ASTER z Myslovitz

Newsy
Żródło: ASTER
Opinie: 2

ASTER rozpoczyna kampanię wizerunkową. Jest ona kontynuacją działań komunikacyjnych podjętych w ubiegłym roku pod hasłem "Wspólne chwile zaczynają się od ASTER". Tegoroczna kampania potrwa do końca kwietnia i obejmie zasięgiem telewizję, radio, internet oraz outdoor.

Głównym celem realizowanych działań jest budowanie pozytywnego wizerunku marki – „Chcemy zaprezentować ASTER jako firmę bliską, wzbudzającą ciepłe skojarzenia ; taką, na którą można liczyć w każdej sytuacji.” – informuje Beata Mazurkiewicz, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej. ASTER za pośrednictwem swoich produktów dostarcza Klientom inspiracji do ciekawego spędzania czasu w gronie bliskich. – „Zależy nam na tym, aby pokazać ASTER jako odpowiedź na szarość codziennego życia. Cztery usługi ASTER: telewizja, szerokopasmowy internet, telefonia stacjonarna i komórkowa mogą uatrakcyjnić życie naszych Klientów.” – dodaje Beata Mazurkiewicz.

Działania marketingowe będą prowadzone przede wszystkim w mediach elektronicznych, dlatego też na potrzeby kampanii przygotowano spot telewizyjny. 45-sekundowa animacja w której wykorzystano przebój zespołu Myslovitz: „Acidland” będzie emitowana na antenie TVP Info, wybranych kanałach pakietu At Media, kanałach Discovery oraz w stacjach tematycznych Grupy TVN. Kreacja telewizyjna jest punktem wyjścia do całej kampanii. Do niej nawiązuje zrealizowany spot radiowy, a także działania outdoroowe oraz internetowe, które uzupełniają kampanię wizerunkową.

Na potrzeby kampanii uruchomiona zostanie specjalna witryna zamieszczona pod adresem: www.wspolnechwile.aster.pl. Będzie można na niej obejrzeć m.in. film o powstawaniu kreacji: kulisach tworzenia animacji oraz spotu radiowego. Na stronie uruchomiona zostanie także sekcja społecznościowa.

W Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze prowadzona będzie kampania outdoroowa. Dodatkowo w stolicy zaplanowano również działania niestandardowe z wykorzystaniem nośników wielkoformatowych.

Za kreację i realizację odpowiadają Agencje White Rabbit i Hint Intermedia (działania w internecie). Kampanię obsługuje dom mediowy Brand Connection.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    rwfkjnreflkjnfwlkejnf pisze: 2009-04-05 18:19
    Jaki koleś ma bekający głos na końcu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mxxrs pisze: 2009-04-06 00:48
    Korzystam z astera od dawna.Co mogę powiedzieć - kampania wizerunkowa jeszcze nikomu nie zaszkodziła więc życzę powodzenia ale ja na ich miejscu kasę zainwestowałbym w powrót do jakości, niezawodności i renomy sprzed kilku lat. Nie żebym się chwalił bo to nie w tym rzecz ale jak zakładałem aster gdzieś w 2000 roku to było coś.Kosztowało sporo tak jak i dzisiaj na tle innych operatorów ale człowiek wiedział za co płacił.Obecnie też nie jest jakoś strasznie źle ale to już nie ten sam aster.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: