Logo AliExpress będzie prezentowane na spodenkach zawodników pierwszego zespołu Lecha Poznań, a reklamy sponsora umieszczane będą na stadionie podczas meczów ligowych. Dodatkowo AliExpress przygotował dla kibiców Lecha specjalne kody rabatowe, dzięki którym 100 mln dostępnych na platformie produktów będzie mogło zostać zakupionych po jeszcze niższych cenach podczas wyprzedaży AliExpress w Dniu Singla. Szczegóły tej promocji będą podane wkrótce.
Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy. W nadchodzącym sezonie, w ramach partnerstwa z klubem, będziemy szukać sposobów integracji wspólnych działań w różnych obszarach. Początkiem będzie nasza kampania wspierająca Dzień Singla w listopadzie - podkreślił Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.
Pierwszy mecz Lecha Poznań, podczas którego zawodnicy pojawią się z logo AliExpress na spodenkach odbędzie się 25 października przeciwko Cracovii. Strój sportowy z logotypem nowego partnera będzie również używany przez cały sezon podczas rozgrywek Ligi Europy, w których udział bierze Lech Poznań.