Orange opublikował na swoim blogu wywiad z pierwszym w grupie Orange dyrektorem wykonawczym odpowiedzialnym za dygitalizację, czyli Arturem Stankiewiczem.
Tematem była dygitalizacja, Flex i cele nowej strategii .GROW.
Dedykowany szef odpowiedzialny na cyfryzację ma sprawić, aby digitalizacja nabrała rozpędu, była inaczej zarządzana i żeby cały team w Grupie jeszcze bardziej docenił jej wagę. Większy zespół na pracować nad cyfryzacją procesów. Stankiewicz nadal podtrzymuje, że model na którym oparty jest Flex, to przyszłość rynku telco. Flex jest zgodny z modą na ekologię, spełnia warunki szybkiej obsługi i wygody.
Stankiewicz przyznał, że efektem ubocznym cyfryzacji będą dalsze redukcje zatrudnienia, a część pracowników będzie musiała się przekwalifikować i przystosować do nowych zadań i warunków. Grupa będzie też na pewno rekrutowała nowych ludzi z potrzebnymi kompetencjami.
W 2024 r. 25% sprzedaży ma być prowadzona kanałami cyfrowymi – poprzez portal, Flexa, set-top-boxy, aplikacje itp. Strategia digitalizacji będzie różna dla różnych klientów – bo część z nich będzie szybciej akceptowała nowe kanały, a część wolniej. Stankiewicz chce, aby świat digital był najbardziej ludzki, prosty i żeby nie straszył mniej obeznanych klientów.