W maju tego roku Apple rozpoczęło rekrutację na stanowisko PR Managera na polskim rynku. Polak miał pracować w dziale Corporate Communications w Warszawie i raportować do regionalnego szefa tego działu. Apple wymagało od kandydatów 7 letniego doświadczenia w PR, dziennikarstwie lub pracy w korporacji oraz bardzo dobrej znajomości angielskiego. Wymagane było także poczucie humoru. Apple nie sugerował wtedy, że kandydaci powinni też być bardzo cierpliwi. Okazuje się jednak, że byłaby to cecha porządana, bo do tej pory ta rekrutacja nie ma swojego finału. Uczestniczyli w niej niemal wszyscy specjaliści od PR w polskiej branży telco. Rekrutacja była prowadzona bez udziału zewnętrznej agencji HR.
Obecnie za PR w naszym regionie, w tym w Polsce, nadal odpowiada Rosjanka Elena Yamschikova, która zajmuje stanowisko Corporate Communications Lead, Central and Eastern Europe. Ze względu na wojnę z Ukrainą, pracownicy Apple z Rosji pracują teraz w Dubaju. Yamschikova wcześniej pracowała w rosyjskim oddziale Disneya i agencji Ogilvy. Jest absolwentką Moskiewskiego Uniwersytetu Państwowego im. M.W. Łomonosowa.
W Apple na polskim rynku wspiera ją agencja Weber Shandwick, która zajmuje się tłumaczeniem informacji prasowych. Są one od niedawna dostępne w polskiej wersji w biurze prasowym Apple. Apple rozpoczęło także współpracę z kilkoma redakcjami z Polski, które otrzymują już sprzęt do testów redakcyjnych.
Wiele lat temu Apple prowadziło podobne działania PR w Polsce korzystając z agencji ComPress.