Asseco będzie 2 lata migrowało klientów B2B Orange do nowego billingu

Newsy
Opinie: 1

Asseco Poland będzie odpowiedzialne za realizację programu Serat Decommissioning (Serat Deco) dla Orange Polska.

W ramach przedsięwzięcia, m.in. zmigrowane zostaną dane klientów biznesowych Orange.

W trakcie realizacji projektu Asseco przeniesie dane do nowego systemu bilingowego BRM (Oracle Billing and Revenue Management). Migracja obejmie klientów usług stacjonarnych z rynku B2B oraz dane klientów hurtowych, oferujących usługi telekomunikacyjne na bazie infrastruktury udostępnianej przez Orange Polska. Projekt umożliwi konsolidację systemów billingowych Orange, podniesienie poziomu obsługi klientów i związane z nim zarządzanie rozliczeniami i płatnościami. Zakończenie migracji klientów planowane jest w połowie 2017 roku.

Serat Deco to dla Orange Polska kontynuacja kluczowych działań w obszarze systemów billingowych, a zarazem jeden z kilku głównych programów strategicznych, których celem jest transformacja biznesowa i technologiczna naszej firmy. Ważny element tej transformacji stanowi budowa nowego środowiska zintegrowanego – powiedział Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu Orange Polska S.A.

Asseco to jeden z kluczowych dostawców IT dla Orange Polska. Jest partnerem operatora odpowiedzialnym, m.in. za rozwój systemów fakturowania i obsługi klienta telefonii stacjonarnej oraz outsourcing systemu bilingowego dla telefonii stacjonarnej. Spółka wdrożyła także system Asseco Utility Management Solutions (AUMS), który wspiera obsługę i rozliczenia, wprowadzonej w tym roku przez Orange Polska, sprzedaży energii elektrycznej.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: