ASUS i Ty – nowa kampania z Marcinem Gortatem

Newsy
Opinie: 0

19 sierpnia wystartowała nowa kampania firmy ASUS, której twarzą jest najbardziej znany polski koszykarz – Marcin Gortat. Każdy użytkownik, który podczas jej trwania kupi jeden z wybranych modeli firmy ASUS ma szansę wygrać wyjazd na jeden z meczy NBA i spotkanie ze sportowcem.

Aby mieć szansę na zdobycie głównej nagrody – wylotu na mecz NBA i spotkania z Marciem Gortatem – należy zakupić jeden z wybranych modeli z serii ASUS VivoBook, ASUS seria N, ASUS seria S, ASUS Zenbook, FonePad lub MeMO Pad. Następnie, na stronie www.asusity.pl lub fanpage ASUS Polska na portalu Facebook należy odpowiedzieć na pytanie: co niesamowitego mógłbyś zrobić mając sprzęt ASUSa? Poza wyjazdem do Stanów na uczestników konkursu czekają dodatkowe atrakcyjne nagrody o wartości 1000 zł.

Wszystkie osoby, które podczas trwania kampanii zakupią ultrabooka z serii ASUS VivoBook czeka niespodzianka. Każda z nich będzie mogła zmierzyć się z Marcinem Gortatem w znanej wszystkim grze „kamień, papier, nożyce”. Zwycięzcy otrzymają kupon o wartości 200 zł do realizacji na shop.asus.com. Do wygrania jest aż 10 000 kuponów, a gra dostępna jest na stronie www.asusity.pl.

We wrześniu i październiku 2013 w galeriach handlowych 6 miast: Warszawy, Łodzi, Krakowa, Poznania, Katowic i Szczecina pojawią się specjalnie przygotowane strefy ASUS. Zostaną w nich zaprezentowane najnowsze urządzenia – notebooki i tablety – tajwańskiego producenta.

Akcja ASUS I TY będzie trwała do 20 października 2013 roku.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: