3 grudnia br. rozpoczął się konkurs SMSowy firmy LOTOS Paliwa "Leć z Lotosem na finał Pucharu Świata do Norwegii". Autorem pomysłu na konkurs jest agencja adMobile. Udział w konkursie mogą wziąć osoby, które zatankują paliwo na stacji LOTOS oznaczonej banerem za kwotę minimum 50 złotych. Każda z nich otrzyma kupon konkursowy z numerem kodu, którego wysłanie SMSem umożliwia rozpoczęcie zabawy. Konkurs polega na jak najszybszym i najtrafniejszym wytypowaniu odległości, na jaką skoczy Wirtualny Mistrz, w co tygodniowych skokach Pucharu Świata. Najlepsze wyniki są przeliczane na punkty według rankingu i premiowane nagrodami. Zwycięzców konkursu czeka wyjazd na finał Pucharu Świata w Norwegii.
Firma zajęła się również zapleczem technicznym, dostarczając autorską platformę Mobilo do obsługi i analizy ruchu SMSów.