ARBOmedia Polska dla PTC

Newsy
Żródło: MediaRun.pl
Opinie: 5

Trwa kampania produktów PTC wykorzystująca nośniki ambientowe, udostępnione przez ARBOmedia Polska. Kampanie trzech różnych brandów odbywają się w trzech różnych kanałach komunikacji.

W 85 kawiarenkach internetowych ośmiu największych polskich aglomeracji zostały umieszczone nośniki C@FE BANER, wykorzystywane w kampanii „Happy SMS”. Nośniki ustawione na monitorach ponad 700 komputerów na wprost wzroku internautów umożliwiają selektywne dotarcie do 250 tys. młodych ludzi w wieku 15-25 lat.

Nośniki indoorowe umieszczone w toaletach promują brand „Heyah” w 12 majwiększych miastach Polski. W ponad 400 klubach i pubach na nośnikach formatu A3 eksponowane są zabawne, komiksowe historyjki. Kampania wykorzystuje 3 rodzaje kreacji plakatów przygotowane odpowiednio dla kobiet i mężczyzn oraz w wersji unisex. Szacuje się, że przez 2 miesiące reklamę zamieszczoną na nośnikach w toaletach obejrzy blisko 4 miliony osób.

Kolejna kampania - „Darmowe Wieczory” wykorzystuje prestiżowe miejsca uprawiania sportu. Reklamy layoutowe można spotkać w 60 najmodniejszych klubach fitness na terenie całej Polski. Promowane są 3 kreacje, w zabawny sposób nawiązujące do ćwiczeń fitness: „Rozgrzej się przed gadaniem”, „Ćwicz długie rozmowy” oraz „Masz jeszcze siłę rozmawiać?”. W przekazie wykorzystano standardowe plakaty formatu B1 (70x100cm) oraz nośniki ambientowe w postaci naklejek-wlepek i floorstickerów.

Kampanie ambientowe potrwają do końca marca. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dział Mediów PTC oraz Optimum Media OMD.

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: