Asystent pasa ruchu w NaviExpert

Newsy
Opinie: 1

W kolejnej wersji nawigacji NaviExpert pojawi się asystent pasa ruchu. Wprowadzenie nowej funkcjonalności będzie możliwe dzięki umowie, którą producent nawigacji podpisał ze spółką Emapa.

Nowe mapy pozwolą jeszcze lepiej wykorzystać zalety aplikacji onlinowej, jaką jest NaviExpert. Co to w praktyce oznacza? M.in. częstsze aktualizacje map i udostępnianie użytkownikom nawigacji wszystkich nowych dużych inwestycji już w chwili oddania ich do użytku w rzeczywistości. Dzięki współpracy z nowym dostawcą map - Spółką Emapa - narzędzia NaviExpert będą jeszcze bardziej aktualne i precyzyjne.

Premiera nowej wersji aplikacji jest planowana na pierwszą połowę maja. Wprowadzony w niej asystent pasa ruchu poinformuje nas jakie pasy są na danym skrzyżowaniu i w jakich kierunkach możemy się z nich poruszać. Pomoże to użytkownikom nawigacji wcześniej podjąć decyzję, który pas zająć. Narzędzie będzie przydatne również w przypadku rozjazdów, dzięki czemu kierowca będzie mógł koncentrować się wyłącznie na drodze. Funkcjonalność ta będzie dostępna na drogach krajowych, wojewódzkich oraz na głównych ulicach w największych miastach Polski – m.in. Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Trójmieście.

Asystent Pasa Ruchu to jednak nie jedyne udogodnienie, które czeka użytkowników NaviExpert. W nowej wersji NaviExpert 8.0 dużym ułatwieniem dla kierowców będzie także wprowadzenie obrysów budynków, adresów punktowych, czyli bardzo precyzyjnej nawigacji door to door, która nie tylko zaprowadzi nas pod sam blok, ale także pod konkretną klatkę. Poprawienie precyzji lokalizacji adresów ma znaczenie nie tylko w nieznanych użytkownikom miastach, ale także podczas poruszania się po dzielnicach budowanych w stylu warszawskiego Ursynowa, gdzie niejednokrotnie nawet wieloletni mieszkańcy nie są w stanie precyzyjnie podać adresu sąsiadów z pobliskiego bloku.

Dzięki nowym, rozbudowanym danym mapowych dostarczonym przez Emapę użytkownicy NaviExpert zauważą poprawę także w pokryciu i dokładności map, szczegółowych planach miejscowości (aktualna baza powiększona dwukrotnie), precyzyjnych obrysach budynków oraz odzwierciedleniu aktualnej sieci drogowej (więcej o 200 tys. km). Dzięki dodaniu na mapach chodników poprawę odczują także użytkownicy nawigacji pieszej oraz rowerzyści, którzy z nawigacji dowiedzą m.in. się o ścieżkach rowerowych.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2012-04-26 18:38
    Być może w końcu NE na drodze między Ostrowcem Św. a Kielcami nie będzie kazał co rusz zjeżdżać z drogi jechać 50m i zawracać nań z powrotem. Już kilka razy natknąłem się na takie wyznaczenie trasy. I problem aktualizacji, czy ktoś wie po ilu latach powinna pojawić się aktualizacja np. w 20010 oddano rondo do użytku, a NE wciąż pokazuje że to tylko skrzyżowanie.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: