Kantar opublikował swoje doroczne zestawienie najbardziej wartościowych marek na świecie. Na pozycji numer jeden w raporcie BrandZ ponownie jest Apple z wartością marki na poziomie 947 mld dolarów. Google jest numerem 2 z wartością marki na poziomie 819 mld dolarów. Amazon spadł na pozycję nr 3. Wartość marki Apple przez rok urosła o 55%, a Google o 79%.
Na czwartej pozycji jest Microsoft, na 8 Facebook.
Ranking jest bardzo amerykańsko centryczny, więc na 15 pozycji jest amerykański Verizon, a na 23 AT&T.
Marka Youtube jest dopiero 24, a Netflix 30.
T-Mobile/TELEKOM zajmuje wysoką 32 pozycję (T-Mobile to mocny gracz w USA).
Samsung jest na pozycji 44 z wartością marki na poziomie 54 mld dolarów.
Huawei jest 67 (spadek wartości o 14% i spadek w rankingu o 17 pozycji), a Xiaomi 97 (spadek wartości marki o 13% i spadek w rankingu o 27 pozycji).