Idea wprowadziła ofertę „Bezpłatny Pakiet Minut na Firmę” - do 90 godzin dodatkowych bezpłatnych połączeń. Oferta „Bezpłatny Pakiet Minut na Firmę” obowiązuje od 20.02.2004 do odwołania. Skierowana jest do firm i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, posiadających numer REGON.
Cechy oferty:
Dodatkowy bezpłatny Pakiet Minut na Firmę (PMF) na połączenia do sieci stacjonarnych i Idei co miesiąc przez 6 lub 9 miesięcy dla nowych klientów, a dla obecnych klientów zawsze przez 9 miesięcy:
- 80 minut przy wyborze planu taryfowego Idea Firma 50,
- 200 minut przy wyborze planów taryfowych Idea Firma 100 i Idea Top Firma 200,
- 600 minut przy wyborze planu taryfowego Idea Top Firma 400.
Z dodatkowych minut mogą korzystać wszystkie aktywacje na koncie abonenckim znajdujące się w planach taryfowych Idea Firma 25-400, Idea Meritum 20-250, Meritum, HPM500-5000.
SMS-y po 0,10 zł (0,12 zł z VAT) każdy przez 6 pierwszych miesięcy w Pakiecie 100 SMS,
MMS-y po 0,20 zł (0,24 zł z VAT) każdy przez 6 pierwszych miesięcy w Pakiecie 25 MMS-ów.
Telefony:
Nokia 6600 za 399 zł (486,78 zł z VAT),
Samsung E700 za 99 zł (120,78 zł z VAT),
Nokia 6610 za 1 zł (1,22 zł z VAT),
Motorola E365 za 1 zł (1,22 zł z VAT),
Sony Ericsson T230 za 1 zł (1,22 zł z VAT),
Nokia 3100 1 zł (1,22 zł z VAT),
Siemens C60 1 zł (1,22 zł z VAT).
Powyższe ceny telefonów obowiązują dla planów taryfowych Idea Top Firma 200 i 400. W promocji dostępne są wszystkie telefony z cennika promocyjnego Idea dla Firm.
Minuty z Pakietu Minut na Firmę mogą być używane wyłącznie do realizacji połączeń do sieci stacjonarnych oraz wewnątrz sieci Idea (oprócz połączeń wewnątrz Nowej Biznes Grupy / Biznes Grupy i numerów specjalnych) dopiero po wykorzystaniu minut z pakietu podstawowego przez wszystkie aktywacje na koncie abonenckim w planach taryfowych Idea Firma 25-400, Idea Meritum 20-250, HPM 500-5000, Meritum Bis.
Niewykorzystane minuty z Pakietu Minut na Firmę nie przechodzą na następny miesiąc.
Zmiana planu taryfowego na niższy jest zablokowana przez pierwsze 9 pełnych okresów rozliczeniowych.
Pakiet 100 SMS-ów można aktywować w dowolnym momencie. Promocyjny abonament miesięczny 10 zł (12,20 zł z VAT) obowiązuje przez pierwsze 6 pełnych okresów rozliczeniowych od daty aktywacji karty SIM, po tym okresie opłata abonamentowa jest zgodna z cennikiem. Pakiet 100 SMS-ów można dezaktywować w dowolnym momencie.
Pakiet 25 MMS-ów można aktywować w dowolnym momencie. Promocyjny abonament miesięczny 5 zł (6,10 zł z VAT) obowiązuje przez pierwsze 6 pełnych okresów rozliczeniowych od daty aktywacji karty SIM, po tym okresie opłata abonamentowa jest zgodna z cennikiem. Pakiet 25 MMS-ów można dezaktywować w dowolnym momencie.
Możliwość sprawdzenia liczby niewykorzystanych minut w pakiecie w danym miesiącu przez wysłanie SMS-a z komendą „PMF” pod numer „333”. Opłata za wysłanie SMS-a zgodna z obowiązującym cennikiem.
REGULAMIN PROMOCJI „Bezpłatny Pakiet Minut na Firmę” z dnia 20 lutego 2004 r.
§ 1 ZAKRES PROMOCJI
1. Promocyjna sprzedaż telefonów i aktywacji w ofercie „Bezpłatny Pakiet Minut na Firmę”, zwana dalej „Promocją”, skierowana jest do przedsiębiorców (w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. „Prawo działalności gospodarczej”) oraz innych podmiotów zarejestrowanych w rejestrze REGON zwanych dalej „Abonentami”, zawierających w okresie jej trwania umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci GSM 900/1800, zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej GSM 900/1800 przez Spółkę pod firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 28 października 2003 roku.
2. Promocja obowiązuje od dnia 20.02.2004 r. do odwołania albo do wyczerpania zapasów telefonów lub kart SIM. PTK Centertel Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zakończenia Promocji w każdym czasie bez podawania przyczyny.
§2 PRZEDMIOT PROMOCJI
1. W ramach Promocji Abonent ma prawo do aktywowania numeru abonenckiego na warunkach szczególnych, opisanych poniżej:
a) jeżeli w momencie zawarcia umowy Abonent wybrał plan taryfowy Idea Firma 25(IF25) lub Idea Firma 50(IF50) – promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 50 zł bez VAT (61 zł z VAT);
b) jeżeli w momencie zawarcia umowy Abonent wybrał plan taryfowy Idea Firma 100(IF100), Idea Top Firma 200(ITF200) lub Idea Top Firma 400(ITF400) – promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15 zł bez VAT (18,30 zł z VAT).
2. Opłata aktywacyjna określona w § 2 pkt 1 lit. a) lub b) płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem za usługi telekomunikacyjne.
3. W ramach Promocji Abonent ma prawo do zakupu telefonu w cenie promocyjnej określonej w Cenniku telefonów w ofercie promocyjnej „Idea dla Firm”, obowiązującym w dniu zawarcia umowy.
4. Telefony oferowane w Promocji posiadają blokadę SIM-lock umożliwiającą pracę telefonu jedynie z kartami SIM w sieci Idea.
5. Abonent ma prawo do korzystania na warunkach promocyjnych z usługi „Pakiet SMS 100” dla każdego numeru abonenckiego aktywowanego w Promocji pod warunkiem aktywowania usługi do końca 6 pełnego okresu rozliczeniowego liczonego od daty zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
W przypadku skorzystania przez Abonenta z tej możliwości opłata abonamentowa wynosi 10 zł bez VAT (12,20 z VAT) za usługę „Pakiet SMS 100” przez czas do końca 6 pełnego okresu rozliczeniowego liczonego od daty zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Pozostałe warunki świadczenia usługi „Pakiet SMS 100” są zgodne z obowiązującym cennikiem.
Począwszy od 7 pełnego okresu rozliczeniowego opłata abonamentowa za usługę „Pakiet SMS 100” jest zgodna z obowiązującym cennikiem.
6. Abonent ma prawo do korzystania na warunkach promocyjnych z promocyjnej usługi „Pakiet MMS 25” dla każdego numeru abonenckiego aktywowanego w Promocji pod warunkiem aktywowania usługi do końca 6 pełnego okresu rozliczeniowego liczonego od daty zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
W przypadku skorzystania Abonenta z tej możliwości opłata abonamentowa wynosi 5 zł z VAT (6,10 zł z VAT) za promocyjną usługę „Pakiet MMS 25 ” do końca 6 pełnego okresu rozliczeniowego liczonego od daty zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Pozostałe warunki świadczenia usługi „Pakiet MMS 25” są zgodne z obowiązującym Regulaminem świadczenia promocyjnej usługi „Pakiet MMS”.
Począwszy od 7 pełnego okresu rozliczeniowego opłata abonamentowa za usługę „Pakiet MMS 25” jest zgodna z obowiązującym Regulaminem świadczenia promocyjnej usługi „Pakiet MMS”.
7. W ramach niniejszej Promocji Abonent otrzymuje jeden dodatkowy pakiet bezpłatnych minut (PMF) na konto abonenckie, na którym jest aktywowany numer abonencki w niniejszej Promocji. Liczba minut w PMF będzie przyznana zgodnie z najwyższym planem taryfowym wybranym dla numerów abonenckich aktywowanych w ramach niniejszej Promocji, według poniższych zasad na czas określony, zgodny z pkt 8 poniżej:
a) przy wyborze planu taryfowego IF 50 Abonent otrzymuje dodatkowy pakiet 80 bezpłatnych minut (PMF 80),
b) przy wyborze planu taryfowego IF 100 lub ITF 200 Abonent otrzymuje dodatkowy pakiet 200 bezpłatnych minut (PMF 200),
c) przy wyborze planu taryfowego ITF 400 Abonent otrzymuje dodatkowy pakiet 600 bezpłatnych minut (PMF 600).
8. PMF, o którym mowa w pkt 7 powyżej przyznawany jest na czas określony:
a) 6 pełnych okresów rozliczeniowych dla Abonentów, którzy przed zawarciem umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych wynikających z niniejszej Promocji nie posiadali konta abonenckiego w sieci Idea w ofercie abonamentowej;
b) 9 pełnych okresów rozliczeniowych dla Abonentów, którzy przed zawarciem umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych wynikających z niniejszej Promocji posiadali konto abonenckie w sieci Idea w ofercie abonamentowej lub dla Abonentów zawierających umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w Promocji jednorazowo dla co najmniej dwóch numerów abonenckich.
9. PMF wynikający z niniejszej Promocji może być wykorzystany przez wszystkie numery abonenckie aktywne na koncie abonenckim, dla którego w niniejszej Promocji PMF zastała przyznany, o ile działają w planach taryfowych w ofercie Idea dla Firm, Idea Meritum, Meritum lub planie taryfowym HPM z wyłączeniem planu taryfowego Abonament Limitowany.
10. Abonent otrzymuje PMF począwszy od pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym nastąpiła aktywacja numeru abonenckiego w Promocji.
11. Minuty z PMF mogą być wykorzystane wyłącznie do wykonywania połączeń z numerami sieci stacjonarnych oraz z numerami abonenckimi sieci Idea, z wyłączeniem połączeń z numerami bezpłatnymi i specjalnymi oraz połączeń wykonywanych w ramach usługi Nowa Biznes Grupa albo usługi Biznes Grupa.
12. Minuty z PMF mogą być wykorzystane po uprzednim wykorzystaniu minut z pakietu podstawowego i innych dodatkowych pakietów minut. Niewykorzystane minuty z PMF nie przechodzą na następny okres rozliczeniowych.
13. Abonent ma możliwość sprawdzenia ilości niewykorzystanych minut z PMF poprzez wysłanie SMS-a z komendą „PMF” pod nr „333”. Opłata za wysłanie SMS-a jest zgodna z obowiązującym cennikiem.
14. W przypadku aktywacji kolejnego numeru abonenckiego w ramach niniejszej Promocji:
a) jeżeli dla wybranego przez Abonenta planu taryfowego, zgodnie z pkt 7 powyżej przysługuje PMF odpowiadający dotychczas wykorzystywanemu, PMF ulega przedłużeniu do końca 9-ego pełnego okresu rozliczeniowego liczonego od dnia aktywacji nowego numeru abonenckiego,
b) jeżeli dla wybranego przez Abonenta planu taryfowego, zgodnie z pkt 7 powyżej przysługuje PMF wyższy niż dotychczas wykorzystywany, wykorzystywany PMF zostaje zastąpiony PMF wyższym, przyznanym na czas 9 pełnych okresów rozliczeniowych liczonych od momentu aktywacji nowego numeru abonenckiego,
c) jeżeli dla wybranego przez Abonenta planu taryfowego, zgodnie z pkt 7 powyżej przysługuje PMF niższy niż dotychczas wykorzystywany, warunki korzystania z PMF nie ulegają zmianie.
14. W ramach Promocji Abonent ma możliwość korzystania z połączeń z numerami infolinii i serwisów audioteksowych na zasadach określonych w Regulaminie świadczenia promocyjnej usługi „Dostęp do numerów infolinii i serwisów audioteksowych”.
§ 3 WARUNKI PROMOCJI
1. Warunkiem skorzystania z Promocji jest:
a) zawarcie z PTK Centertel Sp. z o.o. umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na czas określony 24 miesięcy, b) wyrażenie zgody na wykonanie kserokopii dokumentów wymaganych przez PTK Centertel Sp. z o.o. do zawarcia umowy oraz dokumentów potwierdzających wiarygodność płatniczą Abonenta, zgodnie z obowiązującą Procedurą zawierania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w PTK Centertel Sp. z o.o.,
c) aktywacja numeru abonenckiego w planie taryfowym IF 25, IF50, IF100, ITF200 lub ITF400.
d) zaakceptowanie warunków niniejszego Regulaminu.
2. Po upływie okresu, o którym mowa w § 3 pkt 1 lit. a) umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych przekształca się w umowę na czas nieokreślony.
3. Abonent w czasie określonym w § 3 pkt 1 lit. a) zobowiązany jest do:
a) utrzymywania aktywnego numeru w sieci Idea,
b) niedokonywania odłączenia czasowego na życzenie Abonenta,
c) niedokonywania zmiany Abonenta,
d) niewypowiadania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
4. W czasie pierwszych 9 pełnych okresów rozliczeniowych, Abonent zobowiązany jest do niezmieniania oferty na ofertę inną niż Idea dla Firm.
5. W czasie pierwszych 9 pełnych okresów rozliczeniowych Abonent nie ma możliwości zmiany planu taryfowego na plan taryfowy o niższej ilości bezpłatnych minut niż plan taryfowy wybrany w momencie aktywacji numeru abonenckiego w ramach Promocji.
6. Niedotrzymanie warunków Promocji określonych w § 3 pkt 3 lub § 3 pkt 4 będzie traktowane jako wypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez Abonenta, z przyczyn leżących po jego stronie.
7. Wszystkie numery abonenckie aktywowane na warunkach niniejszej Promocji będą aktywowane na jednym koncie abonenckim. Abonent w czasie trwania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych nie ma możliwości dokonywania podziału konta abonenckiego lub przenoszenia numerów abonenckich aktywowanych w niniejszej Promocji na inne konta abonenckie.
§ 4 KARY UMOWNE, OPŁATY SPECJALNE
1. W przypadku naruszenia przez Abonenta warunków niniejszego Regulaminu, określonych w § 3 pkt 3 lub § 3 pkt 4, a także rozwiązania umowy przez PTK Centertel z przyczyn leżących po stronie Abonenta, PTK Centertel Sp. z o.o. uprawniony jest żądać od Abonenta opłaty specjalnej w wysokości 750 zł dla każdego numeru abonenckiego.
2. W przypadku deaktywacji usługi „Pakiet SMS100” lub „Pakiet MMS 25” Abonent traci prawo do korzyści określonych odpowiednio w § 2 pkt 5 lub § 2 pkt 6.
§ 5 UMOWY ZAWARTE POZA LOKALEM PRZEDSIĘBIORSTWA
1. Na podstawie art. 2 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] (Dz. U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271), Abonentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w terminie dziesięciu dni od jej zawarcia. Prawo powyższe przysługuje konsumentowi, czyli osobie fizyczne zawierającej umową niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. W przypadku odstąpienia od umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych Abonent obowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości różnicy pomiędzy rzeczywistą ceną telefonu, określoną w cenniku telefonów w ofercie promocyjnej „Idea dla Firm” jako „Cena telefonu poza ofertą promocyjną”, a ceną uiszczoną przez Abonenta.
2. Na podstawie art. 2 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] (Dz. U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271), Abonentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży telefonu zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w terminie dziesięciu dni od jej zawarcia. Prawo powyższe przysługuje konsumentowi, czyli osobie fizycznej zawierającej umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. W przypadku skorzystania przez Abonenta wyłącznie z prawa o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu, a następnie naruszenia przez Abonenta warunków opisanych w § 3 pkt 3 lub § 3 pkt 4, a także rozwiązania umowy przez PTK Centertel Sp. z o.o. z przyczyn leżących po stronie Abonenta, PTK Centertel Sp. z o.o. uprawniony jest żądać od Abonenta opłaty specjalnej w wysokości 250 zł.
§ 6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem mają zastosowanie postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci telekomunikacyjnej GSM 900/1800 przez Spółkę pod firmą Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z dnia 28 października 2003 roku, Regulaminu świadczenia promocyjnej usługi „Dostęp do numerów infolinii i serwisów audioteksowych” oraz obowiązującego cennika.