Virgin Mobile zaprezentowało dziś szczegóły swojej oferty abonamentowej.
"ALBONAMENT" to nazwa oferty abonamentowej Virgin. Oferta dostępna jest od dziś.
W ramach oferty otrzymujemy możliwość skomponowania odpowiedniego abonamentu wybierając po jednym z pakietów minut (na numery komórkowe i stacjonarne), smsów i GB. Posiadane pakiety możemy zmieniać. Nie wybierając pakietu ponosimy koszt za usługi według cennika. Pakiety nie obejmują wiadomości MMS. Cena za MMS-a to 25 gr.
Oferta jest podpisywana na czas nieokreślony. W każdej chwili można zrezygnować z oferty. Aby to zrobić należy poinformować operatora o swoich zamiarach na 30 dni przed planowanym odejściem.
Nie jest pobierana opłata aktywacyjna.
Zapis konferencji prasowej (3 filmy):
Dostępne pakiety
Pakiety minut:
Pakiety SMS:
Pakiety Internet:
Pakiet aplikacji:
Ceny usług poza pakietami są takie same jak w ofercie na kartę:
Aby skorzystać z oferty musimy zapłacić 10 zł miesięcznie opłaty podstawowej. Opłatę możemy jednak zmniejszyć do zera korzystając z rabatów otrzymanych za zgody marketingowe (5 zł) i wybór elektronicznej faktury (5 zł).
Virgin przygotował też promocję swojej oferty abonamentowej. Wybierając pakiety minut i SMS-ów bez limitu otrzymujemy dowolny pakiet Internetu przez 6 miesięcy za darmo.
Operator zapowiedział, że w najbliższych miesiącach wprowadzi ofertę abonamentowa multi-sim oraz ofertę dedykowaną dla biznesu.
15% obecnych klientów to klienci biznesowi - biorą doładowania na fakturę.
Virgin Mobile Polska w tym roku myśli o wejściu na okoliczne rynki.
Firma twierdzi, że w II połowie zeszłego roku ograniczyła nieco wydatki marketingowe i nowe usługi i zaoszczędzone kwoty wyda na kampanię nowej oferty postpaid. W tym roku będzie to główny produkt komunikowany w mediach. Z reklam zniknie także babcia.
W zeszłym roku Virgin miał przychody na poziomie 80 mln zł. Baza urosła do 412 tys. użytkowników. Wskaźnik NPS wynosił 70%.
Firma twierdzi, że ma 86% zarejestrowanej bazy.
Na przyszły rok Virgin planuje wyjść na zero i przestać przynosić stratę - jest to zaplanowane na IV kw. Do końca bieżącego roku Virgin ma mieć 650 tys. klientów (postpaid/prepaid). Do końca 2018 r. ta liczba ma urosnąć do 1 mln.
W 2017 r. Virgin chce zwiększyć swój dodatni bilans MNP do 70 tys. kart.
Virgin uruchomił ofertę postpaid na nowej, własnej platformie IT. Firma na razie nie planuje migracji obecnych klientów do nowej platformy. Taka migracja w przyszłości będzie wymagała wymiany kart SIM.
Tabele z dostępnymi pakietami:
Zdjęcia z konferencji: