Po trzech kwartałach 2008 roku AutoMapa ma 280 tysięcy klientów. Pod koniec lutego 2008 roku, AutoMapa przekroczyła liczbę 200 tysięcy użytkowników. Przyrost kolejnych 80 tysięcy użytkowników nastapił w ciągu niespełna siedmiu miesięcy. Po pierwszych trzech kwartałach bieżącego roku nastąpił 85% wzrost sprzedaży licencji licząc rok do roku. Coraz większą popularnością cieszy się AutoMapa w wersji EU, zawierająca plany nawigacyjne 44 państw Europy, w tym, oprócz Islandii, wszystkich krajów Unii Europejskiej, jak również AutoMapę Polski XL.
Zgodnie z ogólnoświatowym trendem, klienci głównie poszukują zestawów składających się z urządzenia PND lub PDA i oprogramowania nawigacyjnego. AutoMapa współpracuje z liderami światowego (ASUS, Blaupunkt, Clarion, Eten, HTC, Mio, NavRoad, Nokia, Pentagram, Samsung) i polskiego (Aristo, AMTech, FreeWay, Prolech, Trak, Smart GPS) rynku urządzeń GPS. W okresie styczeń – wrzesień, blisko 70% całej sprzedaży realizowanej było właśnie przez partnerów OEM oferujących AutoMapę w postaci pakietów ze swoimi urządzeniami do nawigacji.
Popularnością cieszy się również portal społecznościowy miplo.pl – stworzony przez i dla użytkowników AutoMapy. Codziennie pojawia się w nim ponad 300 nowych punktów użyteczności publicznej (POI), a łączna liczba POI, z których mogą korzystać użytkownicy AutoMapy przekroczyła po trzech kwartałach 300 tysięcy.