PLAY ma awarię platformy informatycznej

Newsy
Opinie: 28

PLAY ma kłopoty ze swoją platformą usług. Klienci nie mogą aktywować dodatkowych pakietów.

Kłopoty z systemem informatycznym trwają od piątku.

Zgłoszenia reklamacyjne powinny być zgłaszane w systemie Play24.

Rzecznik PLAY, Marcin Gruszka, przygotował oświadczenie dotyczące przyczyn awarii. Oto jego treść:

„Wielka” awaria

Zacznę od tego, że przeproszę wszystkie te osoby, które miały lub ciągle mają problem z aktywacją pakietów. Tak, mamy awarię, problemy techniczne, w wyniku których Ci z Was, którzy aktywują dodatkowy pakiet mogą na aktywację poczekać dłużej niż zwykle. Wiem, że większość tych pakietów już włączyliśmy, ale ciągle są osoby, które czekają.

Trwają intensywne prace nad rozładowaniem kolejki i spodziewamy się, że sytuacja wróci całkowicie do normy dziś wieczorem. Ja na Waszym miejscu tak na wszelki wypadek wstrzymałbym się z aktywacją pakietów do jutra.

Dobra informacja dla tych, którzy czekają na aktywację pakietu, że jeżeli jest to pakiet płatny to naliczenie opłaty i start okresu użytkowania nastąpi dopiero w momencie aktywacji nie podczas zamówienia.

Dlaczego napisałem wielka w cudzysłowie? Nie robię sobie żartów, bo awaria to nic śmiesznego i nikomu tego nie życzę. Mieliśmy ostatnio w Polsce kilka dużych awarii, gdzie tysiące ludzi nie mogło się nigdzie dodzwonić.  Jestem natomiast przekonany, że większość czytających ten wpis nie będzie wiedziało o jaką awarię chodzi bo niczego takiego nie doświadczyliście. Takich słów jednak używają niektórzy dziennikarze licząc na więcej klików na stronie ;-( Awarie to nic przyjemnego, ale proszę nie dolewajcie oliwy do ognia kiedy to nie jest potrzebne.

Opinie:

Opinie archiwalne (28):

