W realme zaszły duże zmiany personalne. Z firmy odszedł Łukasz Łyżwa, który odpowiadał za sprzedaż i dobry start tej marki w Polsce.
Z LG do realme nieco wcześniej przeszedł także Dariusz Lisowski.
Za marketing w polskim realme od 2020 r. odpowiada Chinka Victoria Xi, która wcześniej odpowiadała za region Xiaomi w Turcji, a jeszcze wcześniej pracowała dla Transsion.
Za PR od lutego odpowiada PR Manager Tomasz Nowicki, który wcześniej pracował w Huawei i agencji MSL. Teraz w działaniach PR w realme wspiera go Havas.
realme globalnie nieco zmieniło swoją strategię – przestało aktywnie pozyskiwać nowe rynki. Teraz firma chce skupić się głównie na Chinach i Indiach oraz 15 mniejszych rynkach (w tym na Europie – głównie Polsce i Włoszech). Firma chce uprościć swoje portfolio. Na razie tak jak wszyscy producenci boryka się z problemami z dostawami i brakiem komponentów. Widać to m.in. po specyfikacji nowych produktów. W Polsce 37% wszystkich sprzedanych telefonów w tym roku to tzw. seria numeryczna, czyli m.in. wprowadzony dziś na polski rynek smartfon realme 10.