Abstrachuje i Cybermarian w Historiach na kartę Orange

Newsy
Opinie: 19

Orange rozpoczął cykl reklam Historie na kartę skierowany do fanów portalu Youtube.

Gwiazdami nowej kampanii są m.in. Abstrachuje.

Pierwszy odcinek promuje ofertę 6 GB za 6 złotych na 30 dni w Orange na kartę.

Historia składa się z trzech odcinków. Pierwszym z nich jest „6 złotych monet”. Następne dwa – „Opłacalne przejście” i „Zdążyć przed wiosną” – będą opublikowane w kolejnych dniach. 

To pierwszy w Polsce projekt tego typu, łączący świeżość i pomysłowość youtuberów z bardzo wysokiej jakości produkcją spotów. Do tej pory influencerzy raczej publikowali na własnych kanałach, bojąc pojawiania w kanałach marek, bo często wychodziło to nieco sztywno. Cieszę się, że po raz kolejny udowadniamy swoimi działaniami, że jeśli się chce, to można – powiedział Tomasz Sulewski, Kierownik ds. Projektów Korporacyjnych w Orange Polska.

 

Klient: Orange Polska (Tomasz Sulewski, Stella Widomska, Artur Kowalski, Magdalena Brzezowska)
Agencja: VML Polska (Anna Kwiatkowska, Tomasz Misiukiewicz, Dariusz Samul)
Scenariusz: Abstrachuje, Aleksandra Kasprzyk
Dom produkcyjny: Sputnik Studio
Reżyser: Filip Syczyński
1 AD: Igor Daniel
DOP: Igor Połaniewicz
Producent: Magdalena Czmuda
Kierownik produkcji: Aleksandra Ziemba
Asystent produkcji: Miłosz Matuszewski
Skrypt: Marzena Osińska
Ostrzyciele: Maciek Barański, Magda Seweryn
Szwenkier: Piotr Chodura
Asystenci kamer: Marek Paduch, Maciej Zdrojewski
Making off: Roman Statsenka
Światło: Kodzak
Realizatorzy dźwięku: Sebastian Miecznik, Kuba Wołowiec
Scenografia: Michał Zomer, Monika Zgoda
Rekwizyty: Aleksandra Markowska
Kostiumy: Pracujące dziewczyny
Charakteryzacja: Magdalena Lewandowska, Paulina Dębniak
Włosy: Karol Kotomski, Natalia Schabowska
Dyżur/dymiarka: Szwedu
Śnieg: Etiop Fx Production
Zabezpieczenie kaskaderskie: Stunt Studio
Zabezpieczenie planu: Taranis
Montaż na planie: Magdalena Chowańska
Postprodukcja: Coloroffon
Muzyka: Paweł Sulewski

Obsada: Arkadiusz Ceglak, Cybermarian, Magdalena Gawęcka, Aleksandra Kasprzyk, Rafał Masny, Ryszard Parol, Robert Pasut, Mateusz Romanowicz, Klaudia Stala

Część II:

Opinie:

Opinie archiwalne (19):

