polsce i tak beda spadac, no i dobrze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    michal pisze: 2002-08-09 01:47
    ....chello nie jest takie rozowe, co drugi dzien nie dzila przez pare godzin, ciagle awarie i inne atrakcjie.....
    0
  • Users Avatars Mini
    michal pisze: 2002-08-09 01:48
    .
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-08-09 02:26
    Michal - instalowalem soft u goscia z chello (osiedle Piaski) - niezla jazda :-) Net chodzi jak bajka. Inna sprawa ze tez sie skarzyl na padanie sieci, ale nie bylo to tak czesto jak mowisz. Transfer (testowalem) wychodzil na 280 kbps na Polske i jakies 220 na zagranice. A jak sie ma sprawa z ACN'em? Macie jakies konkretne dane o szybkosci podstawowego łącza?
    0
  • Users Avatars Mini
    portal pisze: 2002-08-09 02:29
    ***CiepliX*** ACN chodzi dosc ladnie, widzialem transfer z polskiego serwerka to bylo nawet (wskazanie windows downloadera) 50-60 kB/sec... wiec nawet bardzo ladnie, nie sa awaryjni, i maja dosc dobra obsluge klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kiler79 pisze: 2002-08-09 03:01
    Chello chodzi, przynajmniej u mnie bez zarzutu, tylko raz na miesiąc przez 20 minut się resetuje modem. Co do prędkości to z mojego doświadczenia wynika, że ACN ma szybszy transfer na Polskę ale za to woniejszy transfer na świat. U mnie maksymalny transfer to około 60 kb/s, i często go osiągam.
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-08-09 03:21
    Kiler: Prawda jest OK a co do ceny to można polemizować. Ile czasu można spędzić w necie przez tepsę za 129pln? Wyjdzie miesiąc?
    0
  • Users Avatars Mini
    qbul pisze: 2002-08-09 03:22
    jakośc niezła, ale cena :( .......... ja tam wolę siec osiedlową 45zł/mies :)
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-08-09 03:25
    michal: Może powinieneś to zgłosić, a jeśli nie pomoże to kogoś przetrącić (dupka instalatora) Kiedyś o mały włos nie zwaliłem ze schodów przdstawiciela z UPC za złą jakość obrazu, od tej pory mam co jakieś 2 miesiące wizytę instalatorów i przegląd.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-08-09 03:27
    ACN smiga bardzo dobrze, mam od roku i nie moge powiedziec zlego slowa. nominalnie podstawowy dostep to 128/96 kb/s. W praktyce przy wykorzystaniu proxy w granicach 512kb/s. Proxy obejmuje polske i swiat. A jak jest jakis problem, to zazwyczaj dzieje sie to na sieci Ipartners. Co do chello to podobne parametry ma bez proxy, a proxy nie w kazdym przypadku sicgania danych dziala. .....
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-08-09 03:27
    ... A czy to drogo??? to zalezy kto co potrzebuje, bo w przypadku sieci osiedlowych (200abonetow na 2Mb/s laczu) to troche inny dostep do sieci niz ACN, czy CHELLO. Acha i jak ktos tylko slyszal to moze niech nie wyraza tak zdecydowanie swojej opinii. **** portal: tu akurat nie ma nic do rzeczy program przez jakis sie sciaga, to co widziales to bylo przez proxy przegladarki, a jak takie samo proxy ustawisz w naprzyklad GetRight to bedziesz mial to samo. A nawet jezeli w przegladarce wylaczysz proxy, pociagniesz cos programe z ustawionym tymze proxy i jednoczesnie cos przez przegladarke to bedziesz w sumie mial okolo 80KB/s (spawdzone)
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-08-09 03:28
    qbul: Nie wszyscy mają fart i na osiedlu internet, mało tego znam wiele osób które zapłaciliby więcej niż UPC chce ale tam nie ma kabla.
    0
  • Users Avatars Mini
    qbul pisze: 2002-08-09 03:34
    196906: fakt, nie wszyscy, ale i tak ceny inetu w Polsce to jawne przestępstwo, i ktoś powinien za to beknąć (może tpsa - nareszcie) pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-08-09 03:41
    qbul: Jeszcze poczekamy.
    0
  • Users Avatars Mini
    qbul pisze: 2002-08-09 03:45
    i mam nadzieję, że sie doczekamy. bo moja lepsza 1/2 chce budować dom, a ja nie wyobrażam sobie wieczoru bez GoL'a ;-) a telefonu stacjonarnego mieć nie będę. pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-08-09 03:50
    qbul: Powinien być pakiecik na net w GPRS jak 10pln za wap w Erze i możesz stawiać ten domek.
    0
  • Users Avatars Mini
    portal pisze: 2002-08-09 03:55
    ***Giewont*** nie wiem jak mnei zrozumiales, ja nie sugerowalem ze ma znaczenie jakiego sie rogramu uzywa, a poza tym mozna ich pochwalic, bo swiadcza uslugi na naprawde przyzwoitym poziomie. POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    qbul pisze: 2002-08-09 04:00
    196906: to jest niezły pomysł (popieram w 100 %), nie wiem tylko jak przetłumaczyć opom, że powinni coś takiego wprowadzić - może siakaś promocja dla "młodych małżeństw" :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    portal pisze: 2002-08-09 04:06
    ***qbul*** ja tez popieram w 100%, ale jest jedno ale... jakby cos takiego sprzedawali to 80% mogemowcow by na to wskoczylo, i czlowiek nie wyslalby SMSa z komory, a tym bardziej nie zadzowni.. ale w teorii wyglada REWELACYJNIe, i pomysl na promo swietny! :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-08-09 04:18
    Wszak opy płaczą że w sieciach jest znikomy ruch jeśli chodzi o dane. A Plus chwali się że postawił ponad 200 BTS-ów ostatnio niech to udowodnią. Ale nam wali na dekle i tak wiemy że to bajki i nie doczekamy tego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-08-09 10:25
    Ilosc klientow w polsce jest naprawde pokazna!
