Minął pierwszy miesiąc ogólnopolskiej akcji „Daj im beeru” promującej piwo smakowe Gingers. Producent piwa - Browar Belgia - zakłada sprzedaż 10 milionów opakowań promocyjnych.
Kampania promocyjna, która kontynuuje wcześniejszą komunikację marki Gingers „Czego nie robią grzeczne dziewczynki” obejmuje telewizję, materiały POS, internet oraz kanał mobilny. Realizatorami kampanii są: agencja TBWA\Warszawa, która wspólnie z Browarem Belgia opracowała koncepcję konkursu i zaprojektowała materiały promocyjne oraz agencja marketingu mobilnego adMobile odpowiedzialna za efektywne wykorzystanie marketingu mobilnego.
Akcja promocyjna, która potrwa do 14 sierpnia br., oparta jest o konkurs SMS-owy realizowany jest przez agencję adMobile. Aby wziąć w nim udział wystarczy wysłać SMS na specjalny numer 70122 z unikatowym kodem umieszczonym na promocyjnym opakowaniu piwa. Każdy z uczestników po wysłaniu kodu otrzymuje za pomocą SMSa zwrotnego „grzeczne pytanie”. Specyfika konkursu polega na dowolnej i spontanicznej odpowiedzi na pytanie – im bardziej oryginalna odpowiedź tym większe szanse na wygraną. W każdym tygodniu do wygrania są logosmycze, odtwarzacze MP3 Creative Zen Touch oraz zgrzewki piwa Gingers. Na uczestników finału czeka samochód Volkswagen New Beetle oraz dwie dwuosobowe wycieczki do Tajlandii.
Agencja TBWA\Warszawa zaprojektowała etykiety na opakowania promocyjne, plakaty oraz wobblery. Przygotowała również spot telewizyjny oraz serwis internetowy www.gingers.pl, w którym dostępne są wszystkie szczegóły dotyczące konkursu. Marketing mobilny oraz konkurs SMS realizuje agencja adMobile.