Adidas zgłosił, że nieuprawniona osoba zewnętrzna uzyskała dostęp do wybranych danych konsumentów za pośrednictwem zewnętrznego dostawcy usług obsługi klienta. Po wykryciu incydentu podjęto działania mające na celu ograniczenie skutków oraz rozpoczęto dochodzenie, współpracując z ekspertami ds. bezpieczeństwa informacji.
Według informacji firmy, nie zostały ujawnione hasła, dane kart płatniczych ani inne informacje związane z płatnościami. Dotyczą one przede wszystkim danych kontaktowych klientów, którzy w przeszłości kontaktowali się z działem obsługi klienta.
Adidas informuje, że powiadamia osoby mogące być dotknięte incydentem oraz odpowiednie organy nadzoru i ścigania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Firma podkreśla swoje zaangażowanie w ochronę prywatności i bezpieczeństwa danych klientów oraz wyraża ubolewanie z powodu zaistniałej sytuacji i naruszeniu danych klientów.