Idea stworzyła specjalny program służący do pozyskiwania nowych klientów na terenie wybranych uczelni wyższych - Ambasador. Do zakupu oferty Idei namawiać mają sami studenci, którzy będą za to otrzymywać wynagrodzenie.
Ambasadorzy będą reprezentantami Idei na swoich uczelniach, będą polecać oferty i usługi Idei - jak dużo zarobią będzie zależało wyłącznie od wyników sprzedaży.
Program Ambasador rusza po raz pierwszy w Polsce na dziesięciu wytypowanych uczelniach. Warunkiem przystąpienia do programu jest bycie studentem następujących uczelni:
UMCS (Lublin)
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego (Kielce)
Uniwersytet Łódzki (Łódź)
Politechnika Częstochowska (Częstochowa)
Uniwersytet Śląski (Katowice)
Uniwersytet Opolski (Opole)
Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń)
Uniwersytet Szczeciński (Szczecin)
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn)
Uniwersytet w Białymstoku (Białystok)
Na każdej z tych uczelni będą organizowane Dni z Ideą. Dni z Ideą: w Łodzi (Uniwersytet Łódzki), Katowicach (Uniwersytet Śląski), Lublinie (UMCS), Szczecinie (Uniwersytet Szczeciński), Olsztynie (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski) od 8 do 19 marca oraz w Opolu (Uniwersytet Opolski), Kielcach (Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego), Toruniu (Uniwersytet Mikołaja Kopernika), Białymstoku (Uniwersytet w Białymstoku) i Częstochowie (Politechnika Częstochowska) od 15-23 marca.
Wszelkie informacje o programie można znaleźć na stronie: www.ambasadoridei.pl