Firma Mobile Entertainment Company (należąca do funduszu Penta Ivestments) zaprezentowała dziś ofertę nowego operatora wirtualnego MOBILKING. Nowy MVNO (w sieci PTC) rozpocznie sprzedaż starterów w II połowie lutego.
Tomasz Rudnicki, szef MOBILKING:
Oferta MOBILKING będzie się opierać na będzie wyłącznie na wariancie prepaid. Do każdego startera będą dołączane: smycz na telefon, metalowe pudełko, brelok do kluczy, plakat z nagą kobietą, a także usługi w wersjach testowych. Karty będzie można nabyć między innymi w sklepach Żabka, kioskach współpracujących z Kolporterem i niezależnych sklepach z telefonami komórkowymi (dystrybutorem jest Connex). Startery mają być dostępne w 20 tys. POS.
Cennik usługi:
Klienci korzystający z MOBILKING będą mogli sprawdzić najnowsze wyniki ulubionej drużyny, obejrzeć erotykę, pośmiać się z dowcipów, ściągnąć filmiki i animacje czy poznać stawki bukmacherskie.
"MOBILKING to mocna marka tylko dla prawdziwych facetów” – mówi Tomasz Rudnicki szef MOBILKING.
Nowy operator zakłada optymistycznie, że do końca 2008 r. pozyska około 200 tys. abonentów. Prefiks usługi to 882.
Tomasz Rudnicki zaprzeczył, że MEC planuje wprowadzić na rynek kolejne marki np. sławną już Żabkę Mobile. Rudnicki twierdzi, że MOBILKING ma duże szanse na sukces, bo jego wejście na rynek będzie wsparte dużą kampanią reklamową. Będzie to pierwszy MVNO reklamowany w telewizji. Reklamy pojawią się także w internecie, punktach sprzedaży oraz w prasie. Kampanię reklamową przygotowała agencja z Czech, PR-em zajmuje się Ciszewski PR, content dostarcza czeska firma MobilBonus.
Kampanię teazerową (dwa krótkie filmy) operatora można zobaczyć na witrynie: WWW.MOBILKING.PL
Konferencja MOBILKING w warszawskiej fabryce wódki Koneser: | |