Komentuj

Komentarze / 19

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Durnota Orange. pisze: 2016-08-08 20:45
    Czegoś tak głupiego w życiu nie widziałem. Cóż. Poziom dorównuje inteligencją do IQ tej kozy.
    4
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2016-08-08 20:54
    znaczy nie jestes w targecie :-)
    2
  • Users Avatars Mini
    Durnota Orange. pisze: 2016-08-08 21:00
    Dzięki za wyjaśnienie, bo trudno cofać mi się do rozwoju gimbazy :-P
    1
  • Users Avatars Mini
    apex pisze: 2016-08-08 21:04
    Gwiazdt sie koncza to teraz biora losi ze zrytymi deklami. W dubbingu Battlefield 1 tez maja byc jutuby. Boze miej nas w swojej opiece.
    4
  • Users Avatars Mini
    cesarz pisze: 2016-08-08 22:02
    Fajne , lekki dowcip
    -2
  • Users Avatars Mini
    Thec pisze: 2016-08-08 22:16
    Kilka artykulow temu w komentarzach ktos napisal ze sa zwolnienia w it i konsultantow... juz kolego widzisz ze zamiast rocznych pensji 100 osob dostana jedna pensje 5 osob... Bardziej sie oplaca dac kilku marketingowcom niz kilkunastu osobom co na prawde pracuja i na to zasluguja... A oferty w sieciach identyczne... niestety jakosc obsludze klienta i dzialach technicznych daje duuuuzo do zyczenia.
    4
  • Users Avatars Mini
    antychryst pisze: 2016-08-08 22:27
    Robią reklame na 23 dni bo promocjaa do końca sierpnia . Z drugiej strony tak satanistycznej reklamy to ja nie widzałem w życiu. Koza - koziol baphomet=szatan ,Nadmierne użycie pokazywanie śmierci , dodatkowo by wzmocnić przekaz śmierć prezentowana jest także w formie wizualnej , stosowane jest powtórzenie by wyrobić tzw. matryce przekazu i utrwalić go. Końcowa scena z kozą =szatanem pokazuje że szatan waszym panem.Na końcu bo symbolizuje to że jest najwyższy. Piszecie głupie , dowcip nie zdając sobie sprawy że jesteśice programowani.
    3
  • Users Avatars Mini
    antychryst pisze: 2016-08-08 22:29
    No i niby scenarius abstrachuje ? Miało być zabawnie a wyszło koszmarnie.Masony jedne.
    1
  • Users Avatars Mini
    Hkkj pisze: 2016-08-08 22:42
    Debilizm na maxa.
    3
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2016-08-08 23:08
    NAJPIERW SIEĆ NIECH NAPRAWIĄ A POTEM SIĘ REKLAMUJĄ.
    1
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2016-08-09 00:07
    A może tak reklama awarii regularnie co miesiąc i zatkanego 3g we wsiach tak że nic się nie ładuje?
    1
  • Users Avatars Mini
    wewe pisze: 2016-08-09 08:31
    wybitne gówno
    0
  • Users Avatars Mini
    ccc pisze: 2016-08-09 10:32
    To dobrze, źe na 15 mln klientów ujawniło się gówno. To b. mało jest tego gówna. Ciekawe ilu jest w innych sieciach?
    0
  • Users Avatars Mini
    PLANET pisze: 2016-08-09 11:44
    Nie jest źle, porównując to do ŻAŁOSNYCH YT-gnojków których wciskał Play (i akurat tamto było 'gimbazą' jak bardzo się tylko da) jest wręcz dobrze. Luźne nawiązanie do gry o tron etc. Ale koza żałosna.
    1
  • Users Avatars Mini
    PLANET pisze: 2016-08-09 11:48
    @antychryst: nie zapomnij o czarnych (choć ich tu (jeszcze?) nie ma), pedałach i cyklistach. A tych ostatnio tyle w TVP, ta olimpiada.. straszna sprawa ; ) A tak na serio, to kwestia dystansu a i własnych poglądów przez których pryzmat ma się określony punkt widzenia. Sam jestem wierzący, ale nie poszedłbym tam daleko. Szanuję zdanie, jednak dla ludzi myślących takie hiperbolizowanie jest - wybacz - po prostu głupie.
    0
  • Users Avatars Mini
    gizmo pisze: 2016-08-09 14:55
    jak już wszystkim wydaje się że orange nie jest w stanie zrobić nic bardziej debilnego, oni wypuszczają nową reklamę i już wiesz kto jest liderem kategorii debil roku....
    0
  • Users Avatars Mini
    juha pisze: 2016-08-09 15:17
    Orange wy tak na serio? Masakra ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Paplo pisze: 2016-08-10 09:31
    Dobrze że ludzie potrafią się jeszcze pozytywnie wygłupiać. Reszta niech se ogląda "gwiazdy" u fioletowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    SiekierA pisze: 2016-08-10 19:04
    Najlepszy spot w branży z dystansem abstrakcje, czekam na kolejne. Przepaść w stosunku do tych odgrzewanych kotletów z celebrytami
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: