Kierowcy samochodów ŠKODA będą mogli komunikować się ze swoimi samochodami za pośrednictwem asystentki głosowej Alexa, współdziałającej z usługą ŠKODA Connect.
Aplikacja firmy Amazon dostępna będzie w dwóch językach: angielskim i niemieckim.
Usługę testowano już w Niemczech i Wielkiej Brytanii (w języku angielskim i niemieckim). Już wkrótce dołączy do nich najnowsza wersja – dostępna w języku francuskim.
Synchronizacja usługi ŠKODA Connect, dostępnej w wybranych modelach ŠKODY, z Alexą umożliwia kierowcom komunikację ze swoim samochodem.
Bez wychodzenia z domu, można uzyskać wszystkie niezbędne informacje i dane techniczne na temat pojazdu. Wystarczy zadać pytania inteligentnemu głośnikowi Echo Amazon.
Dialog można prowadzić także w trakcie jazdy za pośrednictwem aplikacji Alexa zainstalowanej na smartfonie.
Asystentka głosowa od firmy Amazon dostępna jest we wszystkich modelach ŠKODY posiadających usługę ŠKODA Connect (funkcjonalności Care Connect). Aby skorzystać z urządzenia, wystarczy założyć konto w serwisie Amazon, a następnie połączyć je z kontem na portalu ŠKODA Connect.