ASUS nawiązał współpracę z twórcą popularnego krótkometrażowego hitu Kung Fury.
David Sandberg stworzył na potrzeby kampanii ASUS ZenFone Zoom „See The World Up Close” pięć krótkich filmików.
Film Kung Fury oddał hołd nie tylko filmom policyjnym z lat 80, ale również prawdziwym sztukom walki, znanym z kultowych pozycji z tego okresu. - wyjaśnia Erik Hermanson, Head of Marketing, Dział produktów mobilnych, ASUS. Dbałość o szczegóły, umiejętność opowiadania wciągającej historii za pomocą kamery oraz dar do efektów specjalnych, sprawiły że dzieło Davida Sandberga, Kung Fury, zostało docenione nie tylko przez krytyków filmowych, ale również przez samych widzów z całego świata. To właśnie dlatego zdecydowaliśmy się pokazać Wam za pomocą smartfonów ASUS ZenFone Zoom świat z bliska oczami Davida Sandberga. - dodaje Erik.
David Sandberg powiedział: Kiedy ASUS poprosił mnie o stworzenie pięciu filmów o smartfonie ZenFone Zoom i zaprezentował mi jego najważniejsze funkcję, w mojej głowie od razu zrodziły się dziesiątki pomysłów na jego adaptację w materiałach wideo. Co ważne firma ASUS, jako jedna z niewielu, pozwoliła mi zrealizować wszystkie filmy według mojej koncepcji z zachowaniem mojego stylu, co doceniam bo jest niezwykle rzadkie. W efekcie końcowym wszyscy mogą zobaczyć ile frajdy nam sprawiła realizacja tych materiałów.
Materiały powstałe przy współpracy z Davidem Sandbergiem można obejrzeć poniżej:
ZenFone Zoom będzie dostępny w sprzedaży w Polsce w drugim kwartale tego roku. Jego cena nie jest jeszcze znana.
ASUS ZenFone Zoom - dane techniczne:
ASUS ZenFone Zoom - zdjęcia: