11 października br. rozpoczęła się jesienna promocja: "Konkurs Telepizza". Celem Konkursu jest wsparcie sprzedaży pizzy w dostawie, jak również w restauracjach Telepizzy.
W konkursie może wziąć udział każdy, kto zakupi przynajmniej jedną małą pizzę w restauracji Telepizzy lub dostawie. Klient otrzymuje wówczas specjalny kupon konkursowy z unikalnym kodem, który należy wysłać SMS-em. Następnie trzeba odpowiedzieć na jedno proste pytanie dotyczące oferty Telepizzy. Na jeden kupon konkursowy można dokonać tylko jednego zgłoszenia do Konkursu.
Konkurs składa się etapów dziennych. W każdej turze wyłaniani są zwycięzcy - osoby, którzy poprawnie i najszybciej odpowiadały na zadane pytanie. Każdego dnia jedna osoba może wygrać telefon Sony Ericsson T630 z aparatem cyfrowym, a kolejni zwycięzcy deskorolki, plecaki, piłki oraz pizze. Wszyscy pozostali otrzymują nagrody multimedialne: gry Java, logosy i tapety. Każdy wysłany SMS to nagroda. Wszyscy wygrywają. Aby odebrać nagrodę konieczne jest pokazanie paragonu w celu weryfikacji zgłoszenia.
Akcja "Konkurs Telepizza" jest promowana w mediach: Polsat, TVN, TVN7, MTV, Discovery, RMF FM, radiostacje lokalne, Interia.pl, Gadu-Gadu oraz w restauracjach Telepizza poprzez materiały reklamowe: banery, plakaty, ulotki.
Partnerem promocji jest Sony Ericsson.
Avantis odpowiada za obsługę mobilną "Konkursu Telepizza":
opracowanie mechanizmów konkursowych,
stworzenie aplikacji obsługującej Konkurs SMS, do której dodano specjalny moduł weryfikujący prawidłowość zgłoszeń,
realizacja i kontrola przebiegu konkursu,
raporty online prezentujące przebieg akcji w poszczególnych restauracjach.