adMobile dla Paoli

Newsy
Żródło: adMobile
Opinie: 5

adMobile rozpoczęła współpracę z firmą Paola w zakresie obsługi kampanii SMSowej soków Kesz. Celem akcji jest budowa świadomości marki oraz wzrost jej popularności na polskim rynku soków owocowo- warzywnych.

Akcja ruszyła w czerwcu i trwać będzie do końca sierpnia. Kampania oparta została na konkursie SMSowym. Na każdym opakowaniu został umieszczony unikatowy kod, którego uczestnik zabawy wysyła SMSem. W odpowiedzi otrzymuje pytania dotyczące produktu. Zwycięzcami w konkursie są osoby, które najszybciej prześlą poprawne odpowiedzi.

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2004-07-19 16:57
    arcyciekawe...
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-07-19 19:52
    Taki typowy konkurs-kto pierwszy ten lepszy.Ciekawe za ile będzie SMS - 2,44 czy 1,22...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mulder pisze: 2004-07-19 23:02
    nie mają juz o czym pisac...
    0
  • Users Avatars Mini
    stawrul pisze: 2004-07-21 00:24
    "Celem akcji jest budowa świadomości marki oraz wzrost jej popularności na polskim rynku soków owocowo- warzywnych." - to zdanie ma tak powazny poczatek i tak banalne zakonczenie, ze doprowadzilo moja przepone do rezonansu :D. jesli chodzi o te soki to nigdy ich nie pilem, a w kwestii konkursów - udzialu w nich nie biore, bo budzi to we mnie poczucie, iz jestem naciagany (choc nie ukrywam, ze kilka razy probowalem "szczescia"...)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-07-26 00:37
    Juz widze jakie to sa kiczowate konkursy!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: