5 maja rozpoczęła się w Polsce przygotowana przez Avantis mobilna akcja promująca nowy model SEAT-a Ibizy.
40-dniowa „Trasa Ibizy”, w ramach której w 17 europejskich metropoliach prezentowana jest sylwetka i sportowy charakter nowego SEAT-a Ibizy, liczy ponad 50 000 kilometrów.
W Polsce konwój z nową Ibizą odwiedził kolejno Wrocław (5.05), Warszawę (6.05) oraz Kraków (7.05). We Wrocławiu można się jej bliżej przyjrzeć w okolicy Opery Wrocławskiej, w Warszawie jedyny przystanek zaplanowany był pod Pałacem Kultury i Nauki, w Krakowie zaś w okolicach Galerii Krakowskiej. Dodatkowo każda osoba, która znalazła się w pobliżu miejsca postoju konwoju i uruchomiła w swoim telefonie funkcję Bluetooth, otrzymała bezpłatny katalog multimedialny – prezentację nowego SEAT-a. Prezentację można również pobrać wysyłając SMS o treści: MIBIZA na numer 4777. Aplikacja Java została przygotowana przez firmę AVANTIS, partnera odpowiedzialnego za usługi mobile zastosowane w trakcie trwania akcji promocyjnej.
Dodatkową atrakcją w Polsce jest możliwość wzięcia udziału w konkursie. Każda osoba, która zrobi zdjęcie ciężarówce i prześle je w formie MMS-a (o temacie: IBIZA) pod numer 901555 wygrywa nagrodę gwarantowaną - zaproszenie VIP do udziału w Ibiza Party. Dla zwycięzców konkursu przewidziane są dodatkowo nagroda główna, czyli tygodniowa wycieczka na Ibizę dla dwóch osób oraz samochód - Nowy SEAT Ibiza - na 2 miesiące oraz cztery nagrody dodatkowe w postaci tygodniowych wycieczek dla dwóch osób na Ibizę.