ARCHOS wkracza na polski rynek

Newsy
Opinie: 1

Portfolio produktów marki ARCHOS będzie dostępne dla polskich konsumentów dzięki nawiązaniu współpracy dystrybucyjnej z firmami Action i ABC Data.

"Polski rynek jest dla nas bardzo ważny. Wiążemy z nim duże nadzieje i cieszymy się z nawiązania współpracy z ważnymi partnerami biznesowymi" – mówi Loïc Poirier, CEO firmy ARCHOS. 

Portfolio maki ARCHOS opiera się na trzech głównych filarach, jakimi są: tablety, smartfony oraz inteligentne urządzenia.

 

 

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mariusz.szewczak pisze: 2014-05-23 12:34
    Szkoda, że tak próżno -:( Parę lat temu ich odtwarzacze multimedialne 405, 605, 705 były jedyne w swoim rodzaju. Z bogatą gama akcesoriów dzięki, którym można było m.in nagrać dowolny program tv. Według mnie były zapowiedzią dzisiejszych tabletów. Teraz Archos jest jednym z wielu producentów próbującym dorównać poziomem do Samsunga czy Apple.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: