ACR w Play – blokada połączeń z numerów zastrzeżonych:
Połączenie nie pojawi się na telefonie, a dzwoniący usłyszy komunikat: „Abonent, którego numer wybrałeś nie przyjmuje połączeń z numerów zastrzeżonych. Jeżeli chcesz się z nim połączyć – włącz prezentację numeru.” oraz analogiczny komunikat w języku angielskim.
Usługa nie blokuje połączeń w których numer nie jest wyświetlany z innego powodu niż aktywna funkcja ukrywania numeru CLIR lub jest niepełny, nieprawdziwy, zamieniony.
Usługa nie działa w przypadku przekierowań bezwarunkowych oraz przekierowań podczas których użytkownik odbierający jest nieosiągalny.
Jeżeli nie masz włączonej usługi a otrzymasz połączenie z numeru zastrzeżonego, możesz je przerwać korzystając z funkcji odrzucenia/zakończenia połączenia dostępnej w każdym telefonie.
Aktywacja, dezaktywacja i sprawdzenie statusu usługi jest możliwe poprzez:
• Krótkie kody
- aktywacja usługi *111*114*1#
- dezaktywacja usługi *111*114*2#
- sprawdzenie statusu *111*114*3#
- opis usługi *111*114*4#
• Play 24 (w zakładce Usługi)
• Biuro Obsługi Klienta
• Salony
Usługa jest bezpłatna.
Usługa ACR jest włączana w ciągu 24 godzin od momentu aktywacji. W tym czasie część innych usług zmienia swój status widoczny w Play24 na „w trakcie realizacji”, jednak ich faktyczny status się nie zmienia. Jest to ograniczenie związane z platformą, na której działają usługi.
Po włączeniu ACR status aktywności usług wraca do poprzednio zdefiniowanego.