ASTER rozpoczyna kampanię wizerunkową. Jest ona kontynuacją działań komunikacyjnych podjętych w ubiegłym roku pod hasłem "Wspólne chwile zaczynają się od ASTER". Tegoroczna kampania potrwa do końca kwietnia i obejmie zasięgiem telewizję, radio, internet oraz outdoor.
Głównym celem realizowanych działań jest budowanie pozytywnego wizerunku marki – „Chcemy zaprezentować ASTER jako firmę bliską, wzbudzającą ciepłe skojarzenia ; taką, na którą można liczyć w każdej sytuacji.” – informuje Beata Mazurkiewicz, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej. ASTER za pośrednictwem swoich produktów dostarcza Klientom inspiracji do ciekawego spędzania czasu w gronie bliskich. – „Zależy nam na tym, aby pokazać ASTER jako odpowiedź na szarość codziennego życia. Cztery usługi ASTER: telewizja, szerokopasmowy internet, telefonia stacjonarna i komórkowa mogą uatrakcyjnić życie naszych Klientów.” – dodaje Beata Mazurkiewicz.
Działania marketingowe będą prowadzone przede wszystkim w mediach elektronicznych, dlatego też na potrzeby kampanii przygotowano spot telewizyjny. 45-sekundowa animacja w której wykorzystano przebój zespołu Myslovitz: „Acidland” będzie emitowana na antenie TVP Info, wybranych kanałach pakietu At Media, kanałach Discovery oraz w stacjach tematycznych Grupy TVN. Kreacja telewizyjna jest punktem wyjścia do całej kampanii. Do niej nawiązuje zrealizowany spot radiowy, a także działania outdoroowe oraz internetowe, które uzupełniają kampanię wizerunkową.
Na potrzeby kampanii uruchomiona zostanie specjalna witryna zamieszczona pod adresem: www.wspolnechwile.aster.pl. Będzie można na niej obejrzeć m.in. film o powstawaniu kreacji: kulisach tworzenia animacji oraz spotu radiowego. Na stronie uruchomiona zostanie także sekcja społecznościowa.
W Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze prowadzona będzie kampania outdoroowa. Dodatkowo w stolicy zaplanowano również działania niestandardowe z wykorzystaniem nośników wielkoformatowych.
Za kreację i realizację odpowiadają Agencje White Rabbit i Hint Intermedia (działania w internecie). Kampanię obsługuje dom mediowy Brand Connection.