Deutsche Telekom przygotowało kolejną paneuropejską kampanię. Tym razem jej twarzą będzie niewidomy tenor Andrea Bocelli . W Niemczech kampania wystartowała 16 lipca. W kolejnych tygodniach będzie uruchamiana w 12 krajach, w których jest obecne DT.
Hasłem przewodnim jet slogan "Feel connected all over Europe. With the best network.".
Reklama z Bocelli będzie także obecna w Polsce. Film trwa 45 sekund. Kampania będzie także prowadzona online i w social mediach.
DT operuje na 13 rynkach w Europie.
agencja: Serviceplan, Hamburg
media: MediaCom, Düsseldorf
produkcja: STINK, Berlin
reżyseria: Aleksander Bach
muzyka: Audioforce, Berlin
zdjęcia: Andreas Lind c/o Camerawork
PR: Schröder + Schömbs PR, Berlin
Voice Over Andrea Bocelli:
“It gives me freedom.
Reliably – wherever I am.
It transcends boundaries.
It’s indispensible – and invisible.
It’s the gateway to knowledge and information.
It connects me to the people I love.
It’s like music. Like a language everyone speaks.
A sense of unity.
The network – it’s the present and the future.
You can’t see it. But you can feel it.”