    0
  • Users Avatars Mini
    doa pisze: 2002-08-09 10:37
    Stały dostęp przez chello to rewelacja. Korzystam od prawie roku. Cena wcale nie jest wygórowana. 159 pln brutto a w tej kwocie również telewizyjny pakiet podstawowy z jakimiś 60 kanałami. Ludziska w tepsie za marne 45 godzin ryczałtowego dostępu płaci się aż 80 pln netto. Ale z tą powszechnością dostępu to lipa straszna. Jak na razie to niestety tepsa świadczy usługę powszechnie bo w całej Polsce. Internetolubek w Koziej Wólce na takie chello czy acn chyba się nie doczeka, a i np. w wawie nie wszędzie cię podłączą:(
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-08-09 10:40
    A ja sobie myślę, że kazdy sposób propagowania dostępu do net-u zasługuje na pochwałę....
    0
  • Users Avatars Mini
    AntyTEPSIARZ pisze: 2002-08-09 11:18
    No coz za te pieniadze to niestety nie jest konkurencja. Chello jest dostepne w UPC jedynie w Krakowie i W-wie. Inne lokalizacje maja w dupie. Dzieki ze u mnie znalazlo sie kilku kolesi i na 35 kompow mamy 2mbity i to za 80 brutto. Lepszych ofert narazie nie widzialem ;-). Sa co prawda tansi ale w sieciach jest po 150-200 kompow na laczach od 2-4 Mbitow i w pzredziale cenowym 45-120 brutto
    0
  • Users Avatars Mini
    doa pisze: 2002-08-09 11:49
    Amatorskie sieci komputerowe to nadzieja i radość dla wielu internetoludzików. Wg. trzepaka (www.trzepak.pl) znanych jest 624 sieci. Tylko aby zorganizować taką sieć trzeba kilku napaleńców siedzących trochę w sieci :) no i internetoludzików, którzy pokryją koszty dzierżawy łącza. Widziałem taką "osiedlową" (okablowane 2 duże 10-piętrowce) sieć w Lublinie. Frajda niesamowita.
    0
  • Users Avatars Mini
    robxt pisze: 2002-08-09 14:01
    Ja mysle ze ceny nie sa az taki wysokie, wystarczy popatrzec np. na SDI (ok 140 zl/mc i bardzo droga instalka za 128 kbps). W chello bez kablowki (teoretycznie) wychodzi tez okolo 140 zl/mc, a masz 512 kbps i do tego tania instalacja. Wiem ze TPSA wprowadzila Neo+, to jest nawet ciekawe pod wzgledem cenowym w porownaniu do innych ofert stalych łącz, ale to itak wychodzi drozej od Chello. BTW. Jestem uzytkownikiem chello i wydaje mi sie ze te wszystkie bajki (bez urazy) od jego powolnosci, awariach, itp. to nie maj zbyt wiele wspolnego z rzeczywistoscia. Przynajmniej u mnie. Mieszkam w Krakowie i jestem z chello zadowolony. A co do oplat, to za granica chello kosztuje 49 euro, wiec cena jak w Polsce. Chello jest tanie... tylko w Polsce zarobki sa zbyt male. Powiem wiecej: u nas wiele rzeczy jest tanich, choc tak nie myslimy, bo zbyt malo zarabiamy. Ceny sa takie jak na Zachodzi, tylko place nie te. To jest oczywiscie moje zdanie i kazdy ma prawo sie z tym nie zgodzic. Podzrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-08-09 14:37
    Aby internet był u nas dla każdego jak na zachodzie ceny muszą zejść do 30pln. i basta.
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-08-09 14:47
    robxt ma calkowita racje. ceny laczy internetowych sa takie jak wszedzie ale w POlsce sa wyjatkowo marne zarobki
    0
  • Users Avatars Mini
    telefonica pisze: 2002-08-09 19:29
    Tylko Warszawa i Kraków? a gdzie Szczecin
    0
  • Users Avatars Mini
    Kaamil pisze: 2002-08-09 23:03
    telefonica: niestety w Szczecinie (a takze Katowicach, Gdansku, Bydgoszczy, Lublinie i Wroclawiu) nie bedzie chello jeszcze przez kilka najblizszych lat - UPC wypstrykalo sie z pieniedzy i nie prowadzi juz od ponad roku zadnych inwestycji (w zeszlym roku przeprowadzili w trzech fazach restrukturyzacje - m.in. wyrzucili 95% ludzi z dzialow konstrukcji (bo po co ich trzymac skoro forsy na inwestowanie i tak nie ma). A jeszcze 2,5 roku temu tak ladnie to wygladalo, firma byla gotowa wprowadzic wszedzie tzw. potrojna usluge (Broadband: TV, Internet /Chello/, Telefonia /Priority/) niestety wtedy nie mogli sie doczekac koncesji (dostali ja dopiero pod koniec sierpnia 2000 roku - ale wtedy okazalo sie ze akce na gieldach w NY i Ansterdamie spadly do tak niskiego poziomu ze nikt nie chcial im dac kredytu...)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: