Grupa ABK stworzyła nowy system tożsamości wizualnej GTS Polska, stanowiącego część holdingu GTS Central Europe - największego, alternatywnego dostawcy usług telekomunikacyjnych dla firm w tej części kontynentu.
Kampania wizerunkowa GTS Polska pod hasłem: "Telekomunikacja, która rozumie biznes" realizowana jest za pośrednictwem mediów biznesowych i outdooru.
Strategia przekazu w tej kampanii została oparta na trzech wartościach budujących obraz marki: zrozumieniu, partnerstwie i stałej więzi. Wartości te stanowią podstawę zarówno filozofii GTS Polska, jak
usług oferowanych klientom biznesowym przez tego operatora.
- Opracowując strategię przekazu chcieliśmy również przełamać pewne stereotypy pokutujące w polskich reklamach firm telekomunikacyjnych - mówi Roman Fedorczuk, prezes zarządu Grupy ABK.
- Chodziło przede wszystkim o wizerunek kobiety. Jest ona przedstawiana zazwyczaj jako telefonistka ze słuchawką przy uchu. To jest archaiczne pojmowanie roli kobiety, z którym trzeba raz na zawsze skończyć. W końcu wiele pań prowadzi własne firmy, zasiada w zarządach międzynarodowych korporacji czy pełni ważne funkcje w państwie - dodaje Fedorczuk.
Do niedawna GTS Polska korzystał z usług różnych agencji reklamowych w zakresie działań promocyjnych. Teraz jednak zdecydował się powierzyć Grupie ABK obsługę w tym zakresie.
Grupa ABK skupia się głównie na realizowaniu kampanii dla polskich oraz międzynarodowych korporacji i koncernów. Wyróżnikiem agencji na rynku reklamy są prowadzone przez nią od początku lat 90. autorskie programy promocyjne. W celu ich realizacji, agencja wykorzystuje zarówno ATL, BTL, PR, jak i ambient media.
Jednym z ważniejszych projektów Grupy ABK była zakończona sukcesem kampania pod hasłem "Dania bliżej przyszłości".