Komentuj

Komentarze / 28

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    czaro pisze: 2016-10-24 12:41
    hahaha brawo play, współczuję klientom bo jak nie zasięg to inna awaria
    7
  • Users Avatars Mini
    Mirek pisze: 2016-10-24 13:01
    U mnie wszytko działa, wprawdzie play stosuje jako zastępczy telefon i zastępcze darmowe lte ,ale wszystkie pakiety i usługi idzie bez problemu włączyć !!!!
    -9
  • Users Avatars Mini
    doktorarca pisze: 2016-10-24 13:09
    U mnie jest inny problem z tą platformą...gdy dam w zakładce moje konto na moje numery...pojawiają się oprócz mojego numeru jakieś dwa numery osoby z Warszawy (ja mieszkam w Opolu)wraz z jej pełnymi danymi...nr dowodu...peselem itp. I przełączając na tej osoby numeru bez problemu mogę zmienić jej ofertę tzn.pakiet którego używa :-/
    1
  • Users Avatars Mini
    bbb pisze: 2016-10-24 13:24
    doktorarca - zgłoś to przez Play24.
    2
  • Users Avatars Mini
    Solo pisze: 2016-10-24 13:29
    Raczej do GIDO :)
    -1
  • Users Avatars Mini
    piotr pisze: 2016-10-24 13:38
    @Mirek - kopiuj wklej idzie ci swietnie, bo taki sam co do litery komentarz zemiesciłes/zamiescilas na telepolis.pl Dużo w play płacą?
    10
  • Users Avatars Mini
    hans pisze: 2016-10-24 13:39
    @piotr hahaha standardowo trolle z playa są na pokładzie :D oklaski dla "najlepszej" sieci która musi płacić za coś takiego
    8
  • Users Avatars Mini
    piotr pisze: 2016-10-24 13:41
    play - piękna seria: awaria i idioci komentujący na zamówienie
    8
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-10-24 13:42
    Nie tylko Play, ale też Virgin, który działa na infrastrukturze Play ma takie same kłopoty. I trzeba powiedzieć głośno, że chodzi tu tylko o problemy z wykupieniem / odnowieniem się pakietów i usług. Już wykupione pakiety i usługi dociskają bez zarzutu.
    4
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-10-24 13:43
    Już wcześniej wykupione pakiety i usługi działają bez zarzutu. ;) Czasem słownik wie lepiej
    1
  • Users Avatars Mini
    xyz pisze: 2016-10-24 14:13
    Nie ma idealnych systemów, a ten ("provisioning") z play działa w porównaniu z innymi sieciami chyba najlepiej. Pomimo wpadki nie mają się czego wstydzić. Nad zasięgiem i szybkością internetu mogliby jednak popracować, bo tu odstają na niekorzyść.
    1
  • Users Avatars Mini
    pecet pisze: 2016-10-24 14:39
    @cześć troip! Nie mogę wyjść z podziwu, że są osoby nie wiedzące iż w tak skomplikowanej technice mogą być awarie. Co u Ciebie nowego?
    -4
  • Users Avatars Mini
    Pytający o LTE-A pisze: 2016-10-24 14:53
    Smartfon z LTE cat 12. Nadajnik play LTE-A 800,1800,2100,2600 Predkość ok. 15Mb/s. Nadajnik Orange tylko LTE1800 - predkość 20-40Mb/s. Srednia 30. To jak to jest z tą agregacją w Play Ultra?
    7
  • Users Avatars Mini
    Aug pisze: 2016-10-24 14:57
    @pecet kpisz chyba sobie z ludzi tutaj? żadna awaria na tym poziomie nie jest dopuszczalna i play zgodnie ze swoim wizerunkiem operatora awaryjnego zalicza wtopę za wtopą
    6
  • Users Avatars Mini
    srecet pisze: 2016-10-24 16:09
    @up Pomyliło ci się "ź" z "ż". Polska język trudna? Czy w gimnazjum jeszcze nie macie tych liter?
    4
  • Users Avatars Mini
    glen pisze: 2016-10-24 16:53
    czasami mam waśnie poczucie, że za jakość play odpowiada banda gimnazjalistów
    2
  • Users Avatars Mini
    Mirek pisze: 2016-10-24 17:11
    @ piotr skończ piep............. tak wstawiłem tu i tak ten sam komentarz, piszę przynajmniej z jednego nicka ,a nie jak Ty tutaj aż 3 innych
    1
  • Users Avatars Mini
    Mirek- pisze: 2016-10-24 17:18
    @srecet/gość/gošč to jüž w ktürëj klasie jeźđeş?#?!
    -1
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-10-24 17:30
    Siemasz Pecet, u mnie wszystko git, ale dzięki za pamięć. A wracając do tematu, oczywiście, że awarie nie powinny się już zdarzać, ale zdarzają się niestety i żadnego operatora w tym roku nie ominęły. Może przyszły rok będzie pod tym względem bardziej udany.
    -1
  • Users Avatars Mini
    pecet pisze: 2016-10-24 17:44
    @troip Okey. U mnie tak samo. Trzym sie!!!
    -1
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-10-24 17:49
    Pecet, fajnie, że jesteś z nami na tym blogu. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom pisze: 2016-10-24 18:12
    Umnie wszystko działa normalnie jak nigdy o dziwo
    1
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-10-24 18:37
    Flej musi się psuć, bo to sieć najgorszego sortu.
    -1
  • Users Avatars Mini
    asf+ pisze: 2016-10-24 18:58
    jesteś tak ciemny że nie wiesz nawet o kim piszesz
    -3
  • Users Avatars Mini
    saul pisze: 2016-10-24 20:34
    oferta się sypie, platforma wykrzacza, dobrze że chociaż celebryci z reklam play od nich nie uciekają
    3
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-10-24 21:09
    Kocham play mimo nieustannych awarii i permanentnego braku zasięgu oraz odrażających celebrytów.
    -2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-10-25 01:03
    Najlepsze sieci technicznie, najbardziej niezawodne to nomen omen (mimo swoich wad) nadal T-Mobile i Polkomtel.
    -1
  • Users Avatars Mini
    asf+ pisze: 2016-10-25 07:15
    OrangeToDziadostwo Tak zgadzam sie z Tobą. To co napisałeś tutaj i na telepolis, jest wynikiem Twojej choroby psychicznej. Aby nie dopuścić do większych schorzeń, potwierdzamy Twoje stwierdzenia